رتبه لازم برای دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

علاقمندان به تحصیل در رشته دبیری تاریخ ، در این صفحه از رتبه لازم برای دبیری دانشگاه فرهنگیان مطلع می شوند. برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و رشته دبیری تاریخ ، لازم است در کنکور سراسری ثبتنام کرده و در انتخاب رشته کنکور قبول شوید، برای برنامه ریزی قبولی در کنکور نیاز به اطلاع از رتبه مورد نیاز ببرای قبولی دبیری تاریخ خواهید داشت. با توجه به اینکه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان رایگان است و علاوه بر آن دانشجویان از ابتدای ورود به این دانشگاه از مزایای تحصیل نظیر دریافت حقوق نقدی برخوردار می شوند، رقابت برای قبولی رشته دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان بسیار شدید می باشد. پیشنهاد ما به  داوطلبان کنکور 1401 این است که حتما برای مشاوره قبولی در رشته دبیری تاریخ این دانشگاه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

رتبه لازم برای دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان

بعد از کسب رتبه قبولی برای پذیرش رشته دبیری تاریخ در دانشگاه فرهنگیان ، داووطلبان از سوی این دانشگاه به مرحله مصاحبه و گزینش دعوت خواهند شد، در واقع پذیرفته شدگان نهایی ، افرادی می باشند که در مرحله مصاحبه و گزینش فرهنگیان قبول می شوند.

توجه داشته باشید که برای تحصیل در رشته دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان ، لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی کنکور 1401، واجد شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان نیز باشید، شرایطی نظیر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان ، شرط معدل و سایر شرایط عمومی و اختصاصی روی لینک زیر کلیک کنید:

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

تخمین رتبه کنکور برای دبیری رشته تاریخ دانشگاه فرهنگیان

یکی ار راههای مطمئن برای تخمین رتبه دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان استفاده از نرم افزار رایگان تخمین رتبه سازمان سنجش است، نرم افزار تخمین رتبه کنکور در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده شده است برای تخمین رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان روی لینک زیر کلیک نمایید:

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم تحت تاثیر مستقیم سهمیه ها نظیر سهیمه بومی گزینی خواهد بود. با توجه به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری رشته محل های دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم برای بومی های هر استان مجزا می باشد. توجه داشته باشید که فقط اجازه انتخاب رشته محل های استان بومی مربوط به خود را خواهد داشت. قبولی در دانشگاه فرهنگیان دارای دو مرحله می باشد. اگر رتبه ای مشابه با رتبه داوطلبی که در سال گذشته مورد پذیرش این دانشگاه قرار گرفته است، این موضوع به معنی قبولی قطعی شما در دانشگاه تربیت معلم نخواهد بود زیرا داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان باید مصاحبه انجام دهند. بعد از مصاحبه شفاهی و قبل از اینکه ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به علت تغییر نیاز به نیروی استخدامی در آموزش پرورش تکمیل گردد و با توجه به تغییرات احتمالی دیگر ، برای پذیرش دانشجو ، قبولی قطعی و پذیرش در این دانشگاه تعیین خواهد شد. برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

حداقل رتبه لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

با توجه به اینکه رتبه مورد نیاز برای قبولی در هر سال متفاوت می باشد، داوطلبان گرامی کنکور 1401 می توانند برای مشاوره قبولی در رشته دبیری تاریخ و اطلاع از رتبه لازم برای دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دبیری تاریخ دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید