رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله

مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاع از رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله ، و رتبه رشته های پرطرفداری در این دانشگاه ، مانند رتبه قبولی پرستاری در دانشگاه بقیه الله برای داوطلبان کنکور 98 که علاقمند به تحصیل در لیست رشته های دانشگاه بقیه الله می باشند، ضروری است. داوطلبان کنکور با اطلاع از رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله در رشته های متعدد، می توانند برای مطالعه کنکور 98 برنامه ریزی کرده و انتخاب رشته صحیحی داشته باشند. پیشنهاد ما به داوطلبان کنکور 98 این است که برای مشاوره قبولی رشته های دانشگاه بقیه الله با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از موارد زیر روی لینک های سبز کلیک نمایید:

رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله

رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله کنکور 98

مرحله اول پذیرش در این دانشگاه ، کسب رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله در کنکور 98 است، این دانشگاه دارای شرایط خاص می باشد و برای ورود به آن لازم است در انتخاب کدرشته محل های بقیه الله در کنکور 98 ، قبول شوید و رتبه لازم در کد رشته های بقیه الله را کسب کرده باشید ، بعد از آن داوطلبان به مرحله گزینش و مصاحبه دانشگاه بقیه الله دعوت خواهند شد ؛ لازم به ذکر است که داوطلبانی که در چند رشته از این دانشگاه قبول شوند، فقط یک بار مصاحبه خواهند کرد.

رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله

تعیین قبولی داوطلبان کنکور برای پذیرش در دانشگاه بقیه الله و کد رشته های این دانشگاه ، با توجه به رتبه کنکور انجام می شود، درصورتی که داوطلبان ، رتبه لازم در انتخاب  های خود را کسب نمایند، در همان رشته ها پذیرفته می شوند و اگر داوطلب در کد رشته هایی که پیش از رشته های دانشگاه بقیه الله اولویت بندی کرده بود، قبول نشود، نتیجه مصاحبه داوطلب در دانشگاه ، بررسی می شود و با توجه به رتبه لازم برای قبولی دانشگاه بقیه الله مورد پذیرش قرار می گیرد. لازم به ذکر است که اگر در چند رشته از این دانشگاه قبول شده باشید، شرکت در مصاحبه فقط یک بار انجام می شود.
بهترین و مطمئن ترین راه برای اطلاع از رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله در کنکور 98 و رتبه تمامی رشته های این دانشگاه نظیر رتبه قبولی پرستاری در دانشگاه بقیه الله ، از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری می باشد، این نرم افزار رایگان است و حاوی کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور در دوره های قبل می باشد. برای مشاهده رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله از طریق نرم افزار تخمین رتبه روی لینک زیر کلیک نمایید:
نکته مهم:
رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله هر سال با توجه به تعداد داوطلبان، تراز شرکت کنندگان، ظرفیت رشته و دانشگاه ، متفاوت است بنابراین پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره رتبه لازم برای بقیه الله در کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دانشگاه بقیه الله

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید