رتبه لازم برای تربیت معلم 98

رتبه لازم برای تربیت معلم

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای تربیت معلم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله رتبه لازم برای قبولی تربیت معلم ، کارنامه و شرایط تحصیل در دانشگاه تربیت معلم را مورد بررسی قرار خواهیم داد. متقاضیان تحصیل در دانشگاه تربیت معلم توجه داشته باشند که رتبه لازم جهت برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم، تحت تاثیر سهمیه هایی مانند سهمیه بومی گزینی می باشد. پیرو دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 98 ، رشته محل های دانشگاه تربیت معلم مشخص گردیده و برای بومی های هر استان به صورت مجزا اعلام شده است.

 
متقاضیان و علاقمندان تحصیل در دانشگاه تربیت معلم می توانند جهت مشاوره قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

رتبه لازم برای تربیت معلم و شرایط پذیرش 98 – 99

بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری سوالی که برای علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه وجود دارد این است که رتبه لازم برای تربیت معلم و شرایط پذیرش این دانشگاه چیست؟

تراز حدودی مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه تربیت معلم 6500 می باشد، داوطلب با کسب تراز مذکور احتمالا، امکان انتخاب دو رشته نیمه متمرکز و یک متمرکز را خواهد داشت. امکان انصراف از تحصیل در رشته های نیمه متمرکز برای داوطلبان وجود دارد، ولی پذیرفته شدگان رشته های متمرکز نوبت روزانه در صورت تمایل به انصراف از تحصیل در دانشگاه تربیت معلم مشمول پرداخت جریمه خواهند بود. داوطلبانی که موفق به کسب رتبه و تراز قبولی در کنکور می شوند ، برای قبولی نهایی در دانشگاه تربیت معلم ملزم به شرکت در مصاحبه حضوری تربیت معلم می باشند، برای طلاع از سوالات مصاحبه از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

داوطلبانی که در مصاحبه حضوری مورد پذیرش قرار بگیرند مجاز به ثبت نام در دانشگاه تربیت معلم خواهند بود. برای اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه تربیت معلم روی لینک آبی کلیک نمایید.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه تربیت معلم به صورت مجزا منتشر نمی شود و بخشی از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. داوطلبان فقط اجازه انتخاب رشته محل های استان بومی مربوط به خود را خواهند داشت. برای دریافت دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری سال 98 روی لینک آبی کلیک نمایید:

دانلود دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری – تربیت معلم 98

 

کارنامه های قبولی تربیت معلم

داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از رتبه مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم از نرم افزار تخمین رتبه کنکور 98 و نرم افزار تبدیل رتبه به تراز استفاده نمایید. برای استفاده از این نرم افزار روی لینک های آبی کلیک نمایید. نرم افزار تخمین رتبه کنکور حاوی کارنامه های کنکور دوره های برگزار شده کنکور سراسری می باشد.

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای تربیت معلم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید