ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جزئیات ثبت نام کنکور سراسری 99 با انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت ثبت نام و برگزاری کنکور 99 ، اعلام می گردد. این مقاله و دفترچه کنکور سراسری 99 ، راهنمای کامل حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام کنکور سراسری سال 99 می باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که امکان ثبت نام در کنکور سراسری از طریق تماس تلفنی فراهم گردیده است.

کنکور سراسریبرای مشاهده مدارک ثبت نام کنکور سراسری 99 کلیک کنید.

داوطلبان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام در کنکور سراسری سال 99 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایند.

برگزاری کنکور برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، نوبت دوم- شبانه ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی 99- 99 انجام می پذیرد. همانطور که می دانید کنکور دانشگاه آزاد و کنکور سراسری در یک زمان و طی یک آزمون ادغام گردیده و نکته مهم دیگر اینکه کنکور سال 99 به صورت دو کنکور مجزا برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم برگزار خواهد شد این نحوه برگزاری صرفا به کنکور 99 اختصاص دارد. در مهر ماه 97 اطلاعیه جزئیات کامل کنکور از طریق همین مقاله منتشر خواهد شد. نحوه و شرایط ثبت نام کنکور و زمان ثبت نام کنکور 99 از طریق این مقاله اطلاع رسانی شده است. داوطلبان نظام قدیم توجه داشته باشند که منابع درسی کنکور 99 به طور کامل تغییر خواهد داشت بنابراین عملا کنکور 99 آخرین فرصت این گروه برای قبولی می باشد.

توصیه ما به متقاضیان این است که ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند و برای ثبت نام کنکور سراسری 99 و  همچنین دریافت برنامه اختصاصی موفقیت در کنکور از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری سال 99 هنوز مشخص نیست. ولی به محض تعیین اطلاع رسانی می شود. برای مشاهده جدول زمانی ثبت نام کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

جدول زمانی ثبت نام و برگزاری کنکور 99

توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند و در روزهای آغاز ثبت نام ، اقدام فرمایند. بعد از شروع ثبت نام کنکور سراسری 99 امکان ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 99  نیز وجود خواهد داشت. ثبت نام کنکور سراسری صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می شود و امکان ثبت نام به صورت تلفنی و کسب مشاوره تحصیلی کنکور نیز فراهم گردیده است.

داوطلبان گرامی کنکور 99 می توانند برای انجام ثبت نام از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور سراسری 99

تاریخ و زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج کنکور سراسری 99 هنوز اعلام نشده است. به محض اعلام از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. احتمالا مطابق با سال های گذشته ثبت نام کنکور مطابق با جدول زیر خواهد بود:

زمان برگزاری کنکور 99 نیمه اول تیر ماه 99
زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99 مرداد ماه 99
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور 99

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق این اطلاعیه و دفترچه ثبت نام کنکور 99 منتشر می گردد. همانطور که می دانید هنوز دفترچه ثبت نام کنکور سال 99 منتشر نشده است و آخرین دفترچه موجود در حال حاضر دفترچه کنکور 97 می باشد ولی به محض انتشار ، از طریق همین صفحه در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده می شود.

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 طی دو قسمت عمومی و اختصاصی ارائه می گردد. داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهار ساله) می باشند و دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم) و گواهینامه پیش دانشگاهی می توانند جهت انجام ثبت نام در کنکور سراسری اقدام نمایند. برای اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه سراسری ، شرکت مجدد در کنکور  و  ممنوعیت شرکت در کنکور و ثبت نام بدون کنکور در رشته های (پزشکی و مهندسی و…) در برترین دانشگاه ها ، روی لینک های آبی کلیک نمایید و یا جهت دریافت مشاوره تحصیلی کنکور از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99 صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور به آدرس sanjesh.org انجام می شود. برای ثبت نام در کنکور سراسری می توانید به طور مستقیم از همین جا اقدام نمایید و روی لینک زیر کلیک نمایید. (لینک ثبت نام کنکور سراسری 99 بعد از آغاز زمان ثبت نام فعال خواهد شد).

ثبت نام کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری 99

نکته مهم:

توجه داشته باشید که برای انجام ثبت نام اینترنتی حتما دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور را به دقت مطالعه نمایید و کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99 را خریداری نمایید و فرم پیش ثبت نام کنکور 99 که در انتهای دفترچه ثبت نام وجود دارد را تکمیل نمایند. داوطلبان گرامی می توانند برای خرید کارت اعتباری و اطلاع از هزینه خرید کارت اعتباری کنکور و رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با دفترچه ثبت نام کنکور و انجام ثبت نام توسط کارشناسان ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز بری ثبت نام کنکور سراسری 99

برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور روی همین لینک کلیک نمایید:

کارشناسان صدای مشاور پاسخگوی تمامی سوالات مرتبط با کنکور 99 در کل مراحل ثبت نام ، برگزاری ، اعلام نتایج کنکور سراسری و انتخاب رشته و نتایج نهایی در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی، انسانی ، هنر و زبان می باشند. داوطلبان می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید