راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان

راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان

جهت مشاوره در زمینه راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان در سال 2018 می باشد. برای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان در مقطع کارشناسی در مقاطع مختلف شرایط متعددی وجود دارد که در اختیار داوطلبان قرار دادایم. آلمان و تحصیل رایگان در کشور آلمان،متقاضیان بسیار دارد و ده ها هزار دانشجوی ایرانی در حال حاضر در رشته های پزشکی ، انسانی و فنی و حرفه ای و مهندسی مانند مهندسی خودرو  از دانشگاه های آلمانی زبان و انگلیسی زبان تحصیل می نمایند. برای اطلاع از کارنامه آخرین رتبه و درصد قبولی رشته مهندسی خودرو دولتی ۱۴۰۲ کلیک نمایید. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به بازار کار رشته مهندسی خودرو ، لیست دانشگاه های مهندسی خودرو را مطالعه نمایند و روی همین لینک کلیک نمایند.

داوطلبان تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان می توانند جهت رفع هرگونه سوال ابهام در این زمینه از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تمسا حاصل فرمایند.

شرایط تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان 2018

شرایط تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان 2018 به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است.  در 20  سال اخیر، افزایش تقاضا  برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی آلمان بوجود آمده است. دانشگاه های برلین و مونیخ، از مقصدهای اصلی ایرانیان برای ادامه تحصیل می باشد. بسیاری از دانشگاه های دنیا، شهریه های سنگینی را از دانشجویان برای تحصیل می گیرند و این قضیه سبب می شود تا متقاضیان ایرانی، همواره کشورهایی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند که شهریه تحصیلی رایگان یا بسیار کمی را از دانشجویان دریافت می نمایند. بعد از سال 2011 سیستم تحصیل رایگان در کشور سوئد حذف شد ولی تحصیل در کشورهایی مانند اسکاندیناوی، فنلاند و نروژ همچنان رایگان است.برخی از کشور های اروپایی هم هستند که از نظر اقتصادی و صنعتی در طراز بالایی بوده اما شهریه بسیار کمی از دانشجویان خارجی دریافت می کنند که بعضا از توان اکثریت دانشجویان برای پرداخت آن خارج نیست. آلمان، اتریش و سویس، از جمله دانشگاه های اروپا هستد که شهریه بسیار پایین دارند.

زبان تحصیل در دانشگاه های آلمان

زبان تحصیل در دانشگاه های آلمان ، آلمانی و انگلیسی می باشد. سطح لازم تسلط به زبان آلمانی برای ورود به دانشگاه‌های این کشور را باید از سطح لازم برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های آلمان تفکیک نمود. برای ورود به دانشگاه‌ های آلمان قبولی در یکی از دو آزمون DSH و یا Test-DaF الزامی می باشد. آزمون Test-DaF در مراکز آموزش زبان آلمانی در آلمان و همچنین در مراکز انستیتو گوته در سراسر جهان برگزار می گردد. در ایران نیز این آزمون به همراه دوره ‌های آمادگی آن در موسسه‌ی آموزش زبان آلمانی وابسته به سفارت آلمان واقع در تهران برگزار می گردد.

لیست دانشگاه های آلمان

درصورتی که کشور آلمان را برای تحصیل انتخاب کردید، ابتدا فهرست کاملی از دانشگاه های این کشور و حوزه هایی که مشغول به کار هستند عبارتست از:

Heidelberg University
Leipzig University
University of Rostock
University of Greifswald
University of Freiburg
University of Munich
University of Tübingen
University of Halle-Wittenberg
University of Marburg
University of Jena

توجه:

برای اطلاع از اینکه آلمان در هر شهر، چه دانشگاه و با چه موضوعات کاری دارد و سیستم و زبان پذیرش و تحصیل و شرایط مربوط به آن برای دانشجویان خارجی چیست می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید کارشناسان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود. بنابراین نیاز نیست که شما به 100 دانشگاه آلمان در اینترنت مراجعه کنید و کسب اطلاع نمایید. و در وقت خود صرفه جویی نموده اید و با راهنمایی مشوران انتخاب های هدفمندی خواهید داشت که شما را در گزینه نهایی یاری می دهند.

راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان

از بهترین دانشگاه های فنی و مهندسی آلمان است

یکی از شروط دریافت admission letter از دانشگاه های آلمان مثلا در مقطع کارشناسی ارشد، گذراندن مقطع مشابه در دوره کارشناسی می باشد. یعنی شما نمی  توانید با مدرک کارشناسی مدیریت، مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع را در آلمان بگذرانید. مگر شرایط خاص وجود داشته باشد. احتمال این که شما به عنوان مهندس برق ، در مقطع کارشناسی ارشد مکانیک یکی از دانشگاه های اتریش یا آلمان پذیرش بگیرید و بعد به رشته MBA یا مهندسی برق تغییر رشته بدهید ، وجود دارد ولی مشروط به اینکه پیش نیازهای مربوط به پذیرش در این دو رشته را نداشته باشید.

جهت مشاوره در زمینه راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان”
  1. سلام.وقت بخیر .
    در مورد میشه راهنمایی بفرمایید؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید