دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سه ساله شد

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سه ساله شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدت تحصیل در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان برای ورودیان جدید کنکور ۱۴۰۲ سه سال خواهد بود. بخش نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان اعلام نمود دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان برای این وردیان قطعا سه سال خواهد بود. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کلیک نمایید. ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، به صورت نیمه متمرکز انجام می شود، داوطلبان بعد از قبولی در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی ، ملزم به حضور در جلسه مصاحبه معاینه و آزمون علمی و علمی و کسب نمره قبولی خواهند بود. دانشگاه فرهنگیان چندین هزار نفر دانشجو با مدرک دیپلم و مهارت آموز از لیسانس را پذیرش می کند که معمولا کمتر از نیمی از آنها خانم هستند. برای اطلاع از مدارک و شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجاییکلیک نمایید.

داوطلبان تحصیل رایگان در دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی، می توانند جهت مشاوره از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

طرح جدید دوره سه ساله کارشناسی در دانشگاه ۱۴۰۲، به تصویب وزارت علوم رسید و با کاهش واحدهای اضافی دانشجویان و برگزاری ترم های تابستانی میسر خواهد شد.

در رابطه با جذب نیرو در این دانشگاه باید بگوییم که دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ حدود 9000 نفر فارغ التحصیل خواهد داشت و وارد کلاس های درس می شوند. حدود 42000 نفر معلم نیز از طریق کنکور سراسری و آزمون استخدامی جذب خواهند شد. دانشگاه فرهنگیان با توجه به اینکه نیاز به جذب نیرو در سال 99 برای دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مشخص گردیده است، اعلام نموده که اکثر نیروهای مورد نیاز در گروه مردان می باشند.

دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ جذب 41000 دانشجو معلم خواهد داشت. به نقل از دانشگاه فرهنگیان ، این دانشگاه امسال در رشته های آموزش راهنمایی و مشاوره بسته فعالیت های پرورشی، ردیف جدید دارد و در رشته آموزش ابتدایی نیز 998 نفر افزایش پذیرش داشته است. علاوه بر ظرفیت های اعلام شده قبلی، این دانشگاه، مجددا در رشته های آموزش راهنمایی و مشاوره بسته فعالیت های پرورشی، تعداد 325 نفر ردیف جدید پذیرش و ظرفیت تکمیلی خواهد داشت و جمعا 1323 نفر افزایش ظرفیت در دفترچه انتخاب رشته درج شده است. برای اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ و حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کلیک نمایید.

دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان

دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان ۳ ساله شد

به گفته ی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان درباره «طرح سه ساله شدن دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان»: این طرح در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان تصویب شد.

وی ادامه داد: طرح 3 ساله شدن دوره کارشناسی از یک سال پیش در جریان بود منتها با تغییر وزیر به تأخیر افتاد که در هیأت امنای جدید مطرح و تصویب شد البته منوط به اینکه هماهنگی‌های لازم را با وزارت علوم برای این کار انجام دهیم.

همچنین روشندل اضافه کرد: با در نظر گرفتن 3 نکته ی ذیل، می‌توانیم دوره کارشناسی را به جای 4 سال در 3 سال تمام کنیم که برنامه‌اش آماده است و به محض امضا شدن مصوبه هیأت امنا، مکاتبه از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان با وزیر علوم صورت می‌گیرد تا بررسی شود و اجازه دهند در راستای اقتصاد تربیت معلم، حتی به صورت آزمایشی دوره 3 ساله را شروع کنیم.

  1. با ادغام برخی دروس ( تقلیل واحدهای درسی از حدود 155 واحد به 140 واحد)
  2. ارائه 20 واحد در هر ترم
  3. استفاده از ظرفیت 2 ترم تابستان (اخذ 10 واحد به جای 6 واحد در ترم تابستان)

وی با بیان اینکه این طرح مستلزم این است که دانشجومعلمان به جای 6 واحد در تابستان، 10 واحد بتوانند اخذ کنند، گفت: البته واحدها را از حدود 155 واحد به 140 واحد تقلیل دادیم و واحدهایی که همپوشانی داشتند، ادغام شدند و می‌توانیم به شکل ارئه 20 واحد در ترم و ظرفیت 3 ترم تابستان(هر ترم 6 واحد) هم اجرا کنیم.

شما می توانید هر روزه برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و در جریان جزئیات طرح سه ساله شدن دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان قرار بگیرید. مشاورین مجموعه صدای مشاوران به صورت تلفنی به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سه ساله شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
11 دیدگاه برای “دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان سه ساله شد”
  1. سلام این مصوبه فقط برای ورودی های جدید هست یا اینکه ورودی های سال های قبل هم شامل میشه

  2. سلام آیا احتمال داره که این مصوبه برای ورودی های ۹۸نیز شامل بشه؟
    و آیا ۱۵واحدی که از ترم های ورودی های جدید یعنی ۹۹کسرخواهد شد و از ۱۵۵واحد به ۱۴۰واحد تقلیل خواهد یافت، برای ما ورودی های ۹۸نیز این ۱۵واحد کسر میگردد؟

    • سلام دوست محترم هنوزچیزی مشخص نیست.تعداواحدهای ترم تابستان بیشتر می شود وواحد معدودی حذف می شود

  3. سلام…واقعا به طور قطعی این طرح تصویب شده و اجرا میشه؟؟؟

  4. سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید من یه سوال داشتم.
    میخوام کنکور سراسری شرکت کنم برای دانشگاه فرهنگیان درس بخونم.
    ولی‌ رشته تحصیلی مدرسم صنایع شیمیایی فنی حرفه ای بوده.الانم دانشجوی کاردانی صنایع شیمیایی هستم.
    باید چیکار کنم؟
    دانشگاه فرهنگیان هم شرط سنی داره الان ۲۱سالمه و تا ۲۴سال فرصت دارم

    • سلام دوست محترم شرط سنی دانشگاه فرهنگیان24سال می باشد برای مشاوره جامعتر درصورت تمایل بامشاوران ما درارتباط باشید

  5. سلام خسته نباشید کنکور ۱۴۰۰ میخوام شرکت کنم ۲۳ سال دارم آیا دوره کارشناسی سه ساله شده و شرط سنی۲۴ سال میباشد…ممنون از شما

  6. سلام تکلیف ورودی های ۹۹ چی هست ایا اونا هم سه ساله هستن؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید