دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99 در این صفحه منتشر می شود. داوطلبان گرامی می توانند از طریق لینک موجود در همین صفحه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 99 را انجام دهند. نتایج اولیه کنکور در مرداد 99 منتشر می شود و زمان انتخاب رشته در در اواخر شهریور ماه 99 خواهد بود. داوطلبان می توانند دفترچه انتخاب رشته زبان را به صورت رایگان دانلود نمایند و پیش از انتخاب رشته، به دقت مطالعه کنند و یا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان صدای مشاوران که سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند ، تماس حاصل فرمایند و انتخاب رشته آگاهانه و مطمئن داشته باشند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

برای دانلود رایگان دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان روی لینک زیر کلیک نمایید: (در حال حاضر دفترچه 99 منتشر نشده است و آخرین دفترچه موجود مربوط به کنکور 98 است)

دفترچه کنکور زبان 99 در تاریخ 99/7/2 منتشر میشود و با انتشار این دفترچه توسط سازمان سنجش لینک آن در این مقاله بارگزاری خواهد شد.

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99، لینک دانلود در همین مقاله قرار داده خواهد شد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته 98 (گروه آزمایشی زبان)

دانلود دفترچه اصلاحیه دوم انتخاب رشته کنکور 98

آشنایی با قسمت های مختلف کارنامه، تاثیر انواع سهمیه ها شامل سهمیه مناطق و سهمیه شهدا و سهمیه ایثارگران و سهمیه مناطق محروم، بومی گزینی و … در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 بسیار مهم است. اطلاع از شرایط ثبت نام و پذیرش دانشگاه ها و رشته های مختلف، پردیس های خودگردان، نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری، استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 99، دفترچه شماره 2 انتخاب رشته و… برای داشتن انتخاب رشته ای صحیح ضروری می باشد. هر یک از داوطلبان حاضر در آزمون سراسری سال 99 می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org نتایج کنکور سراسری زبان را دریافت نمایند و با استفاده از دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99، از یکی از روش های ذیل برای ورود به سیستم استفاده نماید. متقاضیان عزیز می توانند جهت دریافت نتایج با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس گرفته و کارنامه خود را دریافت نمایند.

دانلود سوالات کنکور زبان سال 99 و پاسخنامه کامل سوالات، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سوالات کنکور زبان 99 به همراه پاسخنامه

روش های ورود به سیستم اعلام نتایج سازمان سنجش

برای ورود به سیستم اعلام نتایج سازمان سنجش، معمولا دو یا سه روش وجود دارد. به طول معمولا با وارد کردن یکی از اطلاعات زیر می توانید وارد میز کار خود شوید و نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری زبان خود را مشاهده کنید. همچنین از طریق سایت رسمی سازمان سنجش می توانید برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99 و ثبت نهایی انتخاب رشته خود اقدام نمایید.

روش های معمول ورود به سیستم اعلام نتایج سازمان سنجش از قرار زیر است:

1- وارد نمودن اطلاعات آزمونی و مشخصات فردی

2- وارد نمودن مشخصات سریال اعتباری ثبت نام و مشخصات فردی

3- وارد نمودن مشخصات ثبت نامی و مشخصات فردی

زمان دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

زمان دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

با توجه به این که امسال تاریخ برگزاری کنکور زبان به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، مسلما زمان اعلام نتایج کنکور نیز با تاخیر بسیار همراه خواهد بود. امسال کنکور زبان در تاریخ 1 شهریور ماه برگزار شد پس نباید انتظار اعلام نتایج اولیه کنکور زبان را حداقل تا نیمه دوم شهریور ماه داشته باشیم. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری زبان 99، حداکثر تا دو روز بعد لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99 در سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.

زمان شروع انتخاب رشته کنکور زبان 99

پس از قرار گیری دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان در سایت سازمان سنجش برای دانلود، زمان شروع انتخاب رشته فرا می رسد. معمولا انتخاب رشته دانشگاه سراسری حدودا یک هفته به طول می انجامد که در طول این یک هفته داوطلبان موظفند دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99 را به دقت مطالعه نموده و نسبت به نوشتن کد رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند. در انتها تمامی کد رشته محل های نوشته شده را به ترتیب اولویت آن ها دسته بندی کرده و داخل سایت سازمان سنجش به ترتیب وارد نمایند.

نکته: توجه داشته باشید که در صورت وجود حتی یک ایراد بسیار کوچک در کد رشته محل های انتخابی، نتیجه نهایی کنکور می تواند بسیار تغییر کند پس حتما با دقت بسیار نسبت به وارد کردن آن ها در سایت اقدام کنید. حتما در انتهای انتخاب رشته خود قبل از ثبت نهایی، تمامی انتخاب های خود را مرور کنید تا از هرگونه اشتباه جلوگیری شود.

سر فصل های دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی از چند بخش تشکیل می شود. مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور و شناخت تمامی بخش های این دفترچه برای یک انتخاب رشته صحیح واجب است. به همین دلیل ما برای آشنایی شما عزیزان با سرفصل های دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان، توضیحاتی در رابطه با تمام بخش های این دفترچه در ادامه ارائه می دهیم.

  1. فصل اول: فصل اول از دو بخش تشکیل می شود و شامل توضیحات و شرایط و ضوابط کلی پذیرش و مسیر انتخاب رشته می باشد. بخش اول این فصل در ارتباط با راهنمای عملی انتخاب رشته است که در آن تمامی مراحل انتخاب رشته کنکور زبان 99 مانند چگونکی دریافت کارنامه آزمون سراسری، چگونکی انتخاب رشته، اطلاعاتی که کارنامه سراسری به دانشجو می دهد و غیره توضیح داده شده است.
    بخش دوم این فصل راجع به آشنایی با شرایط، مقررات و ضوابط کلی انتخاب رشته می باشد که راجع به شیوه های گزینش در آزمون سراسری، گزینش بومی، آشنایی با زیر گروه، نمره و رتبه ها و آشنایی با دوره های تحصیلی دانشگاه ها توضیح می دهد.
  2. فصل دوم: فصل دوم این دفترچه شامل جداول کد رشته محل های رشته هنر می باشد، زیرا دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان و هنر یکی می باشد و اطلاعات مربوط به هر دو رشته در یک دفترچه نوشته شده اند.
  3. فصل سوم: در این فصل تمامی کد رشته محل های رشته زبان به صورت تفکیک شده در جداول مخصوص آورده شده است.

نکته: دقت کنید که برای انتخاب رشته کنکور زبان 99 حتما دفترچه آن را به دقت مطالعه نمایید و سپس برای انتخاب رشته اقدام کنید.

سوالات متداول دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

  1. زمان شروع انتخاب رشته کنکور زبان 99 در چه تاریخی است؟
    هفته آخر شهریور الی هفته اول مهر ماه
  2. فایل دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان در چه تاریخی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود؟
    در فاصله کوتاه حداکثر دو روز پس از اعلام نتایج اولیه کنکور
  3. برای انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 99 می توانیم خودمان به تنهایی اقدام کنیم؟
    بله می توانید با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان و مطالعه دقیق آن، به تنهایی انتخاب رشته نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل و ایجاد سوال، می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب با کارشناسان انتخاب رشته مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99 که هر ساله با توجه به شرایط پذیرش دانشگاه ها در رشته های مختلف در آن سال از سوی سایت رسمی سازمان سنجش منتشر می گردد در این مقاله قرارا داده شده است. دانلود این دفترچه به شما برای انجام یک انتخاب رشته درست و اصولی با توجه به رشته مورد علاقه و رتبه ای که در کنکور آورده اید، کمک می نماید. برای انتخاب رشته کنکور زبان 99 می توانید هرروزه از ساعت 8 صبح الی 24 با کارشناسان انتخاب رشته صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

لینک های مرتبط

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 99(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

نتایج کنکور ۹۹(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید