دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 برای حضور در این آزمون، مانند دیگر آزمون‌های ورودی، ضروری است و داوطلبان بدون داشتن کارت ورود به جلسه، در روز  آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اجازه حضور در حوزه امتحانی را نمی‌یابند و لذا این مرحله از موارد حساسی است که داوطلبان را قبل از آزمون به تب و تاب می‌اندازد. دانستن راجع به این مرحله به داوطلبان آزمون‌های نمونه دولتی 99 – 1400 کمک می‌کند که با آرامش بیش‌تری برای آزمون خود آماده شوند و روزهای قبل از آزمون را با خیال آسوده‌تر سپری کنند و با نشان دادن عملکرد بهتر، به مدرسه بهتری با امکانات آموزشی بهتر وارد شوند و به تحصیل بپردازند.

خبر فوری؛ پنجشنبه 19 تیر

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی از طریق سایت های ثبت نام استانی این مدارس در زمان مشخص قابل دریافت می باشد. در ادامه می توانید لیست این سایت ها را مشاهده نمایید.

در جدول زیر سایت اینترنتی ثبت نام مدارس نمونه دولتی در استان های مختلف را مشاهده می کنید.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم 99 – 1400
استان آدرس سامانه مدارس نمونه دولتی هر استان
تهران azmoon.tehranedu.ir
اصفهان sanjesh.isfedu.ir
شهرستان های استان تهران sanjesh.teo.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
فارس sanjesh.farsedu.ir
هرمزگان 10.187.50.22
سمنان semnan.medu.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir
سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
گیلان sanjesh.giledu.ir
مازندران 217.219.172.53
کرمان sanjesh.kermanedu.ir
مرُکزی markazi.natije.ir
گلستان nemooneh.goledu.ir
کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
اردبیل 217.219.153.218
آذربایجان غربی 10.114.1.21
یزد result.yazdedu.ir
قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
قم asazmoon.qomedu.ir
چهارمحال بختیاری sanjesh.chbedu.ir
کهکیلویه وبویراحمد azmoon.kbedu.ir

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

برای شرکت در آزمون ورودی این مدارس داوطلبان باید در روز آزمون کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند. آن‌ها باید حدود یک هفته قبل از آزمون نشانی محل برگزاری امتحان و کارت خود را از طریق سامانه آزمون مدارس نمونه دولتی دریافت کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی سال تحصیلی 99 – 1400 به مدت 5 روز پیش از برگزاری آزمون است. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی، لازم است به نشانی مراجعه کنید. 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 99 – 1400

کارت ورود به جلسه برای حضور در جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 99 – 1400 ضروری است. در غیر این صورت اجازه حضور در آزمون و آزمون دادن را نمی‌یابند. همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، برای دریافت کارت مذکور، داوطلبان بایستی به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی مراجعه کرده و با استفاده از کد رهگیری که موقع ثبت نام از سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی در هر استان دریافت کرده‌اند، کارت خود را دریافت و پرینت کرده و نزد خود نگه دارند. حوزه امتحانی داوطلبان نیز بر روی کارت ورود به جلسه آنان مشخص شده است و لازم است داوطلبان روز آزمون به آن حوزه‌ای که برای آنان مشخص شده است، مراجعه کنند.

دانش آموزان و والدین گرامی تواجه داشته باشند که امکان دریافت کارت ورود به جلسه به صورت تلفنی فراهم می باشد. برای دریافت کارت ورود به جلسه با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید و کارت آزمون را به سادگی با یک تماس تلفنی دریافت کنید.

آموزش دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی

دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی

کارت ورود به جلسه به منزله مجوز ورود به جلسه آزمون می باشد. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه به صورت استانی بوده و داوطلبان بایستی مراحل زیر را سپری نمایند.

  1. مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان مربوطه
  2. ورود به بخش آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰
  3. پرداخت هزینه شرکت در آزمون به مبلغ ۲۵ هزار تومان و دریافت رمز عبور
    چنانچه قبلا هزینه را پرداخت نموده اید از این مرحله صرف نظر نماید.
  4. ورود به سامانه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه با استفاده از کد ملی و رمز عبور
    اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید می‌توانید آن را با استفاده از کد ملی و شماره موبایل ثبت شده در سامانه بازیابی نمایید.
  5. مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه
  6. اطلاعات درج شده روی کارت با مشخصات فردی
  7. رفع نقص کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی

رفع نقص کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 99 – 1400

اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شامل تصویر داوطلب، نام و نام خانوادگی داوطلب، استان و شهر محل برگزاری آزمون داوطلب می‌شود. داوطلبان بایستی پس از دریافت این کارت، اطلاعات روی کارت را چک کنند و چنانچه هر کدام از این اطلاعات مغایر با اطلاعات واقعی داوطلب باشد، بایستی تا قبل از آزمون اصلاح شود. باید توجه داشت که در صورت مغایرت اطلاعات روی کارت ورود به جلسه، داوطلبان در روز آزمون اجازه حضور در جلسه را پیدا نمی‌کنند. داوطلبان برای اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه خود باید تا یک روز قبل از آزمون خود به واحد سنجش آموزش و پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند و اطلاعات خود را تصحیح نمایند.

ثبت نام جاماندگان آزمون مدارس نمونه دولتی 99 – 1400

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی 99 – 1400 از تاریخ  17 / 3 / 1399 لغایت 27 / 3 / 1399 صورت خواهد پذیرفت. داوطلبان باید به زمان ثبت نام توجه داشته باشند تا ثبت نام برای این آزمون‌ها را از دست ندهند چرا که بدون ثبت نام امکان حضور در آزمون را نخواهند داشت.

دانش‌آموزان داوطلب شرکت در آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 بایستی به این نکته توجه کنند که بازه ثبت نام آزمون نمونه دولتی برای سراسر کشور یکسان است. دانش‌آموزان باید برای ثبت نام مدارک خود را به دفتر مدرسه محل تحصیل خود ارائه دهند. چنانچه دانش‌آموزان از ثبت نام نمونه دولتی 99 – 1400 جا مانده‌اند، با صدای مشاوران تماس بگیرید.

 اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی

تاریخ و زمان اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است. اما بر اساس تجربه سال های پیشین زمان اعلام نتایج این آزمون در حدود 40 روز پس از تاریخ برگزاری بوده است و به همین دلیل نیز در هفته اول شهریور ماه باید منتظر اعلام نتایج باشیم.

پس از اعلام نتایج دانش آموزان پذیرفته شده جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی بایستی با در دست داشتن مدارک ثبت نام به مدرسه مورد نظر مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

دانش آموزان و والدین گرامی تواجه داشته باشند که امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی به صورت تلفنی فراهم می باشد. برای دریافت کارت ورود به جلسه با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید و کارت آزمون را به سادگی با یک تماس تلفنی دریافت کنید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید