دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم 97-98

جهش تحصیلی در دبیرستان در سال 98

جهت مشاوره در زمینه دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم 97-98 اعلام شد، وزیر آموزش و پرورش اعلام نمود، فهرست عناوین دروس امتحانات نهایی مشخص شده است.  استقرار پایه دوازدهم در نظام جدید آموزشی ، اگرهای بسیاری را در پی داشت و با وجود اینکه آموزش و پرورش دارای آمادگی کامل برای استقرار پایه دوازدهم تحصیلی می باشد، اما در حال حاضر دچار کمبودهایی در پایه دوازدهم می باشد و دانش آموزان این پایه تحصیلی در مورد وضعیت ساعات دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم ، در طول هفته و برگزاری امتحانات پایان ترم و تعیین وضعیت نهایی بودن یا نبودن امتحانات ، همچنان در بلاتکلیفی می باشند و در انتظار اخبار جدید در این باره هستند.برای مشاهده برنامه امتحانات نهایی خرداد 98 روی لینک زیر کلیک کنید:

 برنامه امتحان نهایی خرداد 98 دوازدهم

فهرست دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم 97-98

 وزیر آموزش و پرورش اعلام نمود، فهرست عناوین دروس امتحانات نهایی مشخص شده است. تعیین تکلیف نحوه برگزاری دروس امتحان نهایی با توجه به اظهارات مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش تا آغاز سال تحصیلی 97- 98در حال جمع بندی است. دانش آموزانی که علی رغم گذراندن پایه دوازدهم تحصیلی ، به طور همزمان ، در حال مطالعه کنکوری دروس میباشند و تکلیفشان برای نحوه برنامه ریزی کنکوری و امتحانات نهایی نامشخص است و در انتظار تائید عناوین دروس امتحان نهایی به وسیله ریاست جمهوری می باشند. به زودی نتایج قطعی بررسی های اخیر اعلام می شود، برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

اخیرا در جلسه 959 شورای عالی آموزش و پرورش اعلام شد که در هر رشته حدود 10 یا 11 درس پایه دوازدهم نهایی می شود.  البته دروسی که در پایه دهم و یازدهم جز امتحانات نهایی باشد برای دوازدهم نهایی نخواهد بود. در اواخر شهریور ماه عناوین دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم شاخه نظری مطرح شد و به تصویب رسید ولی همچنان در انتظار تایید ریاست جمهوری می باشد.

آموزش و پرورش اعلام نمود علاوه بر امتحانات پایه دوازدهم در پایه های دهم و یازدهم هم دروس نهایی وجود خواهد داشت که هنوز در این مورد هم شفاف سازی انجام نشده است و در رابطه با عناوین دروس در این مصوبه و به استناد بند یک ماده واحده قانون اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب مجلس، شورای عالی آموزش و پرورش، آزمون پایانی دروس پایه دوازدهم 97- 98 شاخه نظری به صورت نهایی برگزار خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه دروس امتحان نهایی پایه دوازدهم 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید