دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه فرهنگیان در سال 97-98 به ثبت نام دانشجوی دبیری علوم اجتماعی می پردازد. دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یکی از رشته های مقطع کارشناسی این دانشگاه است. یکی از دلایل پرطرفدار بودن دانشگاه فرهنگیان مزایای این دانشگاه است. تحصیل دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان رایگان است و دانشجویان در ابتدای ورود از مزایا و حقوقی به عنوان حقوق دانشجو برخوردار می شوند و… .  

دانشگاه فرهنگیان در رشته های ، کارشناسی پیوسته ، دبیری علوم اجتماعی، دبیری شیمی، فعالیت‌های پرورشی، دبیری زیست شناسی،  تربیت دبیر زبان انگلیسی، دبیری فیزیک، دبیری علوم اجتماعی، آموزش تربیت بدنی گرایش عمومی ودوره متوسطه، ارتباط تصویری، دبیری زبان و ادبیات عرب، دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا، دبیری الهیات و معارف اسلامی، آموزش زبان و ادبیات فارسی،دبیری ریاضی، علوم تربیتی با دوگرایش آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی، راهنمایی و مشاوره با دو گرایش مشاوره ، دانشجو می پذیرید.

داوطلبان گرامی کنکور 98 می توانند برای مشاوره قبولی در رشته دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

رشته دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان 97-98

رشته دبیری علوم اجتماعی از گرایش های کارشناسی علوم اجتماعی است، سایر گرایش های علوم اجتماعی شامل پژوهشگری و برنامه ریزی اجتماعی ، تعاون و رفاه اجتماعی ، خدمات و رفاه اجتماعی و مددکاری اجتماعی می باشد.
سرفصل های رشته علوم اجتماعی شامل مباحثی نظیر  جامعه شناسی کار، جامعه شناسی آموزش و پرورش، جامعه شناسی انقلاب، جامعه شناسی قشرها و نابرابریهای اجتماعی، جامعه شناسی در ادبیات فارسی، جامعه شناسی پزشکی، جامعه شناسی سیاسی، مردم شناسی ایران، جغرافیای انسانی ایران، اصول علم سیاست، مبانی جمعیت شناسی، جامعه شناسی ایلات و عشایر، روانشناسی اجتماعی، جامعه شناسی جهان سوم و… می باشد.
برای قبولی در رشته دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان لازم است ابتدا در کنکور سراسری 98 ثبت نام کنید، آزمون مجزایی برای پذیرش در این دانشگاه برگزار نمی شود، ولی قبولی در کنکور نیز صرفا به معنی قبولی قطعی دبیری علوم اجتماعی فرهنگیان نیست، زیرا بعد از قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری، دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان این رشته را به مصاحبه و گزینش اختصاصی دعوت می کند و بعد از قبولی در این مرحله پذیرفته شدگان می توانند ثبت نام قطعی کنند و بلافاصله به محض ورود به دانشگاه فرهنگیان از مزایای تحصیل در این دانشگاه برخوردار شوند. فارغ التحصیلان رشته دبیری علوم اجتماعی به دلیل استفاده از شرایط تحصیل رایگان و دریافت حقوق حین تحصیل و استفاده از سایر مزایای دانشگاه فرهنگیان ، ملزم به ارائه تعهد خدمت و فعالیت برای دانشگاه فرهنگیان یا وزارت آموزش و پرروش می باشند، درصورتی که تمایل به استخدام در دانشگاه فرهنگیان یا آموزش پرورش را ندارید، طی شرایطی می توانید معاف از ارائه خدمت شوید.
 
داوطلبان گرامی کنکور 98 می توانند برای مشاوره قبولی در رشته دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان و نحوه مصاحبه با دعوت شدگان به مرحله مصاحبه و گزینش، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید