دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی

شرایط و زمان مصاحبه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

جهت مشاوره در زمینه دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی – دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان ، یکی از رشته های دانشکده علوم انسانی ، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می باشد. در این صفحه با شرایط تحصیل رشته دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی و جزئیات درمورد این رشته مطلع خواهید شد. دانشگاه شهید رجایی در گروه زبان انگلیسی ، در مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ثبت نام دارد. داوطلبانی واجد شرایط ثبت نام می باشند که تراز 6500 یا بالاتر در گروه آزمایشی زبان های خارجی کسب کرده باشند و بتوانند در انتخاب رشته تربیت دبیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شرکت نمایند. 

داوطلبان گرامی می توانند برای مشاوره قبولی در رشته دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی دانشکده علوم انسانی 98

دانشکده علوم انسانی بعد از سال 80 به پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد پرداخت. این دانشکده در رشته های کارشناسی ارشد دبیری شهید رجایی ، مدیریت آموزشی، برنامه‌ریزی درسی، روانشناسی تربیتی، فلسفه و حکمت، علوم قرآن و حدیث و ادبیات فارسی پذیرش دانشجو دارد. در مقطع دکتری در رشته‌های فلسفه، برنامه‌ریزی درسی، و مشاوره دانشجوی می پذیرد.

دانشگاه شهید رجایی در گروه زبان انگلیسی ، در مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ثبت نام دارد.

رشته دبیری زبان در مقطع کارشناسی دانشگاه فرهنگیان ، با دوره های کارشناسی تربیت معلم برگزار می شود و پذیرش دانشجویان از طریق کنکور سراسری گروه آزمایشی زبان های خارجی که حد نصاب لازم را کسب نموده اند انجام می شود. پذیرفته شدگان برای پذیرش نهایی مورد گزینش قرار می گیرند. هدف رشته دبیری زبان ، تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای وزارت آموزش و پرورش در رشته ی تدریس زبان انگلیسی می باشد.

شرایط پذیرش دبیری زبان تربیت دبیر شهید رجایی – دانشگاه فرهنگیان

رشته دبیری زبان ، از رشته های متمرکز می باشد که شرایطی برای گزینش دانشجو یان دارد. همانطور که گفتیم ، داوطلبانی واجد شرایط ثبت نام می باشند که تراز 6500 یا بالاتر در گروه آزمایشی زبان های خارجی کسب کرده باشند و بتوانند در انتخاب رشته تربیت دبیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شرکت نمایند. بعد از مرحله انتخاب رشته داوطلبان برای مصاحبه دعوت خواهند شد. پذیرفته شدگان نهایی براساس نمره و رتبه آزمون ، انتخاب می شوند. توجه داشته باشید که تراز لازم هر سال تغییر می کند. برای اطلاع از تراز لازم در کنکور سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

پذیرفته شدگان نهایی دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی برای استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش جذب می شوند. البته دانشگاه تربیت دبیر و دانشگاه فرهنگیان ضمانتی برای استخدام رسمی ندارد.

علاوه بر دروس و سرفصل های رشته تربیت دبیر زبان انگلیسی دورسی نظیر علوم تربیتی ، مدیریت آموزشی، روانشناسی ، روانشناسی تربیتی هم تدریس می شود. برخی دروس رشته زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان مشترک می باشند، پیشنهاد می دهیم برای مشاوره در زمینه دروس رشته تربیت دبیر زبان دانشگاه شهید رجایی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

داوطلبان گرامی می توانند برای مشاوره قبولی در رشته دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی”
  1. دانشگاه تربیت دبیری رجایی، فقط از داوطلبین بومی تهران دانشجو می‌گیره؟ من که ساکن استان‌های دیگه هستم نمی‌تونم تو این دانشگاه دبیری بخونم؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید