دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ و اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری نیمه متمرکز (phd) ، از طریق این مقاله در اختیار متقاضیان انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۲ قرار گرفته است. توصیه ما عزیزان داوطلب این است که پیش از انتخاب رشته دکتری نیمه متمرکز ، حتما دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ را به دقت مطالعه نمایند و درصورت نیاز به رفع سوال و ابهام و یا مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از زمان انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۲  ، اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۱۴۰۲ و مشاهده کارنامه نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲ و مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری کلیک نمایید.

دفترچه انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۲

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۲ منتشر گردید همانطور که گفتیم قبل از انجام انتخاب رشته داوطلبان نیاز به مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دارند، متقاضیان گرامی انتخاب رشته دکتری نیمه متمرکز می توانند برای کسب مشاوره تلفنی در رابطه با انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند کارشناسان پاسخگوی تمامی عزیزان در مقطع دکتری و از هر نقطه از کشور می باشند. دفترچه سال ۱۴۰۲ هنوز منتشر نشده است برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

 

دانلود

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲

✴️ دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تا روز چهار شنبه 1401/01/24 منتشر می‌شود

🔸دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

🔸 افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز پنجشنبه ۲۵ تا روز یکشنبه مورخ ۲۸ فروردین نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

🔸اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت منتشر خواهد شد.

نحوه گزینش دکتری ۱۴۰۲

نحوه گزینش دکتری ۱۴۰۲ به این صورت است که ، نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر كدرشته امتحانی و براساس نمره كل حاصل از میانگین وزنی نمرات خام تراز شده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی ) استاندارد همتراز با ضریب 4 و رتبه آنان با توجه به سهمیه و كدرشته امتحانی كه داوطلب در آزمون آن شركت نموده است، اعلام خواهد شد.

پذیرش نهایی دکتری ۱۴۰۲

پذیرش نهایی دکتری ۱۴۰۲ و گزینش نهایی در هر یک از كدرشته محل های آزمون نیمه متمركز دكتری سال ۱۴۰۲ از بین داوطلبانی كه واجد شرایط ذیل باشند:

  1.  براساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.
  2. نسبت به انتخاب كدرشته مح ل ه ای تحصیلی در زمان مقرر اقدام نماین د .
  3. حدنصاب نمره علمی لازم را در كدرشته محل های انتخابی دارا و برای مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) آزمون توسط سازمان
    سنجش آموزش كشور معرفی شده باشند.
  4.  در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در یك یا چند دانشگاه شركت نمایند.
  5. پذیرش نهایی در هر كدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یك از سهمیه های مصوب و پس از تأیید صلاحیت های عمومی انجام می شود.
  6. حدنصاب نمره مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) كه توسط دانشگاه مربوطه تعیین می شود را دارا باشند.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در کنکور دکتری ۱۴۰۲

1- بیست و پنج درصد ( 25 %) ظرفیت هر كدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر آزادگان و همسر و فرزندان آنان جانبازان 2درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و رزمندگان اختصاص دارد.

2- پنج درصد ( 5%) ظرفیت هر كدرشته محل نیز به جانبازان زیر 25 % و همسر و فرزندان آنان همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه »، حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص داردتذكر:

تذكر: طبق تبصره بند الف ماده 90 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، در صورتی كه سهمیه 25
درصدی ایثارگران توسط داوطلبان مشمول سهمیه فوق تكمیل نشود، خالی مانده آن، ابتدا به مشمولین سهمیه 5 درصدی ایثارگران كه شرایط و
حدنصاب لازم را داشته باشند، تخصیص یافته و اگر باز هم این ظرفیت خالی ماند، باقیمانده آن به داوطلبان سهمیه آزاد اختصاص می یابد.

سهمیه مربیان در کنکور دکتری ۱۴۰۲

براساس قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تكمیلی و تخصصی مصوب مورخ 89/01/29 مجلس شورای اسلامی ( 10 %) سهمیه مازاد بر ظرفیت درج شده در این دفترچه (حداقل یك نفر در هر كدرشته محل) به مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بجز مربیان دانشگاه آزاد اسلامی)، به شرط كسب حداقل هشتاد درصد %80 ) نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر كدرشته محل، اختصاص می یابد. )
تذكر 1: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی كه واجد شرایط استفاده از سهمیه مربیان و قانون برقراری عدالت آموزشی هستند دركدرشته محل های دانشگاه
آزاد می توانند از سهمیه مذكور استفاده كنند كه نحوه استفاده از آن در زمان انتخاب كدرشته مح ل های دانشگاه آزاد اسلامی از طرف دانشگاه مذكور در دفترچه راهنمای دانشگاه مذكور اطلاع رسانی خواهد شد.
تذكر 2: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان كه در كارنامه آنان بر اساس اطلاعات مندرج در زمان ثبت نام، مربی درج شده است لازم است
آخرین حكم كارگزینی خود را در زمان مراجعه برای مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) برای تأیید به دانشگاه
پذیرنده ارائه نمایند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید