دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه افسری بانوان، هر سال نسبت به ثبت نام و پذیرش دانشجو دانشکده کوثر بانوان یا همان دانشگاه افسری طی اطلاعیه رسمی قدام می نماید. مجتمع آموزش عالی زنان پلیس کوثر یا مجتمع آموزشی عالی کوثر نیروی انتظامی تحت عنوان دانشکده کوثر بانوان دانشجو می پذیرد و به آموزش نیروهای ماهر می پردازد. برای اطلاع از نحوه و شرایط پذیرش دانشکده کوثر بانوان ۱۴۰۲، شرایط تحصیل در دانشکده کوثر بانوان و وظایف پلیس زن فارغ التحصیلان دانشکده کوثر بانوان و دلیل آموزش پلیس زن در دانشکده کوثر بانوان ،لینک سبز رنگ پایین را انتخاب کنید:

دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشگاه افسری شامل دانشکده های گوناگونی است که در هر یک از آنها شرایط متفاوتی برای ثبت نام وجود دارد. به همین دلیل با توجه به مختلف بودن این دانشگاه ها داوطلبان می توانند در صورتی که واجد شرایط ثبت نام در این دانشگاه ها باشند اقدامات لازم را انجام دهند. البته باید توجه شود شرایطی که برای ثبت نام به صورت عمومی و اختصاصی در برخی از دانشگاه ها وجود دارد تفاوت هایی را نسبت به دیگر دانشگاه ها به همراه داشته و به همین دلیل اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهنمای ثبت نام و پذیرش دانشکده کوثر بانوان

 

برای رفع هرگونه سوال در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه افسری بانوان و امکان ثبت نام بدون کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

ثبت نام دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری بانوان به دو صورت است. روش اول از طریق کنکور سراسری و اعلام علاقه‌مندی است که  داوطلب باید تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی را تکمیل نماید. در این روش لازم است که فرد موفق به کسب رتبه مجاز در کنکور سراسری شده و حداقل رتبه لازم برای ورود به دانشگاه مربوطه را کسب کند. روش دوم از طریق گزینش فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر در رشته‌های مرتبط با مأموریت‌های پلیسی (مانند تربیت بدنی) می‌باشد.

آغاز فعالیت پلیس زن از سال 1345 به صورت درجه داری و بعد افسری و پس از آن ایجاد یک وقفه زمانی طولانی به طور مجدد از سال 78 است ، فعالیت جدی خود را به صورت جدی آغاز کرد.

نحوه پذیرش دانشگاه افسری بانوان

نحوه پذیرش دانشگاه افسری بانوان به صورت بدون کنکور و با کنکور می باشد که در صورت پذیرش در کنکور این دانشگاه 3 برابر ظرفیت پذیرش دیگر دانشگاه ها  پذیرش می نماید ثبت نام در این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز می باشد و در وحله اول پذیرش 3 برابر ظرفیت دانشگاه می باشد و در مراحل بعد از بین افرادی که در گزینش دانشگاه پذیرفته شده اند استخدام می نماید. داوطلبان باید توانایی لازم در ورزش های رزمی و مهارت های رزمی را داشته باشند و در گزینش دانشگاه از ورزش های رزمی نیز آزمون عملی گرفته می شود تا توانایی افراد را در این زمینه محک بزنند. علاوه بر آن از داوطلبان سوالات روانشناسی و بهداری نیز پرسیده می شود این سوالات به منظور اطمینان از سلامت جسم و روان افراد صورت می گیرد.

بازار کار دانشجویان دانشگاه افسری بانوان

افرادی که در دانشگاه افسری تحصیل می نمایند در صورت فارغ التحصیل شدن در عنوان های شغلی زیر می توانند مشغل به کار شوند.

  • حفاظت از شخصیت‌های مهم
  • حفظ نظم اجتماعات و مبارزه با اغتشاشات
  • گشت، تعقیب، تحقیق، بازجویی، دستگیری متهم، حفظ و بررسی صحنه جرم
  • پیگیری پرونده‌های پلیس آگاهی که نیاز به حضور افسر زن می باشد
  • بازجویی از متهمان زن در پلیس اطلاعات و امنیت
  • ارائه مشاوره و انجام خدمات اداری در کلانتری‌ها

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری بانوان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه و شرایط پذیرش دانشکده کوثر بانوان ۱۴۰۲، پیرو قوانین مجتمع آموزشی عالی کوثر نیروی انتظامی برای پذیرش پلیس زن (بانوان)به این صورت است که داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام باشند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری بانوان همین لینک آبی را انتخاب کنید.

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
285 دیدگاه برای “دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور”
  1. سلام من 18سالمه و سال اخر انسانی نظام جدیدم کنکور 98الانم برای پلیس افتخاری اقدام کردم کاراته کارم و عضو بسیج فعال قدمم 160اگه امسال دانشگاه کوثر فراخوان نداشته باشه بازم میتونم وارد دانشگاه بشم یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    • سلام درموردگزینش دانشگاه کوثراطلاعیه جدیداعلام نشدبه گزینش نیروی انتظامی استان تون مراجعه کنید.سال گذشته از پلیس افتخاری جذب داشتن.

      • سلام من دانش اموز سال دوازدهم هستم و رشته ام تجربی و ۱۸ سالمه خواستم بدونم شرایط وارد شدن به دانشکده افسری چطور هستش و البته تکواندو کار هستم و همچنین رشته ی ووشو ساندا هم کار میکنم لطفا راهنماییم کنید

        • سلام درمورددانشگاه کوثراطلاعیه جدیدی دردست نیست.بهتره پلیس افتخاری بودن رو به رزومه خوبتون اظافه کنیدو از گزینش نیروانتظامی شهرتون زمان وشرایط ثبت نام جویابشید

  2. سلام این جذب پلیس افتخاری که میگین چجوریاست میشه یکم راهنمایی کنیدممنون میشم

    • سلام.به یکی از کلانتری های شهرتون مراجعه کنیدیهسری دوره های اموزشی هم براتون برگزارمیشه.

  3. من در حال حاضر 21 سال دارم و از ثبت نام دانشگاه افسری بدون کنکور جا ماندم و دانشجوی کارشناسی هستم و قدم 161 است و بسیجی فعال هم دارم ایادیگر ثبت نام بدون کنکور در سال های بعدی دارد لطفا راهنمایی کنید

    • سلام.دانشگاهانتظامی کوثرثبت نامی نداشته از گزینش نیروانتظامی شهرتون پیگیربشید

  4. سلام وقت بخیر پدر من بازنشسته نیروهای مسلح امکانش هست یا امتیازی برای من محسوب میشه قبول بشم؟

    • سلام.هنوز درموردپذیرش98چیزی اعلام نشده.بله.بهترپلیس افتخاری بشید.وبه گزینش نیروانتظامی شهرتون مراجعه کنید.

      • اگه پلیس افتخاری بشیم تفاوتی هم توی ثبت نام نیروی انتظامی میکنه یعنی مثلا کمکی درصدی چیزی ؟

  5. سلام من رشتم فنی حسابداری هستیش میخوام بدونم آیا امکانش هست که رشته های فنی حسابداریم نیرو بگیرن؟ از هرکی میپرسم یچیزی میگه درضمن برادرام و پسرعمومم پلیس هستن برام امتیازی میتونه باشه؟؟

    • سلام.هنوزنحوگزینش دانشگاهی کوثرمشخص نیست.ولی شما می تونید ازطریق پلیس افتخاری هم اقدام کنید.

      • سلام خسته نباشید شرمنده من رشته ام حسابداریه میتونم واسه دانشگاه افسری کنکور بدم ؟؟؟؟

  6. سلام لطفا پاسخ بدید خیلی مهمه

    • سلام. سوالتون روبفرمایید

      • اطلاعاتی راجب به تست های پزشکی بانوان برای دانشکده کوثر ؟
        تا چند دندان پر شده قبول میکنند؟
        الت تناسلی و مقعد هم چک میکنند؟

        • برای پذیرش هنوزشرایط اعلام نشده چون چندسال این دانشگاه پذیرش نداشته.وازطریق پلیس افتخاری پذیرش داشته

  7. سلام وقت بخیر
    من۲۴سالمه و به کار نظامی خیلی علاقه دارم و الان مدرک تحصیلی ام دیپلم گرافیک کامپیوتر هست بخاطر یسری ازمشکلات نشد ادامه بدم وسال۹۷تصادف کردم و مچ پام شکسته سوالی ک دارم اینه ایا من بااین سن و مدرک تحصیلی و وضعیت پای من امکانش هست من وارد کارنظام یا دانشگاه افسری بشم؟!

    • پذیرش برای رشته پزشکی وپیراپزشکی برای ارتش وسپاه باکنکور.ارتش برای بانوان استخدامی بهیاربرای بعض استان هاداره.از طریق پلیس افتخارهم می تونیدواردنیرو انتظامی بشید

  8. سلام خسته نباشید ببخشید من پلیس افتخارییم خانوادم هم نظامی عموم هم شهید خودم هم رکورد دار هستم و لی یه مشکل وجود داره و اون اینه من باید یکی از دروس پیش دانشگاهی را امتحان بدم میخواستم بدونم گزینش به من این فرصت را میده یا نه؟

    • سلام.به گزینش مراجعه وببین زمان ثبت نام ازمون استان تون کی هست وایا فرصت رومیدن بهتون

  9. سلام
    من فارغ التحصيل مقطع كارشناسي در رشته روانشناسي هستم معدلم ١٥/٧٢ بوده ميخواستم بپرسم معدل چقدر در گزينش تاثير داره؟ و يك سوال خيلي مهم اينكه من از كودكي در چشم چپم تنبلي دارم ولي دركل ديدم خوبه آيا اين موضوع براي ورود به دانشكده مهم تلقي ميشه؟ ممنون ميشم پاسخگو باشيد🙏

    • سلام پذیرش دانشگاه درسالهای گذشته درمقطع کارشناسی بودوشرط سنی داشته شما بهتراز طریق پلیس افتخاری از گزینش نیروانتظامی شهرتون اقدام کنید

      • .سلام
        من خانم هستم 25سال سنمه. لیسانس علوم سیاسی دارم ،چطوری میتونم وارد دانشگا افسری بشم ،شرایطش چیه؟
        خیلی علاقه دارم اما اطلاعاتتی ندارم دراین زمینه
        میشه راهنمای کنید؟
        واسه پلیس افتخاری باید چکار کنم؟

        • سلام دوست محترم افسری پذیرش نداره ولی درجه داری بایه سری شرایط از طریق گزینش استانها انجام میشه.پلیس افتخاری ازطریق سایت یاحضوری جذب دارد

      • سلام خسته نباشین
        من ۱۸سالمه میخواستم بدونم بدون کنکور چطور میتونم وارد دانشگاه افسری بشم و اینکه نمیخوام با دیپلم وارد شم
        خود دانشگاه آزمون برگزار میکنه ؟یا باید کنکور بدم ؟
        و اینکه خانواده نظامی باشیم اثری داره واسه پذیرش ؟

        • سلام دوست محترم برای افسری ازمون داخلی داره ومعمولا نیرو انتظامی بانوان پذیرش دارد.برای ارتش وسپاه رشته های پیراپزشکی وپزشکی باکنکورمی باشد.

  10. سلام میگن فراخوان افسری اومده ولی پنهانی و از اعتخاری میگیرن بازم صحت داره که اومده فراخوانش؟

    • سلام.به گزینش نیروانتظامی شهرتون مراجعه کنید بهترپلیس افتخاری هم باشید

  11. سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و سال دیگه اخرین سال که علوم انسانی را می خونم میخواستم ببینم برای منی که سال بعد کنکور دارم برای ورود به دانشگاه افسری چه کاری الان میتونم بکنم که برام خوب باشه و اینکه حتما باید یک مهارت رزمی داشته باشیم ؟؟؟

    • سلام.پلیس افتخاری بشید.مهارت رزمی کامپیوتر وزبان تون روقوی کنید

  12. سلام و خسته نباشید ببخشید من دانشجوی کارشناسی مدیریت دولتی هستم معدلمم خوبه .ولی در حال حاضر کاردانیو پشت سر گذاشتمو وارد دوره کارشناسی شدم . قدمم ۱۷۰ هستش .برادرمم نظامیه . خواستم بپرسم ایا دانشکده کوثر مدرک کاردانی استخدام میکنه؟و از کجا باید پیگیر شم ؟

    • سلام پلیس افتخاری بشید وبه گزینش نیروانتظامی شهرتون مراجعه کنید

  13. سلام وقت بخیر
    ۱۸ سالمه نظام جدیدم رشتمم انسانیه قدمم ۱۷۶ پدرمم ایثارگره خواستم بدونم شرایط لازم برای ورد به دانشگاه افسری بانوان چی هست یاکلا امسال نیرو میگیره یانه

    • سلام اگه افسری علوم انتظامی رومیگید برای درجه داری دربعضی از استان ها به صورت حضوری از طریق گزینش جذب رو دارن

  14. سلام من ۱۸سالمه ورشته انسانی هستم .میخواستم برم دانشگاه کوثر چطور میتونم ثبت نام کنم

  15. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین! میخواستم بدونم دانشگاه افسری بانوان( کوثر)برای سال۹۹ پذیرش داره؟

  16. سلام میخواستم بدونم دانشگاه افسری بانوان برای سال ۹۹ واسه ی درجه داری پذیرش داره؟واینکه از طریق کنکور سراسریه یا آزمون جدا داره؟

    • سلام باکنکور نه ولی به صورت درجه داری برای برخی استانها وجودداره به گزینش استان تون مراجعه کنید

  17. ب شماره ثابتی که دادین زنگ میزنیم تا 907گرفته میشه میگه مقدور نمی باشد چرااا خب کار مهمی داشتم

  18. سلام من ۱۸ سالمه امسال دیپلم نظام جدید گرفتم .پدرم نظامی هستن و جزیره ابوموسی خدمت میکنیم چند سال آخر دبیرستان فعال بسیج و فرمانده واحد بودم و چندتا مدل در عرصه ورزشی کسب کردم میخواستم ببینم چطور میتونم وارد دانشکده افسری بشم چون واقعا علاقه دارم و اکثر شرایط رو دارا هستم!؟😊

    • سلام دوست محترم افسری پذیرش ندارن ولی برای درجه داری باید به گزینش نیروانتظامی استان تون مراجعه کنید

  19. سلام واسه دروس اختصاصی ودوره های اموزشی مثل کاراته وجودو و… هزینش با دانشگاه یا با خودمونه

  20. سلام من متولد79هستم از خراسان رضوی رتبه ی کنکورم شد سه هزار انسانی ولی توی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه افسری نبود برای همین میخوام بدون کنکور برم باید چیکارکنم؟کی آزمون دارن؟چی باید بخونم؟لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروریه و مهمه واسم چون خیلی علاقه دارم و برای آینده ام برنامه ریزی کردم.لطفا پاسخ بدید.ممنونم از زحمات شما.

    • سلام دوست محترم به گزینش سپاه شهرتون مراجعه کنید

  21. سلام خسته نباشید یه سوالی داشتم،اینکه من امسال دیپلم گرفتم‌و توی کنکور مجاز نشدم،و معدلم ۱۷وخورده ای هستش،و پدرمم بازنشسته نیروی انتظامی هستن ؛آیا میتونم وارد دانشکده افسری بشم؟و ثبت نامش چطوری و چه زمانی هستش؟؟

    • سلام دوست محترم شما باید به گزینش استان مراجعه کنید

  22. سلام من در کنکور رتبه خیلی خوبی بدست نیاوردم و انتخاب رشته نکردم . قدم ۱۶۰ و کونگ فو کار هستم . میتونم بدون کنکور و با معدل برای دانشگاه افسری اقدام کنم ؟

    • سلام دوست محترم به گزینش استان تون برای مقطع درجه داری مراجعه کنید

  23. سلام وقتتون بخیر ببخشید زمان ثبت نام افسری برا بانوان برا امسال کیه ؟

    • سلام دوست محترم افسری پذیرش نداره برای درجه داری به هست گزینش شهرتون مراجعه نمایید

  24. سلام
    دختری هستم ۱۸ ساله تمام شرایط ثبت نام و پذیرش در دانشگاه افسری را دارا هستم تما به دلیل عدم آگاهی در زمان کنکور و انتخاب رشته در دانشگاه امین ثبت نام نکردم خیلی به شغل پلیس علاقه دارم ولی واقعا نمیدونم چیکار کنم در ضمن ساکن یکی از شهر های استان البرز هستم البته به مدت سه سال هست ولی بومی استان کرمانشاه هستم
    آیا میتوانم در استان تهران استخدام شوم؟؟افسری یا درجه داری فرقی نمیکنه

    • سلام دوست محترم شماباید به گزینش نیروی انتظامی شهرتون مراجعه کنید

  25. سلام لطفا به سوال من پاسخ بدین دوستان.مرسی
    عمل بینی مانع ازورود من به دانشگاه افسری میشه؟؟

  26. من۱۰تادندون ترمیم شده دارم.به مشکل برمیخورم؟
    سال دوازدهم هستم . دانشگاه افسری برای سال بعدخانونم استخدام میکنن؟
    باتشکر

    • سلام دوست محترم برای افسری دیگه پذیرش نداره شما بایدبرای دوره درجه داری از طریق هسته گزینش استان تون اقدام نمایید

  27. سلام خسته نباشید من 18 سالمه سال قبل کنکور دادم پشت کنکورم البته الان شهرمونم یه شهر تقریبا محروم خواستم بدونم اگه این شرایط پلیس افتخاری رو نداشته باشم چجوری و از چه راه هایی بتونم وارد دانشکده افسری بشم؟ آیا قراره فراخوانی داده بشه برا ثبت نام یا چی؟

    • سلام دوست محترم برای درجه داری باید ازطریق هسته گزینش پیگیرفراخوان باشید

  28. سلام خسته نباشید ،میخواستم بدونم زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه کی هست؟من پدرم جانباز هستش ایا به صورت افتخاری میشه قبول بشم؟چچوری به صورت افتخاری نیرو جذب میشه؟اگه از طریق کنکور بخوام اقدام کنم رتبم باید چقدر بشه؟درضمن من دیپلم تجربی دارم و ۱۹سالمه.

    • سلام دوست محترم پذیرش جدا ازکنکورصورت می گیرد به هسته گزینش استان تون مراجعه نمایید.

  29. سلام! برای ثبت نام پلیس افتخاری حتما باید رشتمون انسانی باشه؟

  30. سلام خسته نباشید.
    ببخشید من 16سال دارم و میخوام پلیس افتخاری بشم.آیا سن من مناسبه و اینکه شرایطش چجوریه ؟اگه پلیس افتخاری بشم میتونم وارد دانشگاه افسری مشهد بشم؟البته اهل اونجا نیستم. گزینش ها فقط برای شهر خودمونه و اگه بخوایم بریم شهر دیگه حتما باید از طریق کنکور سراسری باشه؟خیلی ممنون .

    • سلام دوست محترم شرایط خاصی برای پیلس افتخاری نیست.افسری از بانوان پذیرش نداره.برای درجه داری درصورت داشتن دیپلم ونیاز استان به هسته گزینش استانتون مراجعه نمایید.

  31. سلام و خسته نباشید به مشاور محترم .
    برای پلیس افتخاری چطور باید اقدام کنیم؟

    • سلام دوست محترم می تونید درسایت پلیس فتا یا حضوری به هسته گزینش استان تون مراجعه نمایید

  32. سلام من رشتم کامپیوتره و ۱۷ سالمه قدم هم ۱۶۵ تکواندوکار هم هستم زبانمم خوبه چطور می‌توانم وارد دانشگاه افسری بشم دوست دارم وارد پلیس فتا بشم چطوری باید اقدام کنم

    • سلام دوست محترم ابتدادیپلم تون بگیریدبعد پلیس افتخاری الان بشید وبعدبرای درجه داری نیرو انتطامی اقدام نمایید

  33. سلام من سال آخر تجربی هستم.با مرکزتون تماس گرفتم و پرونده ثبت نامم رو تکمیل کردم.اما چطور از تاریخ و محل امتحان مطلع بشم.اگه میشه سریع جواب بدین.

    • سلام دوست محترم شما برای پلیس افتخاری از طریق هسته گزینش اقدام وبقیه مراحل روپیگیربشیدبرای درجه داری

  34. سلام
    من رشته ی دبیرستانم رو فنی حرفه ای خوندم با رشته ی فنی حرفه ای میتونم وارد دانشگاه افسری بشم؟

    • سلام دوست محترم برای درجه داری می توانید اقدام نمایید

  35. سلام‌وقتتون‌بخیر‌من‌رشته‌حقوق‌میخونم‌بیست‌سالم‌با‌قد۱۶۵‌میخواهم‌وارد‌یگان‌زنان‌مستقر‌در‌یگان‌ویژه ‌پاسداران‌ناجابشوم‌چطور‌باید‌اقدام‌بکنم‌بدون‌کنکور‌میتونم‌وارد‌این‌یگان‌شوم‌یا‌نه؟

  36. سلام من لیسانس عمران دارم خانم هستم و 23 سالمه و قدم 163 از کجا بدونم میتونم در زمینه سپاه مقاومت پاسداران شاغل بشم ایا نیاز به تحصیل و یا امادگی خاصی داره من به سیستم کامپیوتر و غیره تسلط کامل دارم و دارای گواهی نامه رانندگی ام ایا در مشهد میشه شاغل شم

  37. سلام خسته نباشین ببخشید میشه بگین چ طوری میتونم وارد دانشکده افسری کوثربشم توروخدا خواهش میکنم ممنون میشم بگین تموم ارزویی ک دارم اینده ام در گروشه

  38. سلام من دانش آموز سال ۱۲ رشته انسانی هستم مخاستم ببینم برای دانشگاه افسری کوثر بدون کنکور هم میشه اقدام کرد؟
    اگه با کنکوره تراز چند باید باشه؟
    لطفاً پاسخ بدین من خیلی بی این شغل علاقه دارم

    • سلام دوست محترم به هسته گزینش استانتون مراجعه نمایید

  39. سلام من متولد 78 هستم و ساکن تهران
    رزمی کار هستم و مقام دارم
    قدم ۱۷۰ هست
    و لیسانس الکترونیک با معدل هجده ونیم دانشگاه دولتی
    میخواستم بدونم برای ارشد میتونم وارد دانشگاه افسری یا ناجا بشم؟
    واین که پلیس افتخاری رو از کدوم سایت میشه ثبت نام کرد ؟

    • سلام دوست محترم ارشد خیر برای به هسته گزینش مراجعه نمایید

  40. سلام وقت بخیر
    خانم مجردی ک باکره نباشه و بقیه شرایط را دارا باشه پذیرفته میشود؟

    • سلام دوست محترم بستگی به دلایل دارد.شانس زیادنیست

  41. سلام من دیپلم تجربی دارم و میخوام بدون کنکور وارد دانشکده کوثر بشم
    لطفا منو راهنمایی کنید

    • سلام دوست محترم به هسته گزینش استان تان مراجعه نمایید

  42. سلام الآن که اطلاعیه استخدام درجه داری اومده فقط برای مردهاس.یعنی دیگه امکان نداره امسال برای خانم ها استخدام بذارن؟

    • سلام دوست محترم از هسته گزینش استان تان پیگیری نمایید

  43. سلام برای پلیسی باید از رشته انسانی علوم انتظامی بری؟بعد کنکورم داره؟

    • سلام دوست محترم برای افسری رشته های نظری .ازمون جدا ازکنکورمی باشد

  44. داشتن یک دندان پر کرده رد میشی؟

  45. سلام من یه سوال داشتم.میشه بگین تو کنکور چه رتبه و ترازی باید بیارم تا تو این رشته قبول شم؟

  46. سلام خسته نباشید
    دانشگاه امین فقط برای آقایون هست ؟
    یعنی توی تهران دانش‌گاه افسربگی بانوان فقط کوثر که هر سالم پذیرش نداره؟ 🤦‍♀️
    تراز ورتبه کنکور چقدر باید باشه
    آزمون از چه چیز هایی
    سال ١۴٠٠ پذیرش داره؟

    • سلام دوست محترم محترم پذیرش بانوان جدا از اقایان هست.ازمون جدا ازکنکور هست برای مشاوره جامعتر با مشاوران ما درارتباط باشید

  47. سلام ببخشین اینکه میگین درجه داری هست و دیگه افسری نیس یعنی تنها چاره مون برای دانشگاه کوثر رفتن درجه داریه؟ یعنی درجه داری بریم دیگه نمیتونیم افسری بریم یا هردو شرایط یکسان دارن؟

    • سلام دوست محترم جذب به صورت وجود دارد.جذب درجه داری بیشترمی باشد

  48. سلام خسته نباشید. من رشته تحصیلیم انسانیِ ۱۷سالمِ سال بعد کنکور میدم خواستم بدونم بعد از قبولی در کنکور اون رشته ای که قبول شدم رو میتونم تو دانشکده افسری ادامه بدم یا باید همون دانشگاه که قبول شدم ادامه تحصیل بدم ‌من علاقه زیادی به جامعه شناسی دارم و از طرفی هم دوست دارم وارد دانشکده افسری بشم من چطور میتونم هم رشته مورد علاقم رو بخونم و هم دانشکده افسری برم

  49. سلام من کلاس نهم هستم و علاقه زیادی به این رشته دارم.از الان چه کاری بکنم که در سالهای آینده راحت تر گزینش بشم؟
    ممنون میشم کامل جواب بدین

    • سلام دوست محترم در رشتهای نظری ادامه تحصیل دهید پلیس افتخاری شوید زبان ومهارت های کامپیوتر ودررشته های رزمی فعالیت داشته باشیدبرای مشاوره کاملتر بامشاوران ما درارتباط باشید

  50. سلام خسته نباشین من اوایل اردیبهشت به گزینش استان مراجعه کردم گفتن هنوز برای خانم ها اطلاعیه ندادندبعد نام نویسی کردم تاهروقت اومد خبربدن.امکان داره که بیاد وخبر ندن؟باید حضوری برم باز؟واینکه فقط درجه داری اطلاعیه میدن دیگه برای افسری نیست؟

  51. سلام خیلی ممنون که جواب سوال قبلیمو داین می خواستم ببینم اگه از الان عضو فعال بسیج باشم امتیاز ویژه ای شامل حالم میسه؟ و اینکه من تقریبا سه جز قرآن حفظم این امتیاز ویژه ای نیست؟باید چند جز حفظ باشم تا امتیاز ویژه حساب شه؟
    ممنون که کامل پاسخ می دین

  52. سلام من 18 سالمه سال اخر رشته معارف میخام وارد دانشگاه افسری بشم جای خودزنی رو دستمه امکان رد شدن هست؟

  53. سلام ببخشید من امسال وارد ۱۸ سال شدم رشتم تجربی و پاییز میرم سال دوازدهم خواستم بپرسم برای ثبت نام آزمون دانشگاه افسری باید چیکار کنم ؟میشه لطفا راهنمایی کنین

    • سلام دوست محترم دانشگاه بقیه الله باکنکور.دانشگاه افسری نیرو انتظامی به هسته گزینش استان مراجعه نمایید

  54. سلام وقت بخیر
    از تجربی میشه وارد رشته علوم انتظامی شد؟!

    • سلام دوست محترم بله.ازمون داشگاه کوثرجدا ازکنکورمی باشد

  55. سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم متاهل باشی شانسی واسه رفتن ب دانشکده افسری هست ؟؟؟؟؟ و چه کار های انجام بدم ک راحت تر گزینش بشم چون سنم کامل نیست؟؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • سلام دوست محترم برای مشاوره کاملتربامشاوران ما درارتباط باشید

  56. سلام من پلیس افتخاری هستم بسیجی فعالم دارم قدمم ۱۶۷
    الان نمیدونم چجوری ثبت نام کنم برا دانشگاه افسری کوثر خیلی دوس دارم برم خیلیییی ولی نمیدونم کجا کی باید برم برا ثبت نام

    • سلام دوست محترم به هسته گزینش استان تون مراجعه اگرسهمیه داشته باشن پذیرش می کنن

  57. سلام من 18 سالمه و سال اخرم تکواندوکار و حافظ قران و همچنین فعال بسیجم خواستم بپرسم شرایط ورود ب دانشگاه افسری چیه و اصلا 99 پذیرش داره و ایا از طریق کنکور جذب میشن؟ من ب نظام خیلی علاقه دارم ولی شرایط ورود ب رشته های مختلف و زماناشونو نمیدونم . خواهش میکنم کمک کنید

    • سلام دوست محترم به هسته گزینش استان خود مراجعه نمایید

  58. سلام مجدد من 8سال هست که عضو بسیج فعال هستم در ضمن 18 ساله هستم

    • سلام دوست محترم ازطریق هسته گزینش استانتان پیگیری نمایید

  59. سلام وقت شما بخیر من ۱۸ سالمه عضو بسیج نیستم و تکواندو کارم نیستم می خواستم بدونم منم میتونم بدون کنکور ثبت‌نام کنم خواهش می کنم جواب بدین

    • سلام دوست محترم پذیرش ازطریق هسته گزینش استان باتوجه به سن ومعدل هست

  60. سلام
    میخوام تماس بگیرم ولی کد ندارم خواهشا همیاری کنید
    بعد من ۱۷ سال دارم و افتخار دارم اقدام کنم ایا میشه؟

    • سلاتم دوست محترم دربرخی از استانها پذیرش درجه داری از طریق هسته گزینش استانها انجام میشه

  61. سلام وقتتون بخیر من دانش اموز رشته تجربی و ۱۷ ساله هستم چجوری میتونم برای پلیس افتخاری اقدام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  62. سلام ببخشید من ۲۰سالمه قدم ۱۶۵ از لحاظ بدنی سالم هستم.آیا با مدرک دیپلم کامپیوتر می تونم برم رشته ی افسری یا خیر ؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

    • سلام دوست محترم خیر برای درجه داری می توانید اقدام نمایید

  63. عرض سلام خسته نباشید ،وقت بخیر
    من ۱۷سالمه ومعدلم هم ۱۹/۵۲هست کارت بسیج فعال هم دارم اما قدم ۱۵۶هست خیلی به این رشته علاقه دارم
    ایا می تونم وارد این رشته بشم؟

  64. سلام ببخشید من ۱۷سالمه سال دیگه دیپلم میگیرم خواستم بدونم قدم ۱۵۶هست می تونم وارد این رشته بشم؟

    • سلام دوست محترم درتهران برای درجه داری قد160می باشد

  65. سلام خسته نباشید
    ببخشیدمن کلاس یازدهم انسانی هستم معدلم ۱۹/۵۲هست کارت بسیج فعال هم دارم خیلی به این رشته علاقه دارم و دوست دارم از همین حالا وارداین رشته بشوم
    از چه طریقی می تونم ؟
    ممنون میشم بگید

    • سلام دوست محترم از هسته گزینش استانتون پیگیری نمایید

  66. سلام ببخشید من ۲۱ سالمه میخاستم دانشکده افسری کوثر ثبت نام کنم میخاستم بدونم زمان ثبت نامش کی هست؟ممنونم.

  67. سلام خسته نباشید من‌ ۱۸ سالمه و امسال از هنرستان فنی و حرفه ای فارغ التحصیل شدم، فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم … برای ثبت نام و گزینش باید کنکور بدم‌ حتما ؟ یا شرایط دیگه ای وجود داره

  68. سلام من 18 سالمه از تبریز ببخشید من شنیدم وپیگیری کردم از گزینش شهرم گفتن دیپلم زن برمیدارن در بخش یگان ویژه ولی متاسفانه گفتن 1 سال میتونم باشم در یگان ویژه بعد یکسال نمیتونم باشم و بیرون میکنن واقعا در تعجبم که چرا این ظلم رو میکنن من امسالدرسم رو تموم کردمم رشته ی من فنی وحرفه ای است میخوام بدون کنکور وارد دانشگاه کوثر باشم من 3 سال هست کاراته کار میکنم وپدرم جانباز و بازنشسته ی سپاه است و عموم شهید اینها امتیاز است میشه بدون کنکور برم

    • سلام دوست محترم به این صورت نیست درجه داری معمولا 5ساله هست با گزینس استان تان پیگیری کنید.پذیرش دانشگاه کوثر باکنکور نیست

  69. سلام ببخشید من۱۷سالمه الان میتونم پلیس افتخاری بشم؟
    بعد چیکار میکنن توپلیس افتخاری؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • سلام دوست محترم درصورت تمایل با مشاوران ما در ارتباط باشید

  70. سلام ببخشید قدو وزن چقدر باید باشه برای پلیس افتخاری

  71. سلام ببخشید من۱۷سالمه میخوام پلیس افتخاری بشم میشه یا باید دپیلم بگیرم؟

    • سلام دوست محترم برای سایت رو می تونید اقدام کنید حضوری معمولا دیپلم میخاد

  72. سلام من امروز کنکور تجربی دادم ولی به دانشگاه افسری علاقه دارم .دخترهستم ویکماهه دیگ ۱۹ سالم میشه توروخداااااا کمکم کنید ازکجا باید شروع کنم؟
    ایلام هستم ولی از هرجا سوال میپرسم راهنمایی درستی نمیکنن .
    ممنونم
    .

    • سلام دوست محترم برای نیرو انتظامی از هسته گزینش استان پیگیری نمایید

  73. سلام من متولد ۱۲.۹.۱۳۷۹ و قدم ۱۷۰ بسیج فعال هم هستم پدرم نظامی ایا سهمیه داره ودانسجو رشته فیزیک هستم
    بعد من پارسال رشته های بدون کنکور فیزیک ودولتی قبول شدم
    الان میتونم دانشگاه افسری کو ثر برم

  74. میشه لطفا شرایط ثبت نام و رتبه مورد نیاز و بگید ممنون میشم

  75. سلام من رشته طراحی لباسم میخام وارد دانشگاه افسری بشم باید چه کنکوری ثبت نام کنم؟اصلا از رشته های کارو دانش امکان ورود به دانشکده افسری هست؟؟

  76. سلام ببخشید من رشته طراحی لباسم میخوام وارد دانشکده افسریه بشم باید چه کنکوری بدم؟؟آیا از کارو دانش میشه وارد افسری شد؟؟؟

    • سلام دوست محترم براب درجه داری از گزینش استان پیگیری نمایید

  77. سلام ببخشید امسال دانشگاه افسری بانوان بدونه کنکور پذیرش داره؟ اگه نداره من با ۲۰ سال با معدل دیپلم ۱۵:۹۵ سهمیه ایثارگران پدرمم نظامی بازنشستس چطور میشه وارد دانشکده افسری بشم ؟

  78. ببخشید من به هسته گزینش رفتم گفتن اصلن همچین چیزی نداریم و این ک من اصلن نمیتونم با مشاورا تماس برقرار کنم حتا اون شماره ی ۷۰۷۰۵۰۱۱ اگه میشه راهنماییم کنید ک بتونم با ی مشاور صحبت کنم

    • سلام دوست محترم برای بانوان جذب درجه داری در برخی از استان هست ازپک مشاوره تلفنی در سایت استفاده نمایید

  79. سلام من کلاس ۱۱ انسانی ام تمام مشخصاتاتی ک گفتند رو هم دارم ..
    به نظرتون قبول میکنند..
    و چه جوری ثبت نام کنم .
    ممنون.بانوان

    • سلام دوست محترم به هسته گزینش استانتان مراجعه نمایید

  80. سلام چطور میتونم باکشاور ارتباط بگیرم از دسترسی گوشی ثابت منزل ما خارج

  81. سلام ببخشید من می خواستم بدونم حتما لازمه که یک ورزش رزمی رو بلدش باشیم و کمربند مشکی داشته باشیم؟من سال دهم انسانی هستم و علاقه زیادی به نیروی انتظامی دارم. لطفا راهنمایی کنید برای ثبت نام دانشگاه.
    ممنون

    • سلام دوست محترم به عنوان قوی شدن رزومه خوب در یه رشته ورزشی مهارت داشته باشیدملاک کمربند نیست

  82. سلام خسته نباشید ببخشیدمن ۲۱سالمه رشته تجربی امسالم کنکوردادم ولی نمیدونستم امسال دانشگاه افسری بانوان پذیرش داره معدل دیپلمم۱۸وپیش دانشگاهی۱۶وقدمم۱۶۰متاسفانه نمیدونم چجوری اقدام کنم!!میشه راهنمایی کنید؟؟زمان ثبت نام گذشته؟؟یاباید منتظرجواب کنکورباشم بعد ثبت نام کنم؟؟برای پلیس افتخاری شدن بایدبه کلانتری شهرستانمون مراجعه کنم؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    • سلام دوست محترم پذیرش این دانشگاه جدا ازکنکور هست.

  83. سلام من 18 سالمه و شرایط پذیرش رو دارم ایا متأهل بودن مانع از پذیرش میشه؟؟؟؟؟؟لطفاااااااااا راهنماییم کنیننن

  84. سلام
    خسته نباشید
    من خیلی علاقه دارم پلیس امنیت بشم .میشه راهنماییم کنید

    • سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود از هسته گزینش استانتان پیگیری نمایید

  85. سلام.میشه بدون کنکور وارد دانشگاه افسری شد؟؟
    و من چجوری میتونم پلیس افتخاری بشم؟؟از چ راهی؟

  86. سلام خسته نباشید من هیجده سالمه تازه فارغ و تحصیل شدم این طوری ک من شرایط ورود به موسسه کوثر و خوندم باید معدل بالای شانزده باشه اما من معدلم پایینه و در هیچ یک از رشته های رزمی فعالیتی ندارم اما علاقه زیادی به موسسه پیدا کردم و میخوام بدون کنکور ثبت نام کنم توی شهر شیراز زندگی میکنم فعالی بسیج هم ندارم کلا هیچی ندارم ولی علاقه دارم و میدونم برای چیزی ک علاقه داشته باشم تلاش زیاد میکنم میخواستم ببینم واقعا برای من با همچین شرایطی میشه وارد موسسه شد یا نع لطفا بهم بگین چون برام خیلی مهمه و میخوام براش برنامه ریزی کنم

    • سلام دوست محترم پذیرش جدا ازکنکور می باشد.در درجه داری هر استان شرط معدل جدایی مدنظر داردازهسته گزینش استانتان پیگیری نمایید

  87. سلام من 16 سالمه و کلاس 11 انسانی هستم ، می خواستم بدونم این که می گید پلیس افتخاری منظورتون چی هست ؟ یعنی من از الآن می تونم پلیس افتخاری بشم یعنی امتیاز داره ؟ ممنون می شم بگید .

    • سلام دوست محترم یعنی افتخاری میخاد باپلیس همکاری کنید مثل بسیج برای رزومه شما خوبه

  88. سلام من رشته ریاضی پایه دوازدهم هستم هم چنان بدون کنکور پذیرش می شه و شرایطش چطوریه؟

    • سلام دوست پذیرش جدا ازکنکورهست از هسته گزینش استانتان پیگیری نمایید

  89. سلام من سال آخر رشته کامپیوتر هستم و قدم ۱۵۷ هستش معدلم بالای ۱۹ و عضو بسیج فعال هستم میخواستم بدونم به خاطر قدم امکانش هست که از گزینش رد بشم چون تو کنکور الویت اولم افسری خواهد بود .
    ممنون میشم پاسخ بدین.

  90. سلام،ببخشید من کاردانی کامپیوتر دارم و متولد ۷۸ هستم معدل دیپلمم هم ۱۹.۸۹ هست من میتونم برا دانشکده اسم بنویسم چه جوری اسم بنویسم و زمان ثبت نامش کی هست بدون کنکور ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست محترم شانس پذیرش اگر استانتان پذیرش پلیس فتا داشته باشد

  91. سلام .برا ورود به دانشگاه کوثر بدون کنکور باید چطور وچه موقع اقدام کنیم لطفا اگه میشه راهنماییم کنید ممنونم

    • سلام دوست محترم از هسته گزینش استانتان پیگیری نمایید

  92. سلام من مدرسه ی تیزهوشان رشته انسانی میخونم…به رشته های روانشناسی و حقوق خیلی علاقه دارم ولی پدر و مادرم میگن باید شغل تضمین شده ای در ارگان هایی مثل نیروی انتظامی و اموزش پرورش داشته باشی …من روحیه ی کنجکاوانه دارم اما ورزش و حرکات رزمیم زیاد خوب نیست…به نظرتون اگه به عنوان یه دختر و با رتبه عالی در کنکور وارد دانشگاه افسری بشم میتونم به عنوان یه مدد کار یا کسی که پرونده های مربوط به جرایم بانوان رو بررسی میکنه استخدام نیروی انتظامی بشم و موق باشم؟؟؟؟!!!!!!!!

    • سلام دوست محترم دانشگاه افسری از طریق کنکورپذیرش ندارد.جذب خیلی محدودی دارد.شما می توانید رشته مشاوره در دانششگاه فرهنگیان بخوانید.برای مشاوره جامعتر بامشاوران ما در ارتباط باشید

  93. سلام من امسال یازدهم انسانی هستم خیلی به رشته افسری علاقه دارم خودش هم تبریز زندگی میکنم ولی خواستم تو کنکور افسری بزنم که گفتن برداشتن میشه بگین کی برم گزینش بهتره و در ضمن ازمون کتبیش ار کدوم کتاب هاست؟

    • سلام دوست محترم پذیرش جدا ازکنکور هست از هسته گزینش استانتان پیگیری نمایید

  94. قدم 150هست میشه ثبت نام کنم یا نه واسه افسری

    • سلام دوست محترم افسری خیربرای درجه داری شانس دارید

  95. سلام خسته نباشید. من ۱۹سالمه و دیپلم تجربی دارم در شیراز. تمام شرایط از شرط معدل تا قد و… دارم میخواستم بدونم چطور میتونم وارد دانشکده افسری بشم؟

  96. سلام وقتتون بخیر
    من معدلم ۱۶ونیم هستش ولی تو کنکور مجاز نشدم تو رشته ورزشی رزمی فعالیت ندارم ولی تو شنا و والیبال فعالیت دارم عضو عادی بسیج هستم قدم ۱۵۸ ینی بخاطر دوسانت قبول نمیشم؟؟؟لطفا اگه قدم اوکیه بگید که مهمترین کار چیه ک باید انجام بدم باتشکر

    • سلام دوست محترم پذیرش هر استان متفاوت از هسته گزینش استان خود پیگیری نمایید

  97. سلام خسته نباشید من رشتم کارو دانشه میخواستم بدونم شرایط دانشگاه افسری چجوریه ومن باید کنکور بدم؟ولازمه که کتاب خاصی رو بخونم ؟

    • سلام دوست محترم پذیرش بانوان محدود هست از هسته گزینش استان پیگیری نمایید

  98. سلام حتما باید ورزش رزمی بلد باشم اگه بلد نباشم نمیتونم ثبت نام کن؟

  99. سلام خسته نباشید
    من ۱۷ سالمه میخواستم بدونم الان میتونم ثبت نام کنم؟ برای ثبت نام باید به کجا مراجعه کنم؟

  100. سلام خسته نباشید من 20سالمه و مدرک دیپلم تجربی دارم و از بچگی خیلی به نظام علاقه دارم میخواستم بدونم برای ثبت نام تو دانشکده افسری حتما باید کنکور بدم؟

    • سلام دوست محترم پذیرش افسری بانوان جدا ازکنکورمی باشد

  101. سلام من 17سالمه .. کلاس 12 رشته کامپیوتر .. بسیجی فعال هم هستم .. قدمم 158 .. فقط جای خود زنی رو دستمه .. میخاسم بدونم شانس قبولی برای درجه داری دارم؟؟

  102. سلام من الان اگه اقدام کنم امکان قبولی در درجه داری دارم؟؟

  103. سلام من 17سالمه .. کلاس 12 رشته کامپیوتر .. قد158 .. بسیجی فعال دارم .. الان اگر اقدام کنم امکان قبولی در درجه داری دارم؟؟

    • سلام دوست محترم اگر استانتان پذیرش داشته باشد وتا زمانی که تعیین می کند شما باید دیپلم رو دریافت نمایید

  104. سلام من ۱۸ سالمه و رشته تجربی میخونم و ۱۴۰۰ هم کنکور دارم و ساکن کرج هم هستم میخواستم بدونم بدون کنکور چجوری میتونم برای ثبت نام اقدام کنم ؟ اینکه میگید از هسته گزینش استان پیگیری کنید چجوری یعنی

    • سلام دوست محترم از طریق هسته گزینش پیگیر فراخوان وپرکردن فرم ثبت نام باشید

  105. سلام من سال دوازدهم هستم میخوایتم بدونم بدون کنکور میتونم وارد دانشگاه کوثر بشم؟؟

  106. منظورتون از اینکه توی کنکور دانشگاه افسری کوثر قبول نمی کنن چیه یعنی اصلا تو کنکور دانشگاه افسری نیرو جذب نمی کنه

  107. بعد چطور باید از کنکور وارد دانشگاه افسری بشم؟

  108. سلام می خواستم بدونم که اگه همه شرایط و داشته باشیم و کنکور نیرو انتظامی هم قبول بشیم دانشگاه افسری کوثر بانوان خوابگاهی هست یعنی شبانه روزی هستش اگه هست چند سال باید درس بخونیم تا فارغ التحصیل بشیم

  109. سلام وقتتون بخیر.من رشته تجربی هستم و ۱۹ سالمه برا دانشگاه افسری چه رتبه ای لازمه؟و اینکه میتونم بدون کنکور ثبت نام کنم ؟

  110. سلام من ۲۳سالمه و فارغ تحصیل رشته معماری با معدل ۱۸.۳۶ هستم من علاقه مند به شرکت در حوزه پلیسی هستم ولی خب مشکل محدودیت سنی هست و اینکه خب من در حوزه گرایش های نزدیک به نظامی فعالیتی نداشتم چه جور میتونم وارد شغل پلیسی با گرایش بخش جنایی شم؟و اینکه من رتبه برتر دانشگاه محل تحصیلم بودم آیا این امتیازی برای من دارد؟و آیا من در سن ۲۴ سالگی میتونم کارشناسی ارشد افسری یا درجه داری شرکت کنم ؟

    • سلام دوست محترم از هسته گزینش شهر خودپیگیری نماییدشانس شما بالانیست

  111. سلام خسته نباشیدببخشیدمن دیپلم حسابداری دارم ۲۰سالم هم هست ودراستان فارس هم زندگی میکنم علاقه زیادی به افسری دارم میشه راهنماییم کنیدکه کجابایدبرم وچکاربایدکنم

    • سلام دوست محترم شما برای درجه داری در صورت فراخوان استانتان اقدام نمایید

  112. سلام
    ۱من یه جایی شنیده بودم که اگه جای زخمی روی بدنت داشته باشی حتی خیلی کوچک نمیتونی وارد دانشگاه افسری بشی این درسته؟

    ۲اگه جراحی چشم برای دید بهتر داشته باشیم امکان ورود به دانشگاه افسری هست؟

  113. سلام
    میخواستم بدونم برای ورود به یگان ویژه بانوان باید دیپلم چه رشته ای رو داشته باشم؟؟
    برای افسری چطور؟؟
    ممنون میشم زود جواب بدید

    • سلام دوست محترم بهتر رشته نظری در بعضی موارد رشته فنی هم پذیرش دارند

  114. سلام من پلیس افتخاریم دلم میخواد وارد نظام بشم ولی متاسفانه استان مازندران سه سالیه فراخوان افسری نداده .قسمت درجه داریم. همونایی ک دوره اطراف اقوامشون میبرن درجه داری برای بانوان.بیست سالمه دلم واقعا نظام میخواد میترسم سنم بالا بره نتونم دیگ برم نظام.لطفا ب فکر بانوان مازندرانیم باشین. وممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست محترم جذب فسری محدود می بشد از گزینش استان خود پیگیری نمایید

  115. سلام خسته نباشید من رشتم انسانیه معدلمم ۱۸ هست میخواستم بدونم من اگه کنکور ندم و بخوام برم دانشگاه افسریه چگونه میتونم برم لطفا راهنمایی کنید و بهم بگید خیلی علاقه دارم که برم

    • سلام دوست محترم زمون جدا ازکنکور است ولی فراخوانی اعلام نشده است

  116. سلام ببخشید پلیس افتخاری چجوریه؟

    • سلام دوست محترم پلیس افتخاری برای رزومه شما خوب هست

  117. سلام وقت بخیر من شنیدم که میگن برای ورود به دانشکده افسری باید دندون ها سالم باشه ینی حتی ترمیم هم نشده باشه این درسته؟
    و اینکه امسال دانشگاه بانوان تهران دانشجو میپذیرن یا نه؟

    • سلام دوست محترم سوال خیر.از طریق عضویابها پیگیری نمایید

  118. عضویابها ینی کجا؟چجوری باید اطلاع پیدا کنم؟

  119. سلام ببخشید شرایط سنی دانشگاه افسری کوثر چجوریه؟
    منی که 16 سالمه میتونم در اون دانشگاه ورود پیدا کنم؟
    و اینکه برای فعالیت در بخش جاسوسی در این دانشگاه باید تعلیم دید؟

    • سلام دوست محترم دیپلم باید داشته باشید شما برای پلیس افتخاری می توانید اقدام کنید

  120. سلام من دهم تجربیم میشه بگید چجوری پلیس افتخاری میشه شد؟

  121. سلام ببخشید من یه سوال داشتم من ۱۶ سالمه و رشته گرافیک میخونم میخواستم بدونم با این رشته و با این سن میتونم پلیس افتخاری بشم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

  122. سلام ببخشید برایه پلیس افتخاری شدن تو سن ۱۵ ‘ ۱۶ باید چطوری اقدام کنیم چه مدرکی چه شرایطی داره ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ممنونم

  123. ببخشید من ۱۶ سالمه چطوری میتونم در پلیس افتخاری ثبت نام کنم شرایط اش چیه؟؟ چیکار باید بکنم خواهش میکنم جواب بدید ممنونم

  124. سلام ممنونم گ به سوالاتم پاسخ میدید ببخشید یه سوال داشتم برایه پلیس افتخاری شدن اونیفرمه پلیسی میدن؟؟ یا کارته پلیس؟ بعد میشه بگید ک وظایف پلیس افتخاری چیه؟ ممنون میشم جواب بدید🙏🌹

    • سلام دوست محتمرم باتوجه به تخصص تون به کارگرفته میشید

  125. سلام وقت بخیر .

    ببخشید من رفتم کلانتری محل امون گفتن ک ما از سن ۱۸ سال تا ۶۵ سال برایه پلیس افتخاری ثبت نام میکنیم گفتن ک میپرسن و یه هفته دیگه اگه مجوز اومد ک ۱۴۰۰ از سنه ۱۵ سالگی برایه پلیس افتخاری ثبت تام کنیم ثبت نام میشید بعد سواله من اینه ک من ۱۶ سالمه و میتونم پلیس افتخاری شرکت کنم یعنی میشه با این سن؟ ۱۴۰۰ از سنه ۱۵ سال ثبت نام میکنن پلیس افتخاری؟!
    ممنون میشم جواب بدید*

    • سلام دوست محترم می توانیدهمیار پلیس سابیری در سایت ثبت نام کنید

  126. ۱۴۰۰ پلیس افتخاری از سنه ۱۶ سالگی ثبت نام میکنن؟!

  127. باسلام و خسته نباشید

    ایا بدون کنکور هم میشود وارد این حیطه شد؟

  128. سلام وقت بخیر
    من ۱۷ سالمه و رشته تجربی هستم
    آیا میتونم از الان برای ثبت نام اقدام کنم؟؟

  129. سلام من 18سالمه سال آخر دبیرستانم رشتم تجربیه من ورزشکار نیستم بسیجی هم نبودم میتونم بدون کنکور دانشگاه افسری برم ؟راهنمایبم کنید برام مهمه

    • سلام دوست محترم پذیرش دانشگاه افسری جدا ازکنکور هست

  130. سلام وقت بخیر . برایه ثبت نام پلیس افتخاری معاینه پزشکی میخواد؟ شامل چه معاینه هایی هست؟

  131. سلام من 17سالمه و رشته علوم انسانی
    خیلی به افسری علاقه دارم و فقط یه مشکل دارم که دندون هام نیاز به ارتودنسی داره خواستم بدونم رد میشم؟؟
    و اینکه حتما باید رزمی رو یاد بگیرم!

  132. سلام من خیلی به رشته های نظامی علاقه دارم اما قدم کوتاه هست،ایا رشته ایی مثل اطلاعات و ‌… که در این حوزه باشه هست که قد ملاک نباشه،؟ اما بقیه شرایط رو دارم و

  133. سلام وقت بخیر.
    ببخشید میشه بگید با کدوم سایت میتونیم پلیس افتخاری ثبت نام کنیم ؟!
    ممنون

    • سلام دوست محترم سایت پلیس فتا یا از طریق کلانتری

  134. سلام من متولد 83هستم رشته کامپیوتر ببخشید من می تونم‌ ثبت نام کنم؟‌اصلا باید چیکار کنم ک وارد رشته نظامی بشم یا چجوری پلیس افتخاری بشم..

    • سلام دوست محترم پذیرش افسری محدود درجه داری شانس دارید

  135. سلام من۱۷سالم هست وپدر بزرگم ایثارگر هستن.
    من سال دیگه میخوام افسری ثبت نام کنم لازمه که کل کتاب های دهم ویازدهم رو بخونم یا فقط منابعی که لازمه؟

  136. سلام من دانش اموز کلاس نهم هستم و امسال باید انتخاب رشته کنم میخواستم ببینم چه رشته ای برم که دانشکده افسری بیشتر ازش پذبرفته باشه

  137. سلام
    امسال دانشگاه افسری کوثر پذیرش داره؟

  138. ببخشید ۱۴۰۰ پلیس افتخاری معاینه پزشکی نمیخواد؟؟

  139. سلام پلیس افتحاری معاینه پزشکی میخواد؟۱۴۰۰

  140. سلام ببخشید میخواستم در مورده رشته نظام بیشتر بدانم من ۲۰سالمه و میخوام دراین رشته ادامه تحصیل دهم و معدلم۱۵،۲۷ وقتم ۱۶۰است میخواستم بدانم ایا میسود از طریق رشته کار دانش شرکت در این رشته

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید