دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت

دانشکده مهندسی خودرو

جهت مشاوره در زمینه دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت در سال 1379 برای اولین بار در ایران تاسیس گردید و درحال حاضر دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می نماید و هرساله به جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی خودرو در سه گرایش می پردازد. دانشکده مهندسی خودرو مهر ماه سال 86 با جذب دانش آموزان برجسته کشورمان (در مقطع کارشناسی) بر سرعت تحولات صنعت خودرو افزود. در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشکده مهندسی خودرو بپردازیم. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به لیست دانشگاه های مهندسی خودرو ، راهنمای تحصیل رایگان در دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان ،بازار کار رشته مهندسی خودرو ، کارنامه آخرین رتبه و درصد قبولی رشته مهندسی خودرو دولتی 97 را مطالعه نمایند و روی کلمات آبی کلیک نمایند.
 
داوطلبان و علاقمندان به تحصیل در دانشکده مهندسی خودرو می توانند جهت ثبت نام در این دانشکده و اطلاع از شرایط ثبت نام  رتبه لازم برای قبولی و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشکده مهندسی خودرو از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

دانشکده و پژوهشکده مهندسی خودرو

 

معرفی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت

پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودرو ، برای اولین بار در ایران تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی خودرو در سه گرایش انجام می دهد. دانشگاه علم‌ و صنعت ایران به‌عنوان اولین دانشکده‌ در ایران و خاورمیانه در سال 1379 کار خود را با جذب دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد آغاز نمود. این دانشکده به منظور تربیت نیروی متخصص برای صنایع خودروسازی کشور و صنایع وابسته به آن طراحی و تاسیس شده است و هم‌اکنون با شرکتهای بزرگ کشور همچون ایران‌خو‌درو و سایپا همکاری نزدیک دارد. بسیاری از دانشجویان دانشکده بورسیه مستقیم خود این گروههای صنعتی بوده‌اند و هم‌اکنون مستقیما در آنجا مشغول به‌کار هستند.

پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودرو در نوع خود در ایران و خاورمیانه بی نظیر است و با تلاش چند ساله رشته مهندسی خودرو را در مقطع کارشناسی و دکترا نیز به تصویب وزارت آموزش عالی رسانده است. بنیانگذار دانشکده مهندسی خودرو دکتر محمدحسن شجاعی فرد، با سابقه‌ای بیش از 35 سال در آموزش عالی می باشد که با کمک همکاران دانشگاهی خود این رشته را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رساند و با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا، دانشجویان را از طریق بورسیه به این رشته جذب نمود. در حال حاضر دانشکده خودرو در کارنامه کاری خود در مقطع کارشناسی ، مقطع کارشناسی ارشد و در مقطع دکترا فارغ التحصیلان بسیاری دارد. تاکنون تمامی فارغ التحصیلان رشته مهندسی ایرانخودرو جذب صنعت خودرو و صنایع وابسته شده اند که خود منشاء خدمات فراوانی در آن بوده‌اند. البته برخی نیز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر ایران و آمریکا و کانادا در مقطع دکترا در حال ادامه تحصیل می باشند.

علاقمندان به رشته مهندسی خودرو می توانند برای مشاوره دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید