خبر نهایی تغییر زمان کنکور سراسری 98

نتایج امتحانات نهایی خرداد 98

جهت مشاوره در زمینه خبر نهایی تغییر زمان کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بالاخره خبر نهایی تغییر زمان کنکور سراسری 98-99 اعلام شد. بعد از بررسی های مکرر برای تغییر زمان برگزاری کنکور 98-99 به دلیل سیل و نزدیکی به امتحانات نهایی و درخواست کنکوری های برای تعویق کنکور و بلاتکلیفی داوطلبان، در نهایت نتیجه نهایی اعلام شد که در این صفحه به اطلاع متقاضیان می رسد:

خبر نهایی تغییر زمان کنکور سراسری 98-99

در سال 98-99 شاهد تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و همچنین دکتری و کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بودیم. بعد از سیل اخیر که در تعدادی از شهرهای ایران ویرانی به بار آورد و سهمیه سیل زدگان برای کنکور قطعی شد، عده ای درخواست تغییر زمان برگزاری کنکور را دادند. اخباری با عنوان تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98-99 به علت سیل، تاخیر و تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری، تغییر زمان امتحانات نهایی خرداد برای کنکور 98-99به گوش می رسید. مسئولان درحال بررسی وضعیت برای تغییر زمان برگزاری کنکور 98-99 بودند.

خبر نهایی تغییر زمان کنکور سراسری

در نهایت رئیس سازمان سنجش ابهامات تغییر زمان کنکور سراسری را برطرف کرد و در پایان اردیبهشت ماه اعلام کرد:

کنکور سال 98 به خاطر دانش آموزان نظام جدید و تکمیل فرایند اعلام سوابق تحصیلی این دانش آموزان ، در اوایل تیر ماه برگزار نخواهد شد. زمان برگزاری کنکور در اواسط تیر 98-99 است. در ادامه اضافه کردند که تصور کنید کنکور دو ماه تعویق داشته باشد. در این صورت هیچ دانشگاهی نمی تواند ترم اول تحصیلی را داشته باشد!. بنابراین برای سازمان سنجش این امکان وجود ندارد که کنکور را بیش از این به تاخیر بیندازد. برای سازمان سنجش امکان فشرده سازی این فرایند وجود ندارد.

رئیس سازمان سنجش اعلام کرد، برای تاخیر در برگزاری کنکور، موضوع فقط به یک آزمون ختم نمی شود، بلکه آزمون های دیگر مانند کاردانی به کارشناسی نیز که قرار است در مرداد 98-99 برگزار شود تحت تاثیر قرار می گیرد و باید جابجا شود!. این به معنی تغییر زمان تمام آزمون های و ایجاد  آشفتگی در آزموش عالی است.

آموزش و پرورش مسئولیتی در حوزه برگزاری حوزه زمان کنکور ندارد. مسئولیت تغییر زمان کنکور برعهده سازمان سنجش و وزارت علوم است. اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مخالف تغییر زمان کنکور می باشند.

داوطلبان کنکور سراسری می توانند در صورت نیاز به تماس تلفنی و اطلاع از اخبار مربوط به زمان برگزاری کنکور 98-99 با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند. 

برای مشاهده خبر طرح مجلس برای کنکور 98-99 ورود 20درصد از داوطلبان به دانشگاهو تشکیل کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور 98-99روی همین لینک های آبی داخل متن کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه خبر نهایی تغییر زمان کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید