حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حفظ لغات انگلیسی دغدغه هر داوطلب کنکور است. برای همین قصد داریم نحوه حفظ کردن لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور 98 را آموزش دهیم. می توانید دانلود لیست کدینگ 1000 لغت انگلیسی را همینجا انجام دهید.

داوطلبان عزیز کنکور سراسری 98 می توانند برای مشاوره قبولی در کنکور و حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

کدینگ چیست ؟ حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ در کنکور 98

حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور

به روش کدینگ لغات انگلیسی ، روش کدبندی، کلید واژه ای هم گفته می شود و همان اصطلاح Keyword Method می باشد که روشی برای به خاطر سپردن آسان و سریع لغات زبان انگلیسی برای کنکور است. داوطلب کنکور در این روش سرنخ هایی برای حفظ لغت در ذهن خود خواهد داشت که به یادآوری معنی لغت زبان انگلیسی کمک می کند. پس برای حفظ کردن لغات انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن از روش کدینگ استفاده کنید. برای استفاده از روش کدینگ از خلاقیت ذهنی استفاده می شود. ما در این صفحه کدینگ 100 لغت زبان را در اختیار شما قرار داده ایم که با انتخاب لینک زیر می توانید دانلود کنید:

کدینگ لغات دانلود رایگان کدینگ 1000 لغت انگلیسی

حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور 98 روشی عالی برای بخاطر سپاری لغات انگلیسی است. برای استفاده از روش کدینگ، با توجه به طرز تلفظ یا شکل ظاهری و تشبیه سازی لغات انگلیسی، به کلمه یا جملاتی که در ذهن دارید و به لغت مربوط میشود ، کدبندی و تصویر سازی ذهنی میکنید. توجه داشته باشید که در روش کدینگ لغات انگلیسی، همیشه بهترین تصویر سازی اولین جمله و تصویری است که به ذهنتان خطور می کند.

موفقیت در کنکور شانسی نیست برای کسب رتبه های برتر و درصد بالای زبان در کنکور سراسری نیاز به برنامه ریزی اختصاصی و استفاده از اصول و تکنیک های مطالعه کنکوری خواهید داشت، توصیه ما به داوطلبان عزیز این است که حتما برای مشاوره قبولی در کنکور و حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

مطالب مرتبط:

چگونه زبان انگلیسی را 100 بزنیم؟ مباحث تست خیز زبان

 

جهت مشاوره در زمینه حفظ لغات انگلیسی به روش کدینگ برای کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید