حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قطعی است یا خیر؟ حذف آزمون تیزهوشان نهم، بخشنامه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی، آیا آزمون تیزهوشان حذف شد؟ بخشنامه آزمون تیزهوشان نهم، حذف مدارس نمونه دولتی ،برداشتن آزمون تیزهوشان،آخرین اخبار آزمون تیزهوشان و حذف مدارس تیزهوشان موضوعاتیست که این روزها ذهن داوطلبان را مشغول نموده. در این اطلاعیه خبر قطعی تعیین تکلیف حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به حضور داوطلبان مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام می گردد. حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان لغو گردید و حذف آزمون مدارس نمونه دولتی و غیر دولتی پابرجاست. برای اطلاع از قانون جدید ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک نمایید. برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی نیاز به ثبت نام و دریافت رمز عبور سامانه همگام خواهید داشت (روی لینک آبی کلیک نمایید).

حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سال 99

حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سال 99 به طور کامل در این اطلاعیه منتشر گردیده است:

حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم 99

آزمون ورودی مدرسه تیزهوشان تحت عنوان سنجش تحصیلی حذف گردید و دانش آموزان با ثبت نام در آزمون سنجش استعداد و هوش برای ورود به این مدارس اقدام خواهند کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرند ، کارشناسان پاسخگوی سوالات عزیزان داوطلب تحصیل در مدارس تیزهوشان می باشند. طبق قانون جدید ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و سنجش هوش و استعداد ششم به هفتم تیزهوشان خواهد بود.

حذف آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و غیر دولتی

حذف آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و غیر دولتی با توجه به اعلام قطعی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد  و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و غیر دولتی سال مطابق اطلاعیه قبلی حذف شده و برگزار نمی شود. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و ورود بدون آزمون به مدارس نمونه دولتی در سال 99 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید کارشناسان راهنمای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی خواهند بود.

مدارس نمونه دولتی نیز در مناطق محروم کشور تاسیس شده اند و برای سال تحصیلی  99 – 1400 مدارس نمونه دولتی صرفا در مناطق محروم کشور اقدام به پذیرش دانش آموز در پایه هفتم خواهند کرد و روش پذیرش دانش آموز برای پایه هفتم مدارس نمونه دولتی نیز بدون آزمون خواهد بود. مدارس نمونه دولتی فعال موجود در شهرهای بزرگ در پایه های هشتم و نهم برنامه آموزشی خود را به روال گذشته ادامه می دهند و برای پذیرش دانش آموز در پایه هفتم آنها آزمونی برگزار نخواهد شد . مدارس غیر دولتی برای پذیرش دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی حق برگزاری آزمون ورودی نخواهند داشت و سازمان مدارس غیر دولتی بر فرآیند جذب دانش آموز در این مدارس برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی نظارت می نماید.

 

جهت مشاوره در زمینه حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید