لغو آزمون مدارس تیزهوشان

لغو آزمون مدارس تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون تیزهوشان سال 99 لغو شد. یک ساعت پیش رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: آزمون تیزهوشان که قرار بود جمعه 27 تیر برگزار شود به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد. آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در پایه نهم قرار بود در تاریخ 27 / 4 / 1399 برگزار شود که به دلیل شرایط بحرانی کشور لغو و به زمان دیگری موکول شد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر، سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در صفحه اینستاگرام صدای مشاوران پرسیده و پس از چند ساعت پاسخ خود را دریافت نمایید.

مشاورین مجموعه به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.

لغو آزمون تیزهوشان به دلیل کرونا

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سال 99 در شهرها و استان های مختلف کشور لغو شد. آموزش و پرورش با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی بابت بحرانی تر شدن اوضاع در کشور امتحانات مدارس تیزهوشان در سال جاری لغو شد. هنوز کاملا مشخص نیست که این تصمیم سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بوده و یا ستاد ملی مقابله با کرونا دستوری را در این زمینه صادر نموده است.

پیشنهاد ویژه :

در ادامه مصاحبه فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در این زمینه آورده شده است.

در شرایط فعلی همه ما موظف هستیم به فرامین ستاد ملی مقابله به کرونا تن بدهیم. علی رغم اینکه همه برنامه ریزی‌ها انجام شده بود و ما نیز مایل بودیم که آزمون برگزار شود ولی به جهت تاکیدی که ستاد ملی مقابله با کرونا داشت، اعلام شد که این آزمون نیز برگزار نشود و ما هم پذیرفتیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هر چه که ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید صرفا برای حفظ سلامتی مردم است وکم شدن بار کاری کادر درمان است از این رو آزمون ما نیز دو هفته به تعویق افتاد.

لغو آزمون تیزهوشان به دلیل کرونا

تعویق آزمون تیزهوشان

وی افزود: در شرایط غیرعادی باید به صورت ویژه و فوق‌العاده کار کنیم و اکنون نیز شرایط کشور ویژه است. باید تا جایی که ممکن است کارها را موازی پیش ببریم تا بتوانیم زمان را بخریم،‌ همه تلاش ما و همکاران ما این است که یک آزمون با سلامت کامل و حداقل نارضایتی برگزار کنیم.

مهاجرانی گفت: حدود ۳۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند و به جهت نگرانی که  وجود دارد حدود ۶۰ درصد از والدین و دانش آموزان برای گرفتن کارت ورود به جلسه اقدام کردند از این رو تعداد ۲۱۰ هزار نفر در نهایت با هم رقابت می‌کند.

زمان جدید برگزاری آزمون تیزهوشان 99

زمان جدید برگزاری آزمون تیزهوشان اعلام شد. آزمون تیزهوشان سال ۹۹ با یک تاخیر دو هفته‌ای برگزار می شود،‌ آن هم به شرطی که شرایط کشور اجازه دهد،‌ آزمون برگزار خواهد شد.

آزمون با در نظر گرفتن یک تاخیر دو هفته‌ای روز دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم که تا دوهفته دیگر شرایط کشور برای برگزاری این آزمون مهیا شده باشد.

ضمنا سایت اینترنتی  azmoon.medu.ir نیز اطلاعات لازم را در خصوص لغو آزمون تیزهوشان در اختیار شما خواهد گذاشت.

از صفحه اینستاگرام صدای مشاوران اخباز مربوط به لغو آزمون تیزهوشان را پیگیری نمایید.

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “لغو آزمون مدارس تیزهوشان”
  1. سلام این چه وضع اطلاع رسانی هست که دارند. ما تازه الان بعد از آزمون فهمیدیم که امتحان هست. این همه عقب انداختن بعد یهویی شش مرداد خبر دادن که نه مرداد آزمون برگزار میشه؟؟ حداقل چرا اطلاع رسانی درست نمیکنند؟ این همه شماره تلفن و موبایل و ایمیل گرفتن برای چی؟ شما که انقدر عجله دارین حداقل یه پیامک میدادین که داوطلب بدبخت پس فردا آزمون شما قرار هست برگزار بشه!! واقعا این مملکت با این وضعیت مدیریت هیچ امیدی به اصلاحش نیست. لطفا صدای ما رو برسونید که کلی زحمت کشیده بچمون ولی حتی نتونیته آزمون بده. ممنون از سایت خوبتون

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید