جابجایی پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی 98 – 99

جهت مشاوره در زمینه جابجایی پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 گرفتن انتقالی در نمونه دولتی یا جابجایی پذیرفته‌شدگان نمونه دولتی هر ساله دغدغه بخشی از دانش‌آموزان پس از پذیرفته شدن است. آنان در مدرسه‌ای پذیرفته شده‌اند و به دلایل مختلفی تمایل دارند در یک مدرسه دیگر ثبت نام کنند و مشغول به تحصیل شوند. جابجایی در مناطق مختلف و برای پایه‌های مختلف تحصیلی متفاوت است. در این مقاله ما به تفصیل در مورد جابجایی پذیرفته‌شدگان برای دانش‌آموزان توضیح داده‌ایم.

 

جابجایی پذیرفته‌شدگان نمونه دولتی هفتم 98-99 شهر تهران

قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی شهر تهران اختصاص به منطقه برگزاری آزمون دارد و دانش‌آموزانی که در آزمون یک مدرسه پذیرفته می‌شوند، مجاز به ثبت نام در دیگر مدرسه‌های نمونه دولتی نیستند. لذا هیچ‌گونه درخواست انتقال و جابجایی بعد از اعلام نتیجه مورد قبول آموزش و پرورش نخواهد بود.

 

جابجایی پذیرفته‌شدگان نمونه دولتی هفتم 98-99 شهرستان تهران

درخواست جابجایی دانش‌آموزان از مناطق فشافویه، کهریزک و ری 1 به ناحیه 2 شهر ری ممنوع است ولی انتقال از ناحیه 2 شهر ری به سایر نواحی در صورت احراز شرط جابجایی ممکن است. دانش‌آموزان عشایری نیز در هر منطقه‌ای در سطح استان مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی هستند. دانش‌آموزانی که در مدارس نمونه دولتی مجاز به جابجایی پذیرفته شده‌اند، تنها به شرطی مجاز به درخواست جابجایی و ثبت نام در دیگر دبیرستان‌های نمونه دولتی خواهند بود که این دبیرستان‌ها ظرفیت داشته باشند و داوطلب حداقل کف نمره آخرین نفر پذیرفته شده در دبیرستان مقصد را کسب کرده باشد.

 

جابجایی پذیرفته‌شدگان نمونه دولتی دهم 98-99 شهر تهران

قبولی در آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی 98-99 به منطقه برگزاری آزمون اختصاص دارد و دانش‌آموزانی که در آزمون یک مدرسه پذیرفته می‌شوند مجاز به ثبت نام در دیگر مدارس نمونه دولتی نخواهند بود. دانش‌آموزان پذیرفته‌شده در آزمون ورودی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی که در آزمون یک هنرستان پذیرفته‌شده‌اند نیز مجاز به ثبت نام در دیگر هنرستان‌های نمونه دولتی نخواهند بود و اما دانش‌آموزان پذیرفته‌شده‌ی دبیرستان‌های نمونه دولتی می‌توانند به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی انتقال یابند.

 

جابجایی پذیرفته‌شدگان نمونه دولتی دهم 98-99 شهرستان تهران

قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی اختصاص به منطقه برگزاری آزمون دارد و دانش‌آموزی که در یک دبیرستان و یا هنرستان نمونه دولتی پذیرفته شده است، مجاز به جابجایی و ثبت نام در دیگر مدارس نمونه دولتی استان نخواهد بود. دانش‌آموزان عشایری نیز در هر منطقه‌ای در سطح استان مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی هستند.

 

جابجایی پذیرفته‌شدگان چندقلوی نمونه دولتی 98-99

در صورت شرکت دانش‌آموزان چندقلو (هم‌جنس یا غیر هم‌جنس) در آزمون ورودی و پذیرش یکی از آن‌ها، قل‌های دیگر به شرطی که حداقل 80 درصد نمره تراز شده آزمون آخرین نفر پذیرفته شده دبیرستان مورد تقاضای خود را کسب کرده باشند می‌توانند در همان دبیرستان، مازاد بر ظرفیت پیش‌بینی شده ثبت نام کنند.

 

جهت مشاوره در زمینه جابجایی پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
10 دیدگاه برای “جابجایی پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی 98 – 99”
  1. سلام ببخشید کسی میتونه برای دهم که رشته ریاضی تیزهوشان قبول بشه ولی نمونه دولتی نه میتونه انتقالی بگیره برای مدرسه نمونه همون شهر برای رشته تجربی توروخدا جواب بدید زود

    • سلام قانونی نوشتاری نیست ولی چون مدرسه نمونه از لحاظ سطح پایین ترازتیزهوشان هست می تونید برید اموزش وپروش ببینید چی بهتون میگن.ولی یهکاردیگه اینه شما دهم ریاضی رو درتیزهوشان بخونید ودرپایه دهم درخردادیاشهریوردرازمون تغییررشته به تجربی شرکت کنید وقبول شدیدپایه11و12 دررشته تجربی مدرسه تیزهوشان بخونید.به مقاله تغییررشته سایتمون مراجعه کنید

  2. سلام من در شهر اراک نمونه دولتی تجربی هستم و وارد پایه یازدهم میشم .برای سال دوازدهم به دلیل کار مادرم باید بریم شهرتهران .میخواستم بدونم در چه صورت میتونم انتقالی بگیرم و آیا اصن امکانش هست؟

    • به مدارس نمونه دولتی میتونم انتقالی بگیرم؟؟

      • سلام دوست محترم اگر دانشاموز مدارس نمونه دولتی باشید بله

    • سلام دوست محترم شما باید تراز مدرسه مقصد داشته باشید وموافقت مدرسه مقصد

  3. سلام خسته نباشید من میخواستم بدونم که امکان جابه جایی و انتقال دانش اموزان مدارس نمونه در شهر از یک ناحیه به ناحیه دیگر با تغییر ادرس محل سکونت و با دارا بودن نمره قبولی در سال یازدهم وجود داره ؟؟؟
    چون اموزش پروش گفته در سال دهم ممنوعه

  4. با سلام
    بنده با آراز 135000قبول شدم و میخوام از یه شهرستان به شهرستان دیگه انتقالی بگیرم و تراز مقصد 139000هس آیا امکان داره الان که دهم هستم هیچ و سال دوازدهم انتقالی بگیرم؟

    • سلام دوست محترم شانستان زیادنیست می توانید درخواست دهید درصورت موافقت مبدا ومقصد

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید