ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

تمدید زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری تا 97/09/26 ادامه دارد. همانطور که می دانید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 ، با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری 98 ادغام شده است. کنکور کارشناسی ارشد به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد کشور همه ساله با برگزاری آزمون هماهنگ به صورت کشوری توسط سازمان سنجش آموزش کشور با هدف فراهم آوردن بستر رقابتی سالم جهت ورود به دانشگاه ها و موسسات تحصیلات تکمیلی اقدام به جذب دانشجو مینماید. این آزمون از جمله آزمون های با شرکت کننده بالا بوده و هر سال به دلیل استقبال بالای متقاضیان مقطع کارشناسی حساسیت های این آزمون بالا رفته و در نتیجه مستلزم رعایت ضوابط و شرایط خاصی می باشد که ما در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

از شرایط  اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد داشتن مدرک کارشناسی (لیسانس)،کارشناسی ارشد( فوق لیسانس،دکترای حرفه ای) یا تحصیل در سال آخر کارشناسی که مدرک مذکور مورد تایید وزارت علوم،شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت بهداشت باشد و نباید معدل متقاضیان فارغ التحصیل از تاریخ  86.6.31 به بعد کمتر از12 باشد در غیر اینصورت حق شرکت در آزمون را ندارند.

فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های علوم پزشکی ،دبیری ،داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی می بایست از لحاظ گذراندن طرح و ادامه تحصیل موافقت کتبی وزارت خانه و سازمان مربوطه را جهت ادامه تحصیل خود گرفته و نزد خود نگاه دارند .

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به شرط انصراف از تحصیل حق شرکت در آزمون را دارند لازم به ذکر است که متقاضیان شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد  نیازی به انصراف از تحصیل ندارند.

متقاضیانی که در دوره های روزانه دانشگاه سراسری اعم از شهریور ماه و تکمیل ظرفیت 97 پذیرفته شده اند حق شرکت در کنکور را ندارند و داوطلبانی که یک بار در دوره های روزانه کارشناسی ارشد  تحصیل کرده اند حق ثبت نام وشرکت در آزمون کارشناسی ارشد98 را ندارند  و در صورت پذیرفته شدن می بایست شهریه دوره شبانه را پرداخت نمایند. لازم به تذکر است که افرادی که در دوره های غیر از روزانه در سال 1397 پذیرفته شده اند در صورت انصراف از تحصیل مشکلی از لحاظ ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 ندارند.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 تا 97/09/26 است. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد همه ساله به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت sanjesh.org انجام میشودو داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را دریافت نموده و ضمن مطالعه و بررسی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون جهت ثبت نام آزمون اقدام نمایند .

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به اینگونه می باشد که داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب وجه ثبت نام یک کد امتحانی از 64کد رشته امتحانی را پرداخت نموده و با دریافت کد 12 رقمی اقدام به ثبت نام نمایند و وجه ثبت نام برای هر کد رشته را بپردازند. بدیهی است که داوطلبان متقاضی شرکت در بیش از یک کد رشته می بایست کارت اعتباری دیگری برای کدرشته دوم تهیه نمایند.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد98 در اردیبهشت ماه 1398 خواهد بود و داوطلبان موظف اند جهت دریافت کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از برگزاری آزمون به سایت سازما ن سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارت خود را مشاهده و دریافت نمایند.

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات درکارت ورودبه جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  و در کل تمامی آزمون هایی که ثبت نام آنها به صورت اینترنتی انجام می شود به این دلیل است که اگر داوطلبی در حین تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اطلاعات شخصی و اطلاعات ثبت نامی یا اطلاعات آزمونی را اشتباه وارد کرده باشد میتواند این اطلاعات را اصلاح نماید جهت رفع نقص متقاضیان می توانند از زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون با مراجعه به باجه های رفع نقص در سراسر کشوراطلاعات ثبت نامی خود را اصلاح کنند جهت مشاهده آدرس باجه های رفع نقص به سایتsanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان بهتر است به این نکته توجه فرمایند که کنکور دانشگاه آزاد و سراسری (شامل دوره های روزانه،شبانه،پیام نور،غیر انتفاعی ،پردیس های خودگردان و…) از مرحله ثبت نام تا برگزاری آزمون به صورت مشترک برگزار می شود یعنی اگر شما متقاضی هر دو آزمون می باشید می بایست یک تقاضانامه اینترنتی تکمیل،یک کارت ورود به جلسه دریافت ودر نهایت در یک آزمون شرکت نمایید.

نحوه دریافت نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

فرآیند کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری از زمان اعلام نتایج از هم جدا میشود و داوطلبان می بایست برای دریافت نتایج خود و مشاهده کارنامه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند.

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و همچنین انتخاب رشته اینترنتی منحصرا از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام میشوند.

اگر درباره روند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به ابهامی برخوردید می توانید با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید