ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از آنجایی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  98 با کنکورهای دیگر دارای تفاوت هایی می باشد و تابع شرایط و ضوابطی وزارت بهداشت است. هر ساله شاهد دواطلبانی هستم که فارغ التحصیل رشته های وزارت علوم هستند و خواستار ثبت نام در رشته های وزارت بهداشت برای ادامه تحصیل می باشند و در زمان ثبت نام با مشکلاتی مانند عدم اطلاع از رشته های وزارت بهداشت که با مدرک کارشناسی مجاز به شرکت در آنها هستند و … مواجه می شوند. در این مقاله  چگونگی و نحوه ثت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را توضیح می دهیم. برای اطلاع از شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کلیک نمایید.

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 تا ساعت 12 روز شنبه 10 شهریور ماه تمدید شد .

برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می توانید با شماره 9099071613 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

برای مشاهده زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 لینک زیر را انتخاب کنید:

فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 98

تمامی فرآیند به صورت کاملا اینترنتی انجام میشود. لازم است داوطلبان دقت لازم را در تکمیل فرم ثبت نام در سامانه ثبت نام کنکور وزارت بهداشت داشته باشند در صورت بروز ایراد در ورد اطلاعات می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا ثبت نام شما را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج :

نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 طبق اطلاع رسانی های قبلی نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir قرار می گیرد.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت99

جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 داوطلبان و متقاضیان لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانیsanjeshp.ir دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نموده و نسبت به شرایط ثبت نام آگاهی کافی را کسب نمایند و بعد از مطالعه دقیق دفترچه نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.جهت ثبت نام لازم است کلیه مدارک لازم را به صورت کاملا واضح و خوانا تهیه نموده  و مدارک باید کاملا مستند و حقیقی باشند در غیر اینصورت پس از قبولی اگر مغایرتی درمدارک در حین ثبت نام دانشگاه پیش بیاید قبولی داوطلب منتفی میگردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت99

1) اسکن یک قطعه عکس4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد بدون هرگونه خدشه و مهر و مشخصات  عکس ارسالی شامل ابعاد400*300پیکسل با فرمتjpg,و حداکثر100-20kb می باشد.

2) اسکن اصل شناسنامه(صفحات بعدی در صورت وجود توضیحات)

3) اسکن هر دو سمت کارت ملی

در مورد شناسنامه و کارت ملی ذکر یک نکته مهم است که اگر جهت تعویض ارسال گردیده است رسید آن نیز کفایت میکند.

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

1-بعد از مطالعه دفترچه داوطلبان برای ثبت نام لازم است به پایگاه اینترنتی sanjeshp.irمراجعه  بنمایند.

2-داوطلبان می بایست جهت ورود به بخش ثبت نام هزینه ثبت نام را که مبلغ360000(سیصدو شصت هزار)ریال می باشد را پرداخت نموده این پرداخت از طریق پیوند الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود. در اینجا ذکر یک نکته خالی از لطف نیست که داوطلبانی که متقاض شرکت در دو گروه امتحانی هستند لازم است 2 بار هزینه ثبت نام را پرداخت کنند. نحوه پرداخت هزینه ثبت نامی به این گونه است که داوطلبان پس از وارد نمودن کد ملی خود گزینه وضعیت پرداخت الکترونیکی انتخاب نموده و وارد درگاه پرداخت الکترونیک شده و پس از پایان عملیات پرداخت و زدن دکمه تایید نهایی این صفحه بسته شده و داوطلب می بایست با وارد کردن کد ملی خود از وضعیت پرداخت الکترونیکی برای رشته اول اطلاع یابد و در صورت تمایل برای پرداخت رشته دوم گزینه مربوطه را انتخاب نموده و بقیه مراحل را طی نماید. در صورتی که  داوطلب تمایلی به رشته دوم نداشته باشد می تواند گزینه آغاز ثبت نام را انتخاب کند که پس از مرحله پرداخت اتوماتیک وار فعال میگردد.

3- پس از آغاز کردن ثبت نام فرم ثبت نام نمایان میشود که لازم است داوطلبان آن را به شرح زیر تکمیل نمایند:  قسمت اول شامل مشخصات شناسنامه ای می باشد که لازم است همراه با تکمیل این فرم مدارکی که قبلا اسکن شده ان نیز ارسال گردند. قسمت دوم شامل مشخصات تماس داوطلبان شامل آدرس و شماره محل سکونت و آدرس پست الکترونیکی و شهر و استان می باشد. قسمت سوم این قسمت مختص سهمیه ها و اطلاعات مربوط می باشد که لازم است ابتدا قسمت مربوط به سهمیه ها در دفترچه راهنما مطالعه گرددقسمت چهارم شامل اطلاعات آموزشی رشته امتحانی ، حوزه امتحانی ،دانشگاه محل تحصیل ، وضعیت خدمت داوطلبان(مرد) و در نهایت انتخاب رشته امتحانی می باشد. در نهایت قسمت پنجم فرم ثبت نام مربوط به تکمیل اطلاعات ثبت نامی می باشد و در نهایت کد رهگیری 16 رقمی نمایان می شود که به منزله پایان ثبت نام می باشد. ذکر یک نکته در اینجا جهت داوطلبان متقاضی رشته دوم لازم است و آن اینکه  وقتی این دواطلبان تمام فرآیند ثبت نام را طی میکنند و کد رهگیری نیز دریافت می نمایند می توانند از قسمت ویرایش فرم ثبت نام اقدام به انتخاب رشته دوم نمایند که لازم است قبل از آن یا در حین آن وجه ثبت نامی پرداخت شود و بقیه مراحل را تا تایید نهایی طی کنند.

ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت می باشد که وقتی شما فرم ثبت نام را تکمیل می نمایید و تمام مراحل راطی می کنید و سپس مدارک اسکن شده را نیز ارسال میکنید به این معنی نیست که ثبت نام شما قطعی شده است .این ثبت نام ،به عنوان ثبت نام موقت یا اولیه شما تلقی می گردد نه به عنوان تایید اطلاعات یا مدارک ارسالی.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل تمای اطلاعات لازم در این زمینه را در مقاله شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 آمده است که توصیه می کنیم حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

 برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 می توانید با شماره 9099071613 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید