زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور 98 | ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98-99

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 97

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور 98 | ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 روز به روز داوطلبان بیش‌تری را به خود جذب می‌کند. این مساله به خاطر شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور است که راحت‌تر از دیگر دانشگاه‌هاست و حتی به دانشجویان این امکان را می‌دهد که هم‌زمان در چند رشته تحصیل کنند چرا که می‌توان گفت دانشگاه پیام نور به صورت نیمه حضوری و آموزش از راه دور است. کلاس‌های دانشگاه پیام نور بیش‌تر کلاس‌های مرور دروس و و رفع اشکال است. این شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور و نیز امکان ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 از جاذبه‌های این دانشگاه برای داوطلبان است اما داوطلبان همواره در مورد زمان و نحوه ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 سوالاتی دارند. در این مقاله ما در پی پاسخ‌گویی به این سوالات داوطلبان برآمدیم. برای اطلاع از زمان ثبت تغییر رشته و تغییر گرایش ، نحوه تغییر رشته در دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، مهلت ثبت مهمان دانشگاه پیام نور 98 و اعتراض به سوالات امتحان دانشگاه پیام نور 98 روی لینک های آبی کلیک نمایید.

برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور  می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید. 

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور 98

زمان ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 در دو نوبت است و داوطلبان می‌توانند برای دو ترم مهر ماه و بهمن ماه در این دانشگاه ثبت نام کنند. ثبت نام بهمن ماه از 29 دی 98 آغاز می شود. داوطلبان باید توجه کنند که ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 برای ورودی مهر ماه، در مرداد ماه هم‌زمان با انتخاب رشته آزمون سراسری انجام می‌شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 را دارند باید توجه کنند که زمان ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 برای ورودی بهمن ماه متفاوت از زمان ثبت نام پیام نور بدون کنکور برای ورودی مهر ماه است و داوطلبان باید برای ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 از 29 دی ماه آغاز می شود. با توجه به نحوه ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 که در ادامه توضیح داده می‌شود، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

پیام نور دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن 97

 

شرایط ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98

همانطور که مشخص است ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 بدون نیاز به شرکت در کنکور است و همه داوطلبان ورود به دانشگاه، چه داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده‌اند و چه داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده‌اند، می‌توانند ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 را انجام دهند. داوطلبان ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 باید حداکثر تا 31 شهریور 98 و یا 30 بهمن 98 یکی از این مدارکی که در ادامه می‌آید را گرفته باشند؛ مدرک دیپلم چهارساله، مدرک پیش دانشگاهی و مدرک کاردانی (فوق دیپلم). افرادی که دیپلم فنی و حرفه‌ای دارند نمی‌توانند در مقطع کارشناسی ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 را انجام دهند و ابتدا بایستی یکی از مدارک ذکر شده را بگیرند.

نحوه ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98

داوطلبان در مورد نحوه ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 باید بدانند که ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود که در ادامه به جزییات توضیح می‌دهیم.  برای ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 برای ترم مهر ماه همانطور که در بالا ذکر شد، داوطلبان باید در مرداد ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند و اما در بهمن ماه ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 به دو صورت اینترنتی و حضوری ممکن است و این مورد با توجه به اطلاعیه واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور متفاوت است. ممکن است لازم باید داوطلبان برای ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و یا این‌که به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک مورد نیازی که دانشگاه اعلام می‌کند به دانشگاه پیام نور مورد تقاضای خود رجوع کنند و ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 خود را به انجام برسانند. در صورتی که برای انجام ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 خود به مشکل برخوردید، می‌توانید با  صدای مشاوران تماس بگیرید. لازم به ذکر است که دانشگاه پیام نور برای ترم مهر ماه به دو صورت بدون کنکور و با کنکور دانشجو می‌پذیرد اما در ترم بهمن ماه فقط پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور است. نکته‌ای که داوطلبان بایستی به آن توجه کنند این است که داوطلبان برای ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98 فقط می‌توانند در یک کد رشته محل ثبت نام کنند و در صورت ثبت نام در دو کد رشته محل، هر دو کد رشته محل‌های انتخابی آنان حذف خواهد شد.

رشته‌های پیام نور بدون کنکور 98

داوطلبان لازم است در مورد رشته‌های پیام نور بدون کنکور 98 چند نکته را مد نظر قرار بدهند؛ اولین نکته این‌که هیچ‌کدام از رشته‌های شاخه پزشکی به صورت بدون کنکور در هیچ دانشگاه پیام نوری پذیرش نمی‌شود. در مورد بقیه رشته‌های غیرپزشکی باید گفت که همه رشته‌ها پذیرش می‌شود که با توجه به محل مورد تقاضای داوطلب متفاوت است و داوطلبان می‌توانند در مطلب مرتبط با لیست رشته‌های پیام نور بدون کنکور 98 از جزییات آن‌ها اطلاع یابند. برخی رشته‌های پیام نور در مهر ماه بدون کنکور و برخی دیگر از رشته‌های پیام نور با کنکور پذیرش می‌شوند و این موضوع تنها بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته در مرداد ماه مشخص می‌شود. داوطلبان می‌توانند در صورتی که رشته مورد علاقه خود در لیست رشته‌های پیام نور بدون کنکور 98 پیدا نکردند، آن را در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد و نیز بدون کنکور غیرانتفاعی جستجو کنند.

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور پیام نور کلیک نمایید.

برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور  می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید. 

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور 98 | ثبت نام پیام نور بدون کنکور 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید