ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید خرداد 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر 98

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید خرداد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید از تاریخ 98/03/19 می باشد. در این صفحه از مهلت و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی برای دیپلمه های نظام جدید مطلع می شوید. ثبت نام و انتخاب رشته برای حضور در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی می باشد. ثبت نام آزمون و انتخاب رشته کاردانی در یک مرحله و هم زمان انجام می شود.

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید 98

مهلت ثبت نام وانتخاب رشته مقطع کاردانی نظام جدید از تاریخ 98/03/19 الی 98/03/26 اعلام شد. تمدید مهلت ثبت نام تا تاریخ 98/03/30 اعلام شد.اگر از ثبت نام جامانده اید، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید و از زمان ثبت نام بعدی مطالع شوید.

با توجه به تغییر سیستم و نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نظام 3-3-6 کلیه متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی سال 98 می توانند در مهلت مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی اقدام نمایند.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید از 98/03/19 می باشد.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید را برای متقاضیان انجام می دهند.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید خرداد

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید :

میزان هزینه ثبت نام که پرداخت آن از طریق سایت سنجش انجام می شود ، مبلغ 27.500 تومان است. اگر علاقمند به گزینش در رشته محل های دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی می باشید، علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام لازم است مبلغ 69.900 تومان دیگر نیز برای اعلام علاقمندی به گزینش این دانشگاه ها پرداخت نمایید.

زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید 98 :

زمان برگزاری آزمون در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ می باشد.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید 98

متقاضیان عزیز می توانند در زمان ثبت نام ، بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. ثبت نام آزمون و انتخاب رشته کاردانی در یک مرحله و هم زمان انجام می شود. بنابراین نسبت به انتخاب کدرشته محل های انتخابی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایید. لیست رشته های کاردانی در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته درج گردیده است.

پذیرش و ثبت نام آزمون کاردانی از طریق دو روش زیر انجام می شود:

۱- پذیرش در ۹ رشته امتحانی از طریق آزمون خواهد بود که مشخصات این رشته‌های امتحانی به همراه اطلاعات مربوط به منابع و ضرایب دروس آزمون هر یک از رشته‌ها و عناوین دیپلم، کد رایانه‌ای و هم‌چنین دیپلم‌های مورد پذیرش (شاخه‌های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری) متناسب با هر یک از کدرشته‌های امتحانی در قالب جداول شماره ۱ و ۲ در سایت سازمان سنجش درج شده است. آزمون رشته‌هایی که پذیرش در آنها «با آزمون» صورت می‌گیرد در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

۲- پذیرش در ۳۰ رشته امتحانی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است. مشخصات این رشته‌های امتحانی به همراه اطلاعات مربوط به عناوین دیپلم، کد رایانه‌ای و هم‌چنین دیپلم‌های مورد پذیرش (شاخه‌های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری) متناسب با هر یک از کدرشته‌های امتحانی در قالب جدول شماره ۳ در سایت سازمان سنجش درج شده است.

متقاضیان این رشته‌های امتحانی در این مرحله، فقط باید ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند و آزمون برای این دسته از داوطلبان برگزار نخواهد شد و ملاک پذیرش آنان معدل کل دیپلم خواهد بود.

دانش‌آموزان و یا فارغ‌التحصیلان شاخه تحصیلی نظری مجاز به ثبت‌نام در این آزمون هستند. این داوطلبان ضمن داشتن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام توجه داشته باشند که فقط مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند و معدل آنها در مقایسه با داوطلبان شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای و کاردانش در رشته‌هایی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد تراز خواهد شد.

نحوه تراز معدل و عنوان رشته‌های کاردانی ناپیوسته در جداول مربوط به کدرشته‌محلهای دفترچه راهنما مشخص خواهند شد.

جداول شماره (۱) منابع و ضرایب دروس آزمون دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای برای ۹ رشته پذیرش از طریق آزمون، شماره (۲) عناوین دیپلم، کد رایانه‌ای و هم‌چنین دیپلم‌های مورد پذیرش شاخه نظری متناسب با هر یک از کدرشته‌های امتحانی- رشته‌های با آزمون و شماره (۳) عناوین دیپلم، کد رایانه‌ای و هم‌چنین دیپلم‌های مورد پذیرش شاخه نظری متناسب با هر یک از کدرشته‌های امتحانی – رشته‌های بدون آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی نظام جدید خرداد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید