زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان 98-99

ثبت نام نقل وا نتقالات فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان از 97/11/29  آغاز شد. مهلت نقل و انتقالات تا 98/02/06 تمدید شد. دستورالعمل نقل و انتقالات سال تحصیلی 99 – 98 فرهنگیان به تمام استان های کشور ابلاغ گردید. پیرو دستورالعمل نقل و انتقالات سال تحصیلی 99 – 98 فرهنگیان به ادارات آموزش و پرورش کل استان ها و از سوی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزات آموزش و پرورش ، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه و ارائه مدارک مورد نیاز به امور اداری منطقه مبدا اقدام نمایند. جهت کسب راهنمایی می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام نقل و انتقالات برای فرهنگیان

ثبت نام نقل و انتقالات برای فرهنگیان آغاز شده است. تکلیف تمام نقل و انتقالات فرهنگیان مشخص شد. ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان تا ۶ اردیبهشت تمدید شد. مهلت اتمام فرآیند نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان اعم از ثبت نام و اعلام نتایج تا تاریخ 6 اردیبهشت 98 و ثبت نام انتقال برون استانی نیز تا این تاریخ تمدید شد.

برای مشاهده شرایط انتقال فرهنگیان روی لینک زیر کلیک کنید:

انتقال فرهنگیان شرایط انتقال دانشگاه فرهنگیان

نیروهای متقاضی نقل وانتقال درون استانی بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ها و نقل و انتقال برون استانی با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. و یا به سایت enteghal.medu.ir مراجعه نموده و در صورت نیاز به کسب راهنمایی با کارشناسان تماس بگیرند. توجه داشته باشید که بعد از هربار ویرایش درخواست ، کد پیگیری جدیدی ارائه می گردد و کد پیگیری قبلی باطل خواهد شد.

داوطلبان می توانند برای ثبت درخواست درون استانی و برون استانی و با توجه به اینکه در پایان مراحل ثبت درخواست انتقال ، ملزم به دریافت فرم امتیاز بندی می باشید، با کارشناسان تماس بگیرند.

بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و با هدف اجرای سیاست تمرکز زدایی و افزایش بهره وری کارکنان ، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش و نقل و انتقالات برای نیروهای رسمی ، پیمانی و آزمایشی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط در سال تحصیلی 99-98 تفیض خواهد شد. مطابق بخشنامه صادره :

  1. اولویت به کارگیری نیرو در شهر تهران مناطق 12 ، 14 الی 19 است.
  2. در استان چهار محال و بختیاری پذیرش نیرو از خارج استان در دوره متوسطه اول و دوم نظری در ناحیه 1 و 2 شهرکرد ، بروجن در جنسیت زن به دلیل مازاد نیرو امکان پذیر نمی باشد.
  3. همکاران خانم در سمت های دبیر ، هنرآموز و … در صورت تمایل به آموزگاری می توانند درخواست خود را برای مناطق فوق الذکر ثبت نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید