ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان ثبت نام  کنکور سراسری که در زمان اعلام شده برای ثبت نام، موفق به انجام این کار نمی گردند، ثبت نام مجدد آزمون سراسری99، آغاز شد.

مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 / مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 هر سال به مدت چند روز تمدید می شود و بازه زمانی خاصی را برای جاماندگان از ثبت نام کنکور به عنوان مهلت ثبت نام مجدد کنکور 99 در اسفند ماه اعلام می نمایند.
پیرو اطلاعیه‌های پیشین به اطلاع می رساند که کنکور سراسری 99 برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم یعنی شبانه‌، مجازی، دوره نیمه‌حضوری، دانشگاه پیام نور، پردیس خودگردان و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیردولتی ـ غیرانتفاعی ، دانشگاه آزاد اسلامی برای كد رشته های تحصیلی كه پذیرش در رشته های مذكور براساس آزمون صورت می‌پذیرد، در مهلت تعیین شده که در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد، كد سوابق تحصیلی خود را دریافت ننموده اند و یا از ثبت نام کنکور سراسری جا مانده اند، مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون‌ سراسری تا تاریخ اسفند98 خواهد بود.

داوطلبان ثبت نام در کنکور 97 ، در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور می توانند برای انجام سریع و صحیح ثبت نام از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند تا ثبت نام را انجام دهند و یا در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام راهنمای داوطلبان خواهند بود.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99/ نحوه ثبت نام مجدد کنکور 99

ثبت نام به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری صورت می باشد. داوطلبان باید قبل از ثبت نام توجه داشته باشند، کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و کد منطقه برای سوابق تحصیلی مورد نیاز می باشد. داوطلبان برای ثبت نام اینترنتی در ابتدا باید کارت اعتباری مورد نیاز خود را خریداری نمایند (برای شرکت در هر زیر گروه آزمایشی یک کارت اعتباری و برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی یک کارت اعتباری جداگانه مورد نیاز می باشد. برای ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد 99 نیز خرید کارت اعتباری نیاز نمی باشد.) و بعد از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خود را انجام دهند.

بعد از انجام ثبت نام، داوطلب باید کد رهگیری که سیستم ارائه می دهد تا پایان پذیرش و ثبت نام در یک دانشگاه نگهداری نمایند. توصیه ما به داوطلبان کنکور این است که حتما از دفترچه های سوالات کنکور 99 برای محک زدن توانایی خود استفاده نمایند.

داوطلبان می توانند در رابطه با کلیه مراحل و ضوابط شرکت در کنکور 99 (نحوه خرید کارت اعتباری کنکور 99 و اطلاع از جدیدترین تغییرات و اطلاعیه های کنکور 99 و رفع ابهامات جهت ثبت نام و…) با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام کنکور 99 کلیک کنید

داوطلبان ثبت نام در کنکور 99 ، در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور برای انجام سریع و صحیح ثبت نام از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند تا ثبت نام را انجام دهند و یا در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام راهنمای داوطلبان خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99”
  1. يعنى دوباره اسفند تمديد ميشه؟؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید