ثبت نام مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد بروجرد 98

مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد بروجرد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام مامایی بدون کنکور دانشگاه بروجرد امکانپذیر است؟  در این صفحه از پاسخ این سوال که مامایی بدون کنکور بروجرد ارائه می شود یا خیر مطلع می شوید. دانشگاه آزاد بروجرد اولین و برترین دانشگاه در لرستان است. دانشگاه آزاد بروجرد یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آزاد و پنجمین دانشگاه آزاد تاسیس شده در ایران است.

مامایی از رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های معتبر ایران است که هر سال به جذب و پرورش دانشجویان رشته مامایی می پردازد.

مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد بروجرد و رد شدن از سد کنکور 98

سوالی که برای اغلب علاقمندان به رشته مامایی وجود دارد این است که آیا ثبت نام مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد بروجرد امکانپذیر است یا خیر؟ باید بگوییم که ثبت نام مامایی بدون کنکور دانشگاه بروجرد امکانپذیر نیست. نه دانشگاه بروجرد و نه هیچ یک از شعب دانشگاه آزاد در ایران ، ثبت نام بدون کنکور مامایی ندارند.

ثبت نام مامایی دانشگاه آزاد صرفا از طریقثبت نام در کنکور سراسری 98 انجام می شود. اگر تمایل به تحصیل در رشته مامایی و رد شدن از سد کنکور را دارید، دو راه به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید تا حدودی در ایران از سد کنکور عبور کنید و در رشته مامایی به تحصیل بپردازید. برای اینکار لازم است در کنکور سراسری ثبت نام کنید. دانشگاه های علوم پزشکی دولتی و دانشگاه آزاد، شعبه هایی تحت عنوان پردیس خودگردان دارند، مانند پردیس خودگردان دانشگاه تهران، پردیس خودگردان شهید بهشتی و … . 

قبولی در این دانشگاه ها کار سختی نیست و نیاز به کسب رتبه های عالی ندارید. نکته مهم این است که امکانات آموزشی پردیس خودگردان درحد دانشگاه اصلی علوم پزشکی است که تحت نظر آن به فعالیت می پردازد. مدرک صادر شده از پردیس از طریق دانشگاه علوم پزشکی دولتی و آزاد صادر میشود. 

یکی از شرایط تحصیل در پردیس رشته مامایی امکان پرداخت شهریه است. برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در پردیس خودگردان رشته مامایی و شهریه رشته مامایی پردیس با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که امکان تحصیل بدون کنکور در رشته مامایی در برخی از کشورها با هزینه مناسب برای زندگی، فراهم است برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیل در خارج با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد بروجرد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید