dafoos.aja.ir ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا دافوس

ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا دافوس

جهت مشاوره در زمینه dafoos.aja.ir ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا دافوس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

dafoos.aja.ir سایت دانشگاه دافوس ارتش است. در این صفحه برای ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا دافوس در سال 99 اطلاعات مفیدی کسب می کنید. قصد داریم به معرفی این دانشگاه و شرایط ثبت نام و تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد بپردازیم. دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا به اختصار دافوس نامیده می شود و آجا نام اختصاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است. دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا یکی از دانشگاه های وابسته به ارتش است. این دانشگاه به برگزاری دوره های تخصصی آموزش علمی و نظامی می پردازد و برای ادامه تحصیل و کسب درجه های بالاتر از کارشناسی ارشد و سرهنگی ، دوره های توسط نیروهای نظامی برگزار می شود. برای کسب اطلاع درمورد ثبت نام دانشگاه های نظامی ایران همینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه های افسری سپاه ارتش و نیروی انتظامی کلیک نمایید:

مطالب مرتبط (پشنهاد می دهیم حتما روی لینک های زیر کلیک کنید):

سوالات دانشگاه افسری ارتش

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 99

ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا دافوس

dafoos.aja.ir ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا دافوس 99

برای ثبت نام در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا لازم است به سایت دانشگاه دافوس ارتش به نشانی dafoos.aja.ir مراجعه کنید و یا برای انجام مراحل ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا ، با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان صدای مشاور، راهنمای شما برای انجام مراحل ثبت نام و گزینش می باشند.

دانشگاه دافوس ارتش ایران از دانشگاه های قدیمی در ایران است و می تواند اقدام به پذیرش دانشجوی مهمان از سایر کشورها نماید. دانشگاه فرماندهی و ستاد ، وظیفه برگزاری دوره های تخصصی آموزش علمی و نظامی را برعهده دارد و دوره های بالاتر در مقطع کارشناسی ارشد و سرهنگی توسط نیروهای نظامی مسلح دانشگاه جنگ برگزار می شود. دانشگاه جنگ در خیابان امام خمینی در سال 1314 تاسیس شده است. در سال 1326 دانشگاه جنگ بعد از تجدید نظر کلی در طول دوره و آموزش ها، به نام دانشگاه فرماندهی و ستاد تغییر یافت. در سال 40 دانشگاه دیگری بنابه نیاز ذیل عنوان دانشگاه فرماندهی عالی و ستاد مشترک تأسیس شد. پس از آن در سال 1344 دانشگاه جنگ منحل شد و به جای آن دو دانشگاه به نام های دانشگاه فرماندهی و ستاد نیروی زمینی ( با تابعیت نیروی زمینی )  و دانشگاه فرماندهی عالی و ستاد مشترک (با تابعیت ستاد مشترک ارتش ) به وجود آمدند. بعد از آن در سال 69 سه دانشگاه فرماندهی و ستاد نیروی زمنی ، نیروی هوایی و نیروی دریایی با هم ادغام و یکی شدند و با نام دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران که به اختصار دافوس آجا نامیده می شود، نامگذاری شد و هم اکنون تحت فرماندهی واحد ستاد مشترک ارتش به فعالیت و پذیرش و ثبت نام دانشجو می پردازد.

مطالب مرتبط (پشنهاد می دهیم حتما روی لینک های زیر کلیک کنید):

دفترچه آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش 

استخدام دانشگاه های افسری ارتش

منابع سوالات دانشگاه افسری ارتش 

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه دافوس

آزمون ورودی سی و یکمین دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سال تحصیلی 1399-1400 با حضور بیش از یک هزار نفر از افسران ارشد واجد شرایط عمومی و اختصاصی نیروهای مسلح، در روزهای 16 و 17 مرداد ماه در این دانشگاه برگزار شد.
در این آزمون داوطلبان در شاخه های زميني ،هوايي ،پدافند هوايي ،دريايي ، جنگال و سایبری و نیز شاخه‌های انسانی، مالی، آماد و پشتيباني و آموزش به رقابت علمی پرداختند.
امیر سرتیپ دکتر حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از محل برگزاری این آزمون تصریح کردند که: دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی، بالاترین سطح آموزش های عملیاتی و تاکتیکی در نیروهای مسلح است و دانش آموختگان این دوره، مهارت‌های لازم برای انجام طرح‌ریزی‌های نظامی مشترک و قابلیت و صلاحیت عهده گیری مسئولیت های فرماندهی و ستاد یکان های عمده نیروهای مسلح را به دست می‌آورند.
پذیرفته شدگان این آزمون باید برای کسب کرسی دانشجویی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله دوم در مصاحبه حضوری شرکت کنند.
لازم به ذکر است که این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از  سوی قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور و نظارت نماینده سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردید.

 

داوطلبان می توانند برای اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا می توانید با مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نموده و از تمامی شرایط برای ثبت نام آگاه شوید.

جهت مشاوره در زمینه dafoos.aja.ir ثبت نام دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا دافوس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید