ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97

ثبت نام دانشگاه تربیت معلم

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه تربیت معلم دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد و هر داوطلب برای ورود به این دانشگاه باید واجد شرایط باشد. در این مقاله شرایط ذکر گردیده است ولی از آنجا که شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم برای هر فرد متفاوت می باشد، توصیه ما به داوطلبان این است که حتما برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه تربیت معلم با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند، در غیر این صورت ممکن است شانس ورود به این دانشگاه را از دست بدهند.

برای اطلاع از رتبه و درصد قبولی دقیق در کنکور سراسری 97 در دانشگاه سراسری و آزاد می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

ثبت نام دانشگاه تربیت معلم در کنکور 97

همانطور که گفته شد ثبت نام دانشگاه تربیت معلم در کنکور 97، شامل شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته تربیت معلم ملزم به داشتن این شرایط می باشند؛ در ذیل این شرایط به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه تربیت معلم

از شرایط عمومی ثبت نام  دانشگاه تربیت معلم می توان به مواردی اشاره نمود شامل: اعتقاد به دین اسلام که دین رسمی کشور ایران می باشد، داشتن تابعیت ایرانی، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارای اخلاق و رفتار نیکو متناسب با این موقعیت شغلی، عدم سوء سابقه محکومیت جزایی یا کیفری، برخورداری از سلامت کامل روانی، جسمانی، عدم اعتیاد به مواد مخدر،دخانیات و الکل می باشد.  توصیه می کنیم مقاله اصول صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ما را مطالعه نمایید تا قبولی خود را در رشته دانشگاهی مورد علاقه خود تضمین نمایید.

شرایط اختصاصی ثبت نام در دانشگاه تربیت معلم

شرایط اختصاصی ثبت نام در دانشگاه تربیت معلم کسب، متعدد می باشد که در این مقاله شرایط اختصاصی معمول را به حضورتان اعلام می نماییم از آنجا که شرایط اختصاصی برای هر فرد متفاوت می باشد، می توانید برای اطلاع از شرایط دقیق با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. از شرایط اختصاصی می توان به این موارد اشاره نمود: کسب نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیر گروه مربوط در کنکور سراسری 97، ارائه تعهد عدم جابجایی به مدت ده سال، به صورت برون استانی در استانی که استخدام می شوند. داشتن حداکثر 28 سال در بدو استخدام قطعی پس از فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه، برگزیدگان المپیادهای علمی، مخترعان، مبتکران، نخبگان علمی و مهارتی،در صورت کسب حد نصاب نمره علمی لازم در مصاحبه از امتیازات لازم برخوردار خواهند شد. دارا بودن مدرک دوره پیش دانشگاهی و حداقل معدل کل 15 (دیپلم)، نداشتن تعهد خدمت و یا رابطه استخدامی یا به نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی،در آغاز تحصیل. داوطلب باید دارای حداکثر 20 سال تمام باشد و انجام خدمت سربازی یا سوابق کاری و موارد دیگر به هیچ وجه به سقف سنی افزوده نمی شود. بومی بودن (بومی استانی) داوطلب در رشته های اعلام شده آموزش و پرورش در استان محل پذیرش، موفقیت در مصاحبه اختصاصی جهت ارزیابی توانمندی ها و تشخیص میزان قابلیت، انگیزه متقاضیان. ادامه تحصیل آن دسته از دانش آموختگان بهره مند از امکانات دولتی از تحصیل رایگان مجدد در مقطع قبلی، در صورت ایفای تعهدات آموزش رایگان یا بازخرید تعهدات مربوطه امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر این امکان وجود دارد که شرکت کنندگان کنکور و کسانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند؛ با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97، تقاضای خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ارائه نمایند. بررسی‌ها در این رابطه ابتدا توسط سازمان برنامه و بودجه و اخیراً توسط سازمان امور استخدامی با توقف و کندی روبرو شد. تفکیک سازمان امور استخدامی از سازمان برنامه باعث شد، صدور مجور به تاخیر بیفتد، اما در نهایت مجوز صادر شد. اکنون نیازهای سال 99 دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مشخص شده است اغلب نیروهای مورد نیاز در گروه مردان است. دانشگاه فرهنگیان امسال در حال جذب حدود ده هزار نفر دانشجو را می باشد که کمتر از 4000 هزار نفرشان دختر و بقیه دانشجوی پسر هستند. دانشجویان به تناسب ظرفیت پردیس ها، در بین پردیس ها توزیع می‌شوند، به همین دلیل ممکن است کسانی که پذیرش می شوند در جایی دورتری از محل زندگی تحصیل نمایند. پذیرفته شدگان ذیل قانون متعهدین وزارت آموزش و پرورش یک دریافتی خواهند داشت که از همان ابتدای ورود به دانشگاه و استخدام در آموزش و پرورش به آنها پرداخت می شود، در مقابل آنها نیز متعهد می شوند که 2 برابر مدت تحصیل‌شان حداقل 8 سال به آموزش و پرورش تعهد محضری بدهند که در این دستگاه خدمت کنند. در مصاحبه هایی که انجام خواهد شد جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی متقاضیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
توجه داشته باشید که کسب نمره علمی کل 6500 و بالاتر، پایه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خواهد بود، و ضمن اینکه داشتن معدل کل 15 در دوره دوم متوسطه، پایه  اول و دوم و سوم دوره دوم متوسطه و حداکثر سن 22 سال، از دیگر شرایط ضروری پذیرش در دانشگاه تربیت معلم است. افراد باید قبل از 26 سالگی فارغ التحصیل شده و وارد خدمت آموزش و پرورش گردند.
برای اطلاع از رتبه و درصد قبولی دقیق در کنکور سراسری 97 در دانشگاه سراسری و آزاد می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید