ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان ۹۷-۹۸

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام تیزهوشان با توجه به استقبال زیاد دانش آموزان و والدین دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان که از کیفیت و سطح بالای آموزشی برخوردار می باشد، هر ساله با برگزاری آزمونی در سراسری کشور به صورت هماهنگ برای شناخت استعداد های برتر از میان دانش آموزان در هر دو پایه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی  و تیزهوشان نهم به دهم برای ورود به مدارس تیزهوشان ( استعداد درخشان یا سمپاد ) انجام می شود. برای ثبت نام سایت تیزهوشان نیاز به ثبت نام و رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان خواهید داشت. برای اطلاع از طرح شهاب روی لینک آبی کلیک نمایید.

از طریق این مقاله و با کلیک بر روی لینک های آبی می توانید تمامی مسائل مرتبط با زمان، نحوه، زمان برگزاری، سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 را مطالعه نمایید و در مورد زمان برگزاری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نیز توضیحاتی خواهیم داد. برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان کلیک نمایید.

 

رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف 97

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 برای داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم در فروردین ماه 1402 از طریق پایگاه اینترنتی ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام می شود.

تاریخ و زمان دقیق ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 اعلام شد. ثبت نام پایه دهم تیزهوشان و نمونه دولتی از دوشنبه 1402/01/19 الی 1402/01/26 خواهد بود. برای ثبت نام به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید و یا برای ثبت نام به صورت تلفنی با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان­ های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، ساعت 9:00 صبح روز جمعه 1402/03/31 به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود. در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار می شود. توصیه می کنیم که حتما در روز های ابتدایی ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 ثبت نام خود را انجام دهید و ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنید تا با مشکلی مواجه نشوید. برای دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 کلیک کنید.

زمان ثبت نام حضوری بعد از اعلام نتایج خواهد بود، برای اطلاع از زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

در مورد نحوه ثبت نام تیزهوشان باید بدانید که ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت  Amoon.medu.ir انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری والدین و دانش آموزان به مدارس تیزهوشان شهرشان نمی باشد. برای ثبت نام تیزهوشان باید بعد از مراجعه به سایت ثبت نامی تیزهوشان (Amoon.medu.ir) با توجه به مقطع تحصیلی خود ( ششم یا نهم ) ثبت نام خود را در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1402 – 1403 یا آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403 انجام دهید. پس از وارد نمودن مشخصات فردی دانش آموز، وارد صفحه ی بعد می شوید که باید در این صفحه باید هزینه ثبت نام در مدارس تیزهوشان را واریز نمایید.

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس تیزهوشان وارد صفحه نهایی خواهید شد و تمام اطلاعات دانش آموز را ملاحظه می نمایید. توصیه می کنیم در انتهای ثبت نام ، تمام اطلاعات دانش آموز را یادداشت نموده و تا زمان اعلام نتایج تیزهوشان 1402 – 1403 در نزد خود نگه دارید تا در مراحل بعدی آزمون تیزهوشان دچار مشکل نشوید.  در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل یا سوال در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید تا ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی یا ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم فرزند شما را انجام دهند.

 

ثبت نام تیزهوشان 97-98

شرایط ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403

اولین شرط از شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1402 داشتن تابعیت ایرانی می باشد. البته دانش آموزان غیری ایرانی هم می تواند در شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام و شرکت نمایند. اما شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم و شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان پایه نهم به دهم با هم متفاوت می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402

نحوه و شرایط پذیرش در مدارس تیزهوشان در پایه هفتم و پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از طریق سنجش هوش و استعداد دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی ، در دهه سوم تیر ماه اقدام به ثبت نام در پایه هفتم مدارس تیزهوشان خواهد بود. این نظام پذیرش از طریق سنجش هوش و استعداد داوطلبان و ملاحظه سوابق تحصیلی و بدون آزمون های چند گزینه ای آموزشی نسبت به غربالگری دانش آموزان اقدام می کند. ظرفیت کلاسهای هفتم این مدارس نیز پس از سنجش و انتخاب صاحبان هوش و استعداد برتر و تعیین تعداد دانش آموزان واجد شرایط مشخص خواهد شد. این نظام پذیرش براساس شناسایی دقیق استعداد و هوش دانش آموزان است و نیاز به شرکت در کلاس‌های آموزشی و یا مهارتهای تست زنی ندارد. از دیگر شرایط ثبت نام می توان به اشتغال به تحصیل دانش آموز ( یعنی دانش آموز باید در پایه ششم مشغول به تحصیل باشد ).

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402

اشتغال به تحصیل دانش آموز یعنی دانش آموز باید در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد و همچنین کسب معدل سالانه بالای 19 در پایه هشتم دوره متوسطه اشاره داشت.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1402 برای پایه نهم به دهم در حدود دو تا سه ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد. دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می توانند نسبت به دریافت نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. در صورت مواجه با هر گونه مشکل یا سوال در روند ثبت نامی آزمون تیزهوشان خود یا فرزندتان، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تلفنی بهرمند گردید.

زمان ثبت نام حضوری بعد از اعلام نتایج خواهد بود، زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا در اواخر شهریور 1402 خواهد بود.

 

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید