ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور کاردانی با تغییر روند ثبت نام داشگاه آزاد از ۵ سال پیش شروع شد. مدتی بعد از شروع ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد دانشگاه هایی مانند دانشگاه علمی کاربردی،دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیر انتفاعی و دانشگاه های پردیس خودگردان شروع به ثبت نام بدون کنکور کردند. در آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد معیار پذیرش دانشجویان سوابق تحصیلی شان بود ولی از سال 93 به بعد معیار پذیرش دانشجویان بدون کنکور کاردانی داشگاه آزاد تغییر یافت. ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد برای هر دو دسته کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته انجام می پذیرید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به طور کامل در مورد زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را برای کاردانی پیوسته و ناپیوسته به طور کامل شرح دهیم و  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را در مقاله ای دیگر به طور کامل شرح داده ایم.

برای اطلاع از مهلت ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کلیک نمایید.

 

 

شما در هر جای ایران که هستید می توانید در صورت مواجه با هر گونه مشکل، ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد خود را به دست کارشناسان مرکز صدای مشاوران از طریق تماس با شماره 9099071613 بسپارید.

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98

نکته ای که قبل از هر چیزی باید به آن توجه داشته باشید این است که کاردانی پیوسته در حقیقت همان مقطع فوق دیپلم است اما واژه “پیوسته” بیانگر افرادی است که بلافاصله بعد از اخذ دیپلم قصد دارند وارد دانشگاه شوند و این افراد باید در ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنند. تمام کسانی که دیپلم رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی، فنی حرفه ای و کاردانش دارند می توانند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنند ولی اکثر شرکت کنندگان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش می باشند. برای اطلاع از تفاوت اعتبار مدرک ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد و اینکه آیا لفظ بدون کنکور بر روی مدرک شما درج می شود یا نه مقاله تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ما را مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد دارای محدودیت رشته است به این معنی که داوطلبان تنها می تونند در رشته های دانشگاهی مرتبط با رشته دیپلم خود شرکت کنند. برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که اجازه انتخاب رشته آنها را با توجه به مدرک دیپلمتان دارید می توانید با مشاروان مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید و هچنین می توانید ثبت نام بدون کنکور خود یا فرزندتانتان را به دست مشاوران تحصیلی این مرکز بسپارید.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98

اگر قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را دارد برای ثبت نام کافیست در زمان مقرر شده اطلاعات ثبت نامی خود را در سایت دانشگاه آزاد وارد کنید و بعد از اتمام مراحل ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد رسید ثبت نامی خود را دریافت نموده و در زمانی که توسط دانشگاه برای ثبت نام اعلام می گردد همراه با مدارک لازم برای ثبت نام و رسید ثبت نامی خود به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کنید. شما در هر جای ایران که هستید می توانید ثبت نام بدون کنکور خود یا فرزندتان خود را به دست مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران بسپارید.

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بیانگر کسانی است که علاوه بر مدرک دیپلم خود، مدرک پیش دانشگاهی نیز دریافت نموده اند و قصد ادامه تحصیل در مقطع کاردانی را دارند. مهمترین تفاوت و ویژگی ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد عدم محدودیت آن برای انتخاب رشته دانشگاهی می باشد و هر کسی بدون توجه به رشته مدرک دیپلم  و پیش دانشگاهی اش می تواند در کلیه رشته های تحصیلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کند.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد این است که داوطلبان باید حتما یک مدرک دیپلم و یک مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند و مهم نیست که مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خود را در چه رشته ای گرفته اید. توجه داشته باشید که فارغ التحصیلان نظام قدیم می توانند با داشتن دیپلم 4 سالع نظام قدیم به جای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند. با توجه به اینکه محدودیتی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد داوطلبان می توانند بدون محدودیت انتخاب رشته خود را انجام دهند. مشاوران مرکز صدای مشاور آماده اند تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شما را انجام دهند و در مراحل مختلف ثبت نام همراه شما باشند.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد دقیقا مشابه با ثبت نام بدون کنکور در کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد که در بالا توضیح داده شد کافی است وارد سایت دانشگاه آزاد بشوید و کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته را خریداری نموده، اطلاعات خود را وارد سایت نمایید و انتخاب رشته خود را انجام دهید و درنهایت رسید ثبت نامی خود را دریافت نمایید. برای نهایی کردن ثبت نام خود در زمانی که دانشگاه اعلام کرد با مدارک و رسید ثبت نامی خود به دانشگاه مراجعه نموده و ثبت نام خود را نهایی کنید. شما می توانید در هر جایی از ایران که هستید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود یا فرزندانتان را به دست مشاوران مرکز صدای مشاوران بسپارید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد دقیقا با هم در یک زمان در دو نوبت  نیمه اول و دوم سال انجام می شود.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد کاردانی ناپیوسته کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد یک راه آسان برای تحصیل در مقطع کاردانی می باشد. توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد تنها دانشگاهی نیست که ثبت نام بدون کنکور کاردانی را ارائه می دهد. برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی می توانید دانشگاه های دیگر از جمله ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی و … نیز را بررسی نمایید. مشاوران مرکز صدای مشاوران می توانند ثبت نام بدون کنکور شما را به بهترین شکل انجام دهند. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره حضوری و یا تلفنی مرکز صدا مشاور بهرمند گردید.

 

شما در هر جای ایران که هستید می توانید در صورت مواجه با هر گونه مشکل، ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد خود را به دست کارشناسان مرکز صدای مشاوران از طریق تماس با شماره 9099071613 بسپارید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید