ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی 98

قبولی تضمینی داروسازی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی در سال 98 امکانپذیر است؟ رشته داروسازی یکی از پرطرفدارترین رشته های گروه تجربی می باشد، داوطلبان برای قبولی در رشته داروسازی ، با صرف هزینه های بسیار برای کلاس های تست و کنکور ، به رقابت می پردازند، رشته داروسازی یکی از پردرآمدترین رشته های تجربی برای کسب درآمد می باشد، ولی ظرفیت رشته داروسازی برای قبولی و پذیرش با کنکور در دانشگاه ها محدود است ، پرسشی که مطرح است این است، که آیا راهی برای قبولی بدون کنکور در رشته داروسازی وجود دارد و اگر تحصیل بدون کنکور رشته داروسازی امکانپذیر است، کدام دانشگاه ها اقدام به پذیرش داروسازی بدون کنکور می نمایند؟  دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی و یا دانشگاه های معتبر دولتی نظیر دانشگاه تهران ، پذیرش بدون کنکور رشته داروسازی دارند؟ قبولی در کنکور و رشته داروسازی با توجه به محدودیت در پذیرش ، بسیار دشوار می باشد، داوطلبان در جستجوی راهی برای قبولی بدون کنکور در رشته پرمتقاضی داروسازی می باشند، خبر خوب این است که تحصیل بدون کنکور داروسازی امکانپذیر است، در این مقاله راه های تحصیل بدون کنکور داروسازی و دانشگاه هایی که پذیرش بدون کنکور داروسازی را دارند و شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی را به اطلاع داوطلبان و علاقمندان داروسازی می رسانیم.

داوطلبان تحصیل بدون کنکور در رشته داروسازی می توانند جهت انجام ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی

شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی در دانشگاه های دولتی به این صورت است که درحال حاضر دانشگاه های دولتی فقط 20درصد از ظرفیت پذیرش خود را صرف جذب دانشجو از طریق کنکور می نمایند و مطابق با دستورالعمل عمومی دانشگاه های دولتی در رابطه با جذب بدون کنکور ، این دانشگاه ها مجاز به جذب 80درصد از ظرفیت پذیرش خود را به صورت بدون کنکور دارند. افراد واجد شرایط با اطلاع از نحوه ثبت نام با شرایط خاص در دانشگاه های دولتی معتبر نظیر دانشگاه تهران و… امکان ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی را خواهند داشت. دانشگاه های دولتی در واحدهای بین الملل یا پردیس خودگردان، ثبت نام بدون کنکور در رشته های متعددی نظیر داروسازی انجام می دهند، امکانات تحصیل برای ورودیان با کنکور و بدون کنکور یکسان می باشد.

ارزش مدرک بدون کنکور رشته داروسازی

ارزش مدرک صادر شده برای فارغ التحصیلان ورودیان با کنکور و بدون کنکور داروسازی دانشگاه های دولتی یکسان است، مثلا مدرک صادر شده از داروسازی دانشگاه تهران با کنکور و مدرک صادر شده از پردیس بین الملل دانشگاه تهران یکسان است و مدرک فارغ التحصیلی هر دو گروه از دانشگاه تهران صادر می شود

شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی

یکی از مهمترین شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی پرداخت شهریه می باشد، برای اطلاع از شهریه بدون کنکور داروسازی روی لینک زیر کلیک نمایید

شهریه پردیس خودگردان یا بین الملل داروسازی

داروسازی بدون کنکور دانشگاه آزاد و علمی کاربردی

در مورد دانشگاه آزاد و علمی کاربردی باید بگوییم که پذیرش بدون کنکور رشته داروسازی و داروسازی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد، دانشگاه آزاد در بیش از 90درصد رشته ها پذیرش بدون کنکور دارد، ولی در رشته هایی نظیر داروسازی و پزشکی و دندانپزشکی پذیرش صرفا براساس قبولی در کنکور دارد.

ثبت نام بدون کنکور داروسازی در خارج از کشور

امکان ثبت نام بدون کنکور داروسازی در خارج از کشور وجود دارد، توجه داشته باشید که یکی از راه های پذیرش بدون کنکور داروسازی در ایران، این است که در یکی از دانشگاه های پزشکی معتبر دنیا 75 واحد درسی را گذرانده باشید ، سپس امکان دریافت انتقالی به دانشگاه های داخلی مشروط به دارا بودن حد نصاب نمره را خواهید داشت. شرایط تحصیل در کشورهای و دانشگاه های مختلف و میزان شهریه تحصیل داروسازی و شرایط و هزینه زندگی در دانشگاه های خارج از کشور که پذیرش بدون کنکور در رشته داروسازی دارند ، متفاوت است برای اطلاع از شرایط تحصیل در این دانشگا ها با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور رشته داروسازی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید