ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور آزاد امروزه برای بیش از 95 درصد رشته های دانشگاهی در دسترس داوطلبان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد می باشد و به دلیل امکانات خوب و شیوه آموزشی دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی تاپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته هر ساله علاقه مندان زیادی را برای ادامه تحصیل به خود جلب می کند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 یک راه مناسب برای کلیه داوطلبان کنکور 98 و بسیاری از داوطلبانی که بعد از چند سال قصد ادامه تحصیل بدون آزمون در دانشگاه را دارند می باشد. در این مقاله قصد داریم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-98 را به طور کامل بررسی کنیم و به تمام سوالات شما در مورد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد پاسخ دهیم. برای ثبت نام در کنکور سراسری 98  کلیک کنید.

شما در هر مقطع تحصیلی که هستید می توانید ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 خود را به دست مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تماس با شماره 9099071613 بسپارید.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی و کارشناسی در دو زمان از سال برای ورودی مهر و بهمن ماه صورت می گیرد. ثبت نام برای ورودی مهر ماه از 98/02/10 آغاز شد. ثبت نام ورودی بهمن ماه از دی 98 آغاز می شود. اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ورودی مهر ماه احتمالا در شهریور 98 است.

برای مشاهده زمانبدی ثبت نام بدون کنکور تمام مقاطع آزاد کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور آزاد دکتری نیز از 98/02/11 آغاز شد. جذب در این دوره براساس ضوابط استعداد درخشان است. داوطلبان متقاضی رشه های علوم انسانی حداقل معدل 18/5 داشته باشند.نمره پاین نامه متقاضیان نیز حداقل باید 18/5 باشد. برای دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 2000 نفر است.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 به شکل است که داوطلبان باید در زمان مقرر شده، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتشر می شود به صورت دقیق بررسی نمایند و رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. بعد از اتمام انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور آزاد خود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org  مراجعه نمایند و کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 را خریداری کرده و سپس می توانند با استفاده از شماره سریال کارت اعتباری که قبلا خریداری کرده اند وارد سامانه ثبت نام شوند و بعد از وارد نمودن اطلاعات شخصی، کد رشته محل های خود را در سامانه وارد کنند و در نهایت ثبت نام خود را تایید نهایی نموده و رسید ثبت نامی خود را دریافت نمایند. توجه داشته باشید که قبل از دریافت نمودن رسید ثبت نامی، ثبت نام شما به پایان نرسیده است. در صورت مواجه با هر گونه مشکلی در روند ثبت نام آزاد به صورت بدون کنکور 98 خود می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز راهنمایی تان کنند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از آنجایی که اکثر داوطلبان از شرایط کلی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا به عبارتی از چگونگی ثبت نام بصورت بدون آزمون دانشگاه آزاد اطلاع ندارند. در این قسمت از مقاله قصد داریم شرایط و چگونگی ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 را برای شما توضیح دهیم. اکثر داوطلبان فکر می کنند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرط معدل دارد و هر کسی اجازه شرکت در آن را ندارد ولی واقعیت  این است که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی هیچ شرط معدلی ندارد. و تمام داواطلبان با داتشن مدرک تحصیلی مورد نیاز (پیش دانشگاهی یا کاردانی برای کارشناسی پیوسته و کاردانی نا پیوسته و دیپلم برای کاردانی پیوسته و برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته نیاز به مدرک کاردانی است) می توانند در دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کنند. نکته خیلی مهم در مورد داوطلبان ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد 98 این است که کلیه دانشجویان بدون کنکور از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم می باشند.

تذکر: برای ادامه تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هیچ ضرورتی ندارد که مدرک کاردانی خود را هم از این دانشگاه گرفته باشید و مدارک کلیه دانشگاه های علمی کاربردی، غیر انتفاعی و … مورد قبول دانشگاه آزاد می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور آزاد 98

برای معرفی بهتر لیست رشته های بدون کنکور آزاد 98، رشته های دانشگاهی را به دو دسته تقسیم می کنیم دسته اول رشته های پزشکی و دسته دوم رشته های غیر پزشکی. از آنجایی که تقضای ثبت نام بدون کنکور پزشکی و ادامه تحصیل در رشته های پزشکی از جمله پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، دامپزشکی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه و … بسیار زیاد است به علت تقاضای بالای این رشته ها دانشگاه آزاد مجوز ثبت نام بدون کنکور این رشته ها را ندارد. قبولی در این رشته ها در دانشگاه آزاد تنها با ثبت نام در کنکور 98 و کسب تراز قبولی دانشگاه آزاد و انتخاب رشته مورد علاقه خود در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 ممکن می باشد. اگر رشته های مورد نظر شما در شهر محل سکونت یا شهرهای مورد نظر شما اراعه نشده بود می توانید مقالات ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و یا ثبت نام بدون کنکور پیام نور و یا ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی را مطالعه نمایید

 

شما در هر مقطع تحصیلی که هستید می توانید ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 خود را به دست مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تماس با شماره 9099071613 بسپارید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
10 دیدگاه برای “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98”
  1. سلام من میخوام دانشگاه آزاد بدون آزمون رشته حقوق ثبت نام کنم
    تو دبیرستان رشته ی علوم انسانی بودم
    معدل کتبی دیپلمم 12/45
    معدل کل دیپلمم 14/80
    معدل کتبی پیش دانشگاهیم 9/70
    معدل کتبی پیشدانشگاهیم 11/28
    آیا امکان قبولی تو دانشگاه آزاد غرب تهران با دانشگاه آزاد پرند هست؟؟
    توروخداد زود پاسخ بدین خیلی استرس دارم

    • سلام

      بله میتونید

      • با معدل کتبی ۹ و نهایی ۱۳ درصد قبولی در رشته زبان چه مقدار هست؟؟ ممنون

        • سلام برای سوابق بستگی به نوع دانشگاه داره.اگه دانشگاه ازاده بستگی به تعدادانتخاب وشهر داره

  2. تا کی فرصت برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی هست؟

  3. سلام. من کاردانی حسابداری دانشگاه آزاد هستم. احتمال زیاد شهریور امسال فارغالتحصیل میشم آیا من میتونم برای مهر ثبت نام کنم یا باید برای ترم بهمن بنویسم??

    • برای ورودی مهرهردانشگاهی شما بایدتا تاریخ1398/06/31فارغ التحصیل بشید

  4. سلام
    آیا من میتونم با معدل کتبی دیپلم 15 و معدل کل دیپلم 16.63 مهندسی پزشکی آزاد تبریز بخونم
    رشته ام هم ریاضی فیزیک هست پس تاثیر معدل صد در صد خواهد بود
    با تشکر

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید