تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 97

شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی ۹۷ ، به عنوان تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 97 -98 بدون کنکور و با کنکور اعلام شد. سازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان و نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی 97 را اعلام کرد. ثبت نام تکمیل ظرفیت رشه های بدون کنکور موسسات غیرانتفاعی از تاریخ 97/07/10 آغاز شد. برای ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور پذیرش براساس سوابق تحصیلی، در کنکور سراسری 97 مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از تاریخ 97/07/10 با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان ثبت نام تکمیل ظرفیت را برای داوطلبان انجام خواهند داد. توجه داشته باشید که پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت حتما نام رشته و موسسه محل تحصیل خود را در فرم (دفاتر پیشخوان دولت) ، اعلام نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی 97  از تاریخ 97/07/10 لغایت 97/10/30 می باشد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی سال 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی سال 97 از تاریخ 97/07/10 شروع شد،موسسات غرانتفاعی غیردولتی میزان ظرفیت خالی خود را اعلام نموده و درخواست تکمیل ظرفیت اعلام نموده اند، تمامی داوطلبانی که در کنکور 97 شرکت نموده و داوطلبانی که در کنکور شرکت نداشته اند، مجاز به ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی می باشند. ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود، امکان انجام ثبت نام تکمیل ظرفیت به صورت تلفنی و از طریق کارشناسان وجود دارد، متقاضیان می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره ده رفمی 9090971611 با کارشناسان تماس گرفته و در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایند.

زمان تحویل مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی

زمان تحویل مدارک ثبت نام از تاریخ 97/07/10 الی 97/10/30 می باشد. متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم باشند)

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی

  • داوطلبانی که تمایل به ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی دارند می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی موسسات غیرانتفاعی و انتخاب رشته و موسسه مورد نظر و ارائه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام از 10مهر تا 30 دی ماه 97 اقدام نمایند، برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.
  • هر یک از داوطلبان تنها مجاز به انتخاب یک گروه آزمایشی و یک کد رشته محل می باشد
  • داوطلبانی که در بیش از یک کد رشته محل و یا دو موسسه غیرانتفاعی ثبت نام می نمایند، پیرو قانون موسسات غیرانتفاعی یکی از ثبت نام ها لغو خواهد شد و پذیرفته شده به هیچ عنوان حق اعتراض نخواهد داشت.
  • لازم به ذکر است که امکان تغییر و تعویض کد رشته محل و یا موسسه ، بعد از زمان ثبت اطلاعات در سامانه، وجود ندارد، بنابراین برای انجام انتخاب رشته آگاهانه، حتما از خدمات مشاور کارشناسان بهره مند شوید و پیش از انتخاب رشته و دانشگاه با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.
  • داوطلبانی که در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی، در یکی از موسسات و کد رشته محل های غیرانتفاعی مورد پذیرش قرارگرفته اند و در تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایند، قبولی قبلی این گروه از داوطلبان (در اعلام نتایج کنکور) لغو خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید