توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان 98-99

توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸

جهت مشاوره در زمینه توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

والدین همواره نگران آینده مو موقعیت اجتماعی فرزندانشان هستند که همین امر باعث شده تا بهترین امکانات را از همه لحاظ برای فرزندان خود فراهم نمایند. از این رو والدین تمام تلاش خود را برای قبولی فرزندانشان در  آزمون تیزهوشان  و آزمون نمونه دولتی می کنند. اگر شما نیز جزو والیدنی هستید که نگران قبولی فرزندانتان در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هستید، ما در این مقاله توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان ارائه می نماییم تا والدین را با روش صحیح مطالعه برای آزمون تیزهوشان و برنامه ریزی صحیح برای قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی آشنا کنیم. توصیه می کنیم که مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه نمایید.

برای مشاوره در زمینه آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می توانید با مشاوران تحصیلی ما از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید

 

توصیه به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان

اغلب والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان، برای قبولی فرزندشان در این آزمون، هزینه های بسیاری را متهمل می شوند، خرید کتب کمک آموزشی، کلاس های متعدد و… ولی مسئله اینجاست که صرفا انجام این هزینه ها و اینکه این امکانات را در اختیار دانش آموزتان قرار دهید، کافی نیست و حتی در بسیاری موارد باعث سردگمی دانش آموز و عدم موفقیت دانش آموز در آزمون تیزهوشان و یا آزمون نمونه دولتی خواهد بود. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که بدون داشتن برنامه ریزی صحیح و اصولی، فرزند شما قادر به بهرمندی از امکاناتی که در اختیارش قرار می دهید، نخواهد بود و دچار استرس، فشار و ناامیدی به خاطر حجم بالای فعالیت های آشفته روزانه اش خواهد شد. پس لازم است دانش آموز برای مطالعه دروس مدرسه و آزمون تیزهوشان، برنامه ریزی کاملی داشته باشد که قطعا خود به تنهایی قادر به این برنامه ریزی نخواهد بود و نیاز به راهنمایی خواهد داشت. این آزمون از اهمیت بسیاری برخوردار است و فرصتی است که در پایه نهم به دهم و ششم به هفتم فقط یک بار پیش خواهد آمد زیرا یکی از شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان، تحصیل در پایه نهم و یا ششم است، بنابراین عدم قبولی در آزمون دانش آموز فرصت خود برای ورود به مدرسه تیزهوشان را از دست خواهد داد. رقابت برای ورود به مدرسه تیزهوشان ششم به هفتم   و تیزهوشان نهم به دهم بسیار بالا می باشد، دلیل شدید بودن رقابت در آزمون، که اهمیت آن کمتر از کنکور نیست، وجود امکانات عالی آموزشی و معلمان برتر در این مدارس می باشد. تحصیل در مدارس تیزهوشان یکی از راه هایی است، که تاثیر مستقیم در کیفیت تحصیل و آینده فرزند شما خواهد داشت.

توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان

نکات ضروری برای کمک کردن به قبولی در آزمون تیزهوشان

والدین توجه داشته باشند از نکات ضروری برای کمک کردن به قبولی در آزمون تیزهوشان، این است که نه تنها با دادن امید، دلگرمی و پشتیبانی از فرزندتان می توانید به موفقیت دانش آموزتان در این آزمون کمک نمایید بلکه در عمل، می توانید برای برنامه ریزی تحصیلی فرزندتان و موفقیت در آزمون تیزهوشان، نیز او را یاری دهید تا در مسیر مناسب قرار گیرد. لازم است برنامه ریزی تحصیلی، با توجه به شرایط شخصی فرزندتان و توانایی های یادگیری و خصوصیات شخصیتی و البته برنامه کلاسی روزانه مدرسه طراحی شود. دانش آموزان ششم و نهم علاوه بر مطالعه جهت قبولی در آزمون تیزهوشان، لازم است به مطالعه دروس مدرسه نیز بپردازند و در کلاس ها حضور داشته باشند. از اهیمت تمرین تست زنی نیز نباید غافل شوند و لازم است سرعت عمل خود در تست زنی را افزایش دهند، مثلا می توانند از نرم افزار شبیه ساز آزمون تیزهوشان و یا کتاب نمونه سوالات تیزهوشان و… استفاده نمایند. پس این برنامه باید کاملا اختصاصی طراحی شود و دانش آموز نمی تواند برای موفقیت در آزمون از برنامه کلی و غیر قابل انعطاف استفاده نماید، زیرا با حجم زیادی از فعالیت هایی که باید انجام دهد مواجه شده و دچار سردرگمی خواهد شد. برای اطلاع از روش مطالعه صحیح دانش آموزان کلیک کنید.

توصیه ما به والدین دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان این است که حتما برای دریافت برنامه اختصاصی و حرفه ای که با توجه به ضریب دروس و معیارهای متعدد مطالعه هدفمند، جهت قبولی در آزمون تیزهوشان و موارد ذکر شده، انجام می گردد، با کارشناسان صدای مشاور که سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند، تماس حاصل فرمایند.

قبولی در تیزهوشان و نمونه دولتی تمام زندگی نیست

یادمان باشد که قبولی در مدرسه تیزهوشان تمام زندگی نیست و در صورتی که فرزندتان در این آزمون قبول نشد دلیلی بر کند هوشی او به حساب نمی آید. توجه داشته باشید که قبولی در مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی به معنی قبولی فرزند شما در دانشگاه های برتر کشور نیست بلکه تنها می تواند مسیر قبولی را برای او راحتر و هموارتر کند. هر ساله شاهد عدم قبولی بسیاری از دانش آموزان نمونه دولتی و تیزهوشان در کنکور سراسری هستیم و درصد زیادی از رتبه های برتر کنکور، هر سال از دانش آموزان مدارسی غیز از تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند. پس قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی قدم کوچکی از زندگی فرزندتان است

برای مشاوره در زمینه آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می توانید با مشاوران تحصیلی ما از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید