تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98 به داوطلبان آزمون دکتری 98 که در بازه زمانی تعیین شده نتوانسته‌اند ثبت نام کنند، این امکان را می‌دهد که برای این آزمون ثبت نام کنند. همانطور که می‌دانید اخیرا آزمون دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است لذا داوطلبان دوره دکتری 98 برای ورود به دوره دکتری هر دو این دانشگاه‌ها بایستی در یک آزمون یکپارچه که بوسیله‌ی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند اما پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98، بقیه راه پذیرش دکتری 98 دانشگاه سراسری و آزاد جدا می‌شود. در اینجا ما در مورد زمان ثبت نام آزمون دکتری 98 و مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98 که برای هر دو دانشگاه آزاد و سراسری یکسان است، توضیحاتی را به داوطلبان دکتری 98 ارائه می‌کنیم تا بتوانند در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون دکتری 98 برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری 98

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام آزمون دکتری 98 باید توجه کنند که زمان ثبت نام آزمون دکتری 98 تا 12 آذر ماه 97 است. داوطلبان بایستی، در این بازه زمانی تعیین شده، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون دکتری 98 ثبت نام کنند. آزمون دکتری 98 مانند هر سال در اسفند ماه برگزار می‎شود. امسال تاریخ دقیق آزمون دکتری روز جمعه 4 اسفند ماه 96 است و داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98 خود را از تاریخ 1 تا 3 اسفند ماه در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مشاهده و دریافت کنند. لازم به تاکید است که پس از ادغام شدن آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد، اکنون فقط یک آزمون در چهار اسفند ماه برای این دو نوع دانشگاه برگزار می‌شود و بازه ثبت نام آزمون دکتری 98 این دو دانشگاه و نیز نحوه ثبت نام آزمون دکتری 98 هر دو مشابه است.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری 98

نحوه ثبت نام آزمون دکتری 98 برای هر دو دانشگاه سراسری و آزاد یکسان است. همه داوطلبان آزمون دکتری 98 باید برای ثبت نام آزمون دکتری 98 در بازه زمانی تعیین شده، که در بالا به آن اشاره کردیم، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و ثبت نام خود را به ثبت برسانند. لازم است داوطلبان آزمون دکتری 98 پیش از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام آزمون دکتری 98، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام این آزمون را آماده کنند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند. برای انجام ثبت نام آزمون دکتری 98 داوطلبان بایستی کارت اعتباری خریداری کنند لذا داوطلبان در ابتدای مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور باید به قسمت خرید کارت اعتباری مراجعه کنند و کارت اعتباری مربوط به دکتری تخصصی 98 را خریداری کنند و سپس با توجه به راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 98، فرم ثبت نام آزمون را پر کنند و ثبت نام خود را یادداشت کنند. داوطلبان توجه داشته باشند که حتما در انتهای ثبت نام کد رهگیری را دریافت کنند و نزد خود نگه دارند. داوطلبان لازم است شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را نیز تا انتهای بازه پذیرش دکتری در دسترس داشته باشند. در صورتی که در هر بخشی از ثبت نام آزمون دکتری 98 با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی‌های لازمه را دریافت نمایید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98

با توجه به کوتاه بودن بازه ثبت نام آزمون دکتری 98 ممکن است داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون دکتری 98، فرصت نکرده باشند برای شرکت در آزمون دکتری 98، ثبت نام کرده باشند. هر ساله سازمان سنجش برای اینکه به داوطلبان بیش‌تری امکان ثبت نام در آزمون دکتری را بدهد، بازه ثبت نام این آزمون را تمدید می‌کند. داوطلبان آزمون دکتری 98 که نتوانسته‌اند در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام آزمون دکتری 98 ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به ثبت برسانند، لازم است توجه کنند که بازه زمانی ثبت نام آزمون دکتری 98 نیز امسال بوسیله‌ی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شده است. این تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98 به داوطلبان جا مانده از ثبت نام آزمون دکتری 98 این فرصت را می‌دهد که برای شرکت در آزمون دکتری ثبت نام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98، سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ تمدیدثبت نام آزمون دکتری را اعلام می کند و سایت سازمان سنجش تا این تاریخ برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری باز می کند.

 

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید