تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 به علت سیل

تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری به علت سیل

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 به علت سیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وزیر آموزش و پرورش درمورد تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 به علت سیل و امتحان نهایی پایه دوازدهم در مناطق سیل زده ، توضیحاتی اعلام کرد که در این صفحه از آن مطلع می شوید. وزارت علوم و سازمان سنجش آمادگی برای تغییر زمان برگزاری کنکور را اعلام کردند تا کنکور سراسری سال 98 را به علت سیل با چند روز تاخیر برگزار کنند. با توجه به فاصله بین امتحانات نهایی و برگزاری کنکور 98 این برنامه تغییر زمان کنکور در اولین دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش قرار گرفت. جزئیات کامل خبر را در همین صفحه بخوانید:

تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری به علت سیل و تغییر زمان امتحانات نهایی 98

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد وزارت علوم و سازمان سنجش آمادگی تغییر زمان برگزاری کنکور را دارند. این تاخیر در حد چند روز می باشد. با توجه به فاصله بین امتحانات نهایی و زمان برگزاری کنکور و همچنین تقارن با ماه مبارک رمضان، لازم است فاصله بین امتحان نهایی و کنکور ، به صورتی باشد که بتوانیم سوابق تحصیلی داوطلبان پایه دوازدهم را در اختیار سازمان سنجش قرار دهیم. امکان تاخیر در برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم وجود دارد، اما از طرفی این بحث نیز وجود دارد، که باید بین کنکور و امتحانات نهایی فاصله وجود داشته باشد تا داوطلبان خود را برای کنکور آماده کنند. در نهایت تا چند روز آینده نتیجه مشخص می شود. داوطلبان کنکور می توانند برای پیگیری اخبار مربوط به زمان کنکور و امتحانات نهایی ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

سهمیه سیل زدگان در کنکور 98 کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز قطعی شد برای مشاهده خبر کلیک کنید:

click سهمیه سیل زدگان درکنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد 98

تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 به علت سیل

بررسی تغییر زمان کنکور سراسری 98 در کمیسیون آموزش مجلس

عضور کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد، با توجه به بروز سیل های اخیر ، مهمترین اولویت های کمیسیون در روزهای آتی ، تصمیم گیری برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده است. دولت در این تصمیم گیری چاره اندیشی می کند. احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی وجود دارد.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

نایب ‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تدوین طرحی دو فوریتی برای تعویق کنکور کارشناسی ارشد 98 خبر داد. زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ 23و 24خرداد 98 خواهدبود.

اقدامات لازم برای جبران عقب افتادگی های درسی دانش آموزان در مناطق سیل زده انجام شده است. خانواده ها درمناطق سیل زده نگران درس بچه ها نباشند. به زودی رایزنی هایی بین وزرات آموزش و پرورش و وزارت علوم درباره تغییر زمان برگزاری کنکور صورت می گیرد.

تغییر زمان امتحانات نهایی پایه دوازدهم به علت سیل

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با امتحانات دانش آموزان مناطق سیل زده اعلام کرد، برگزاری امتحانات یکی از نگرانی های دانش آموزان مناطق سیل زده است. ولی جای نگرانی وجود ندارد، زیرا برای دانش آموزان پایه دوازدهم که امسال کنکور دارند، اردوهای آموزشی پیش بینی شده است که این اردوها به صورت متمرکز برگزار می شود.

آموزش و پرورش با وزارت علوم مذاکراتی خواهد داشت تا تسهیلات لازم برای دانش آموزان پایه دوازدهم درمناطق سیل زده ایجاد شود . هم اکنون درحال بررسی روش های مختلف برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوزادهم در حال انجام است. 

احتمالا امتحانات نهایی دوازدهم با تاخیر برگزار می شود. گزینه دیگر این است که بخشی از محتوای درسی برای دانش آموزان این مناطق حذف شود تا دانش آموزان نگرانی و فشار کمتری داشته باشند.

داوطلبان کنکور سراسری 98 و دانش آموزان پایه دوازدهم میتوانند برای اطلاع از خبر قطعی شدن تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 به علت سیل و نحوه و زمان برگزاری امتحان نهایی پایه دوازدهم، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 به علت سیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید