تخمین رتبه ایثارگران در کنکور 1400

تخمین رتبه کنکور سراسری 99 برای دارندگان سهمیه ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه ایثارگران در کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تخمین رتبه ایثارگران در کنکور 1400 به چه صورت می باشد؟ در این مقاله تخمین رتبه کنکور برای دارندگان سهمیه ایثارگران و جانبازان مورد بررسی قرار خواهیم داد. با توجه به اجرای قانون برنامه 5 ساله ششم اقتصادی، جانبازان زیر 25 درصد، همسر و فرزندان رزمنده ها با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه،امکان استفاده از سهمیه ایثارگران را خواهند داشت.

خانواده، آزادگان و جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندان آنها مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران کنکور سراسری می باشند. سهمیه آنها در هر رشته تا 25 درصد تعداد کل پذیرش در آن رشته است و رتبه قبولی برای این گروه تا 70 درصد رتبه مورد نیاز برای انتخاب رشته ی مورد نظر داوطلب است.
تأثیر سهمیه رزمندگان در کنکور سراسری 1400، به این صورت است که فرزندان جانبازان 25% به بالا میتوانند در صورت قبولی در دانشگاه آزاد به صورت رایگان تحصیل نمایند.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

همانطور که گفتیم ،دارندگان سهمیه ایثارگران یعنی خانواده آزادگان و جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندان ایشان که مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران کنکور سراسری می باشند و سهمیه آنها در هر رشته تا 25 درصد تعداد کل پذیرش در آن رشته است و رتبه قبولی برای این گروه تا 70 درصد رتبه مورد نیاز برای انتخاب رشته ی مورد نظر داوطلب خواهد بود. در صورتی که ظرفیت 25 درصدی مربوط به خانواده جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان و شهدا تکمیل نشود، مازاد ظرفیت پذرش ، به خانواده جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص خواهد یافت.تخمین رتبه کنکور سراسری 1400 برای دارندگان سهمیه ایثارگران و جانبازان

از آنجا که تعداد شرکت کنندگان و مشمولان سهمیه جانبازان به طور معمول کمتر از 5 درصد کل شرکت کنندگان کنکور سراسری است، به داوطلبان سهمیه 25 درصدی جانبازی ظرفیت مازادی اختصاص داده می شود و به داوطلبان سهمیه 5 درصدی جانبازان تعلق می گیرد. تأثیر سهمیه رزمندگان در تخمین رتبه کنکور سراسری ، به این صورت است که فرزندان جانبازان 25% به بالا قادر خواهند بود، در صورت قبولی در دانشگاه آزاد به صورت رایگان تحصیل نمایند.

مقالات زیر را نیز در این رابطه مطالعه نمایید:

شرایط پشت کنکور ماندن

پشت کنکور بمانیم یا نه

تراز چیست

انتخاب رشته خوب با رتبه بد

تخمین رتبه با نرم افزار برای داوطلبان دارای سهمیه

داوطلبان دارای سهمیه می توانند اقدام به تخمین رتبه با سهمیه نمایند. این نرم افزار به صورت خودکار با دارا بودن کارنامه های داوطلبان در سال های قبل، اقدام به مقایسه و بررسی کارنامه کنکور سال های قبل با کارنامه داوطلب می نماید. تخمین رتبه با نرم افزار برای داوطلبان دارای سهمیه با اعمال سهمیه ایثارگری آن ها می باشد.

برای تخمین رتبه کنکور سراسری کلیک نمایید.

برای مشاوره در زمینه تخمین رتبه کنکور سراسری 1400 برای دارندگان سهمیه ایثارگران با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه ایثارگران در کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید