تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا بدون کنکور

تحصیل در کانادا

جهت مشاوره در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

علاقمندان به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا برای اطلاع از شرایط تحصیل بدون کنکور دندانپزشکی و پزشکی در کانادا، مزایای تحصیل ، شرایط و هزینه زندگی و هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی بدست آورده و میتوانند جهت مشاوره تحصیل بدون کنکور پزشکی و دندانپزشکی و اطلاع از نوع حساب بانکی لازم برای ارائه به سفارت و اخذ ویزای تحصیلی کانادا از طریق تلفن ثابت با شماه ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. تحصیل در کانادا از نظر سیستم آموزشی برمبنای گزارش OECD (سازمان همکاری و توسعه اقتصادی) دارای بالاترین سطح کیفیت آموزشی می باشد. تعداد دانشگاه های ارائه دهنده رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کانادا 17 دانشگاه ممتاز ، 16 دانشگاه خوب و 36 دانشگاه متوسط می باشد. هزینه تحصیل پزشکی شامل شهریه تحصیل در دانشگاه می باشد که در مقایسه با شهریه تحصیل در انگلیس ، استرالیا و نیوزیلند پایین تر است. استفاده از بورسیه های تحصیلی در کانادا امکانپذیر است و هزینه های تحصیل در کانادا را بسیار کاهش خواهد داد. طول دوره تحصیل رشته پزشکی 6 سال و رشته دندانپزشکی 5 سال است. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در کانادا وجود دارد. دانشگاه های کانادا مورد تائید وزارت بهداشت و وزارت علوم ایران است. برای اطلاع از تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه بدون کنکور کلیک نمایید.

شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا

شرایط تحصیل در کانادا شامل شهریه پزشکی و دندانپزشکی در کانادا ، هزینه زندگی ، بورسیه های تحصیلی در کانادا و… می باشد که به شرح آن ها خواهیم پرداخت:

تحصیل در کانادا

شهریه دانشگاه ها در کانادا:

میزان شهریه دانشجویان بین المللی در کانادا، شهریه دانشجویان کانادایی و شهریه دانشجویان در هر استان متفاوت می باشد همانطور که در بالا ذکر شد، تعداد دانشگاه های علوم پزشکی در کانادا بسیار زیاد می باشد، بنابراین جهت اطلاع از میزان شهریه در دانشگاه مورد نظر خود با کارشناسان تماس بگیرید. دانشجویانی که شهروند کانادایی می باشند، دانشجویان دارای اقامت دائم کانادا، پناهندگان کانادا ، دانشجویان بین المللی ،افراد دارای مجوز کار و… ، از شهریه کانادایی برخوردار می باشند.

هزینه زندگی در کانادا :

هزینه زندگی دانشجویی برای افراد مختلف با توجه شرایط معمولی زندگی و شهرهای بزرگ و کوچک متفاوت می باشد ، به طور متوسط هزینه زندگی در کانادا حدود 1000 دلار در ماه است. دریافت بورسیه تحصیلی کمک بسیاری به دانشجویان خواهد کرد، البته بدون بورسیه و با استفاده از کار پاره وقت هم امکان تحصیل و تامین هزینه های زندگی و هزینه تحصیل وجود دارد. اجازه 20 ساعت کار دانشجویی در هفته برای دانشجو و استفاده از امکانات کامل و مجهز دانشگاه ها و خوابگاه ها در کانادا وجود دارد.

شرایط تحصیل در کانادا – پزشکی و دندانپزشکی

  • دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
  • کسب معدل بالای 15
  • دارای مدرک آیلتس 7
  • شرکت در یکی از دوره های علوم پزشکی کانادا و اخذ مدرک لیسانس
  • شرکت در آزمون MCAT که آزمون سراسری پزشکی در کانادا است بعداز قبولی در آزمون مذکور امکان تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کانادا را خواهید داشت.

جهت مشاوره در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید