شرایط تحصیل و کار دانشجویی در اروپا

تحصیل در اروپا و کار دانشجویی

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل و کار دانشجویی در اروپا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر علاقمند به تحصیل در اروپا و کار دانشجویی هستید این مقاله را مطالعه نمایید. سوالی که برای اغلب افراد پیش می آید این است که آیا می توانیم همزمان با تحصیل ، به کار دانشجویی بپردازیم تا همه یا بخشی از هزینه تحصیل خود را تامین نماییم؟

امکان اخذ ویزای دانشجویی و تحصیل به همراه کار دانشجویی در اروپا برای شما فراهم خواهد بود، در این مقاله توضیحات مفیدی در رابطه با تحصیل در اروپا و کسب درآمد در کشورهای اروپایی ارائه گردیده است و شرایط تحصیل در کشورهای اروپایی نظیر اتریش، لهستان و آلمان را بررسی می نماییم.

متقاضیان در هر مقطعی (کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) ، در کشورهای مختلف اروپا امکان کار دانشجویی همراه با تحصیل در اروپای شرقی و اروپای غربی را دارند، هزینه های تحصیل و زندگی در کشورهای اروپای شرقی نسبت به اروپای غربی کم تر می باشد.

به طور متوسط دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در کشورهای اروپایی حدود 20 -24 ساعت در هفته اجازه کار دانشجویی را دارند و هم چنین دانشجویان مقطع دکتری تا 30 ساعت در هفته امکان اشتغال به صورت نیمه وقت دارند. توجه داشته باشید که بسیاری از رشته ها در مقطع دکتری در قاره اروپا شغل محسوب می شود و دانشجو علاوه بر آن که تحصیل می کند می تواند حقوق نیز از دانشگاه دریافت کند.

علاقمندان به تحصیل در اروپا می توانند جهت مشاوره تحصیلی و کسب اطلاعات کامل در مورد تحصیل در اروپا و اشتغال دانشجویی و میزان حقوق و هزینه زندگی، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

 

تحصیل در اروپا و کار دانشجویی- شرایط تحصیل و اشتغال

قانون تحصیل در اروپا و اشتغال به کار دانشجویی در برخی کشورها به شرح زیر است:

  • تحصیل و اشتغال دانشجویی در اتریش : به این صورت است که دانشجویان دوره های زبان و یا نیمه اول دوره کارشناسی در حال تحصیل می باشند می توانند به مدت 10 ساعت در هفته کار نیمه وقت داشته باشند و دانشجویانی که در دوره دوم کارشناسی و یا کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند می توانند 20 ساعت در هفته، طبق قوانین کشور اتریش مجوز کار بگیرند و یا از بیمه بیکاری نیز استفاده نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ مجوز و درآمد در میزان هزینه تحصیل و زندگی در اتریش و میزان حقوق با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید.
  • تحصیل و اشتغال دانشجویی در آلمان : تقاضای نیروی کار دانشجو در آلمان بالا می باشد. امکان اشتغال برای تمامی دانشجویان خارجی به جز برای گروه هایی نظیر دانشجویانی که عضو اتحادیه اروپا نیستند ، آزاد است این دانشجویان اجازه دارند به مدت 90 یا 180 روز به صورت نیمه وقت در طول سال به اشتغال نیمه وقت بپردازند، لازمن به ذکر است که در برخی از ایالت های آلمان دانشجویان خارجی فقط اجازه کار در تعطیلات بین دو نیمسال تحصیلی و یا به مدت ده ساعت در هفته را دارند.
  • تحصیل و اشتغال دانشجویی در لهستان : در لهستان موسسات کاریابی به نام (کا آر اس) ، وجود دارد، همچنین می توانید از سایت های کاریابی و بنگاه های کاریابی نیز استفاده نمایید، امکان اشتغال در تعطیلات پایان هفته فراهم می باشد. علاقمندان می توانند، برای اطلاع از مشاغلی که امکان اشتغال دانشجویی دارند، با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل و کار دانشجویی در اروپا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهها بسته است.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید