تجدید سبز | تجدید سبز چیست ؟ تجدید در مدارس نمونه دولتی

اسامی پذیرفته شدگان ذخیره نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه تجدید سبز | تجدید سبز چیست ؟ تجدید در مدارس نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تجدید سبز چیست؟ احتمالا این اصلاح را شنیده اید ؛ تجدید سبز یا تجدید در مدارس نمونه دولتی به شرایط ویژه دانش آموزان مدارس نمونه دولتی گویند در این مقاله قصد داریم به شرح کامل قوانین مدارس نمونه دولتی و این اصطلاح بپردازیم. قانون ویژه تجدید در مدارس نمونه دولتی یکی از قوانینی است که فرصت ادامه تحصیل در این مدارس پرطرفدار که دارای امکانات آموزشی بسیار عالی می باشند را به دانش آموزان و داوطلبان می دهد. براساس قانون تجدید در مدارس نمونه دولتی دانش آموزان از شرایط ویژه ای برای ادامه تحصیل برخوردار خواهند بود و هر دانش آموز مشروط به کسب نمره 12 ، امکان ادامه تحصیل خواهد داشت و درصورتی که دانش آموزی موفق به کسب نمره 12 نشود مردود نخواهد شد و هنوز فرصت سبزی برای ادامه تحصیل در اختیار خواهد داشت ، به این صورت که آموزشگاه موظف می باشد در صورتی که دانش آموز نمره ای کمتر از 12 کسب نموده باشد ، امتحان مجدد بگیرد و در صورت کسب نمره قبولی دانش آموز می تواند در مدرسه نمونه دولتی به ادامه تحصیل بپردازد البته کسب نمره های قابل قبول در تمامی دروس از شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با نحوه اعمال و تاثیر این قانون در کارنامه دانش آموز مطالعه خواهید نمود. برای اطلاع از نحوه محاسبه نمرات آزمون نمونه دولتی کلیک نمایید.

نحوه اجرای قانون تجدید سبز در مدراس نمونه دولتی 97 – 98

دانش آموزان سال چهارم دبیرستان‌های نمونه دولتی (سال دوازدهم) بر اساس آیین نامه مدارس نمونه دولتی با کسب نمره 10 قبول خواهند شد و در مجموع نمرات سالانه قبول شده محسوب می شوند. یکی از شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی این است که دانش آموز باید در امتحانات کتبی نهایی حداقل نمره 7 را کسب کند ولی شرایط برای دانش‌آموزان پایه نهم و دهم و یازدهم متفاوت می باشد و باید برای هر درس به نمره کتبی بالای 10 و مجموع نمرات سالانه بالای 12 رسیده باشند.

  • دانش آموزانی که در امتحان مجدد نمره بالای 12 کسب نمایند امکان ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی را خواهند داشت و در قسمت ملاحظات ، توضیحات مربوط به استفاده از قانون تجدید سبز ذکر خواهد شد.
  • درصورتی که دانش آموز در آزمون مجدد موفق به کسب نمره بالای 12 نشود باید به آموزشگاهای غیردولتی و یا آموزشگاهای دولتی مراجعه نماید.
  • دانش آموزانی که نمره کمتر از 10 کسب نمایند ،در امتحانی که مجددا برگزار می شود شرکت می نمایند ، امتحان این درس تحت عنوان درس مانده خواهد بود.
  • در صورتی که فردی در آزمون  سوم نمره 10  ،نمره 12 و کمتر از 12 کسب نمایند (بین 10 تا 12) ، موفق به کسب نمره قبولی شده است ولی بنابر قانون تجدید در مدارس نمونه دولتی ، در سمت ملاحظات شرایط قبولی ذکر خواهد شد.

مشاوره تلفنی تحصیل در مدارس نمونه دولتی و تجدید سبز

دانش آموزان و والدین گرامی می توانند برای کسب راهنمایی و رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با شرایط ماندن در مدارس نمونه دولتی,شرایط اخراج از مدارس نمونه دولتی,آیین نامه مدارس نمونه دولتی,شرط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی,نمره قبولی در مدارس نمونه دولتی,آیین نامه مالی مدارس نمونه دولتی,شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی,شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی دبیرستان و دریافت برنامه اختصاصی تحصیل در مدارس نمونه دولتی و … از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند ، کارشناسان پاسخگوی دانش آموزان و والدین گرامی خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه تجدید سبز | تجدید سبز چیست ؟ تجدید در مدارس نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
32 دیدگاه برای “تجدید سبز | تجدید سبز چیست ؟ تجدید در مدارس نمونه دولتی”
  1. من در مدرسه نمونه دولتی هستم.من نوبت اول در دو درس نمره زیر چهار ده گرفتم و مدرسه به ما اخطار داد. و در نوبت دوم هم همان درس ها را زیر چهارده گرفتم . حالا مدیرمون میگه باید اخراج بشم. ایا باید اخراج بشم یا شهریور میتونم امتحان مجدد بدم؟

    • سلام شما اگه دودرس زیر 14نمره داریدمی توانید درشهریور امتحان مجدد بدهید

  2. سلام من دانش اموز پایه دهم هسم در مدرسه نمونه دولتی درس خواندم
    و ب دلیل کم کاری در امتحانات نوبت دوم دو یا سه درس تخصصی رو کمتر از نمره قبولی اوردم
    و نوبت اول هم همینطور
    و باید اخراج بشم؟!
    برای اینک اخراج نشم راهی هس ب نظر شما؟
    و اینکه بزارید ی حرفی هم بزنم
    اینک شاید ی دانش اموز نتوس ی سال درس بخونه
    وضع خوبی نداش
    کسی واقعا نباید درک کنه ؟
    فقط اون مدیر که ی خورده درک نداره بر اساس نمره بهش بگه ضعیف ؟
    یعنی چ واقعا
    ادم انگیزشو برا ادامه دادن از دست میده

  3. خودشم با نمره 14.75

  4. سلام من در امتحان شهریور شرکت کردم واز دو در س فیزیک و ریاضی نمره نیاورم باید چی کار کنم
    و البته مدرسم نمونه دولتی
    نمی خوام سال اخر مدرسم رو عوض کنم

    • سلام دوست محترم شما باید حدنصاب نمره لازم رودرشهریوربیاورید

  5. سلام بنده همه درس ها رو نمره گرفتم ولی درس شیمی رو نمره برگه شدم ۱۲ من جز شهریوری ها محسوب میشم؟

  6. سلام
    من تو نمونه درس میخونم معدل 18و همه درسا بالای 18فقط عربی نمره سالانه شده 11/5 و روش خط سبز کشیدن ولی تو ملاحظات هیچی ننوشته شده و اون پایین هم نوشته اخذشده37و قبولی هم37 الان من شهریور باید امتحان بدم؟

  7. سلام
    من در مدرسه ی نمونه دولتی در قم تحصیل میکنم ،کارنانه ی قبولی با معدل ۱۸ و نیم و تمام نمرات بالای ۱۵ گرفتم، ولی مدیر میگه باید بیای امتحان بدی ،و این که من ترم اول ۲ تا امتحان غایب بودم و سیستم اتوماتیک نمره ی ترم دوم رو به جای ترم اول جایگزین کرده ،الان این کار مدیر درسته که شرط ثبت نام دادن امتحان هستش ،این کارش مجازه ،آیا میشه ازش شکایت کرد؟

  8. سلام من دهمی هستم و در نمونه دولتی رشته تجربی درس میخونم من نمره ریاضی ام ۱۰ شد و در آزمون شهریور هم که تجدید سبز نام داره شرکت کردم ولی نمرم کمتر از ۱۲ میشه فک کنم الان اگه این آزمونم قبول نشم باید چکار کنم ؟آیا از نمونه دولتی اخراج میشم؟

  9. سلام ببخشید
    من دوازدهم هستم جامعه شناسی نمره برگه من ۱۲ شده
    مسترم اعلام کردن ۱۸ شده
    الان قبول شدم ؟

  10. سلام وقت بخیر
    من در مدارس نمونه دولتی درس میخونم. امتحان ترم دوم عربی نمرم شده 11.25 و تجدید سبز شدم الان باید چیکار کنم. میتونم دوباره امتحان بدم یا از تبصره استفاده کنم؟ شرایط قبولی بعد از امتحان دوبارم چیه؟

  11. سلام وقتتون بخیر پس چرا مدرسه ی ما میخان زیر 14 رو تجدید کنن؟ من دهم ریاضیم و هندسه 12 اوردم چیکار کنم؟ تنها راهم شهریور امتحان دادنه؟

  12. من توی سه درس نمره کتبی شده ۱۰ اولش کفت باید ستا امتحان بعدش کفت شاید قرار نباشه اصلا امتحان بگیریم

  13. من توی سه درس نمره کتبی شده ۱۰ اولش کفت باید ستا امتحان بدی بعدش کفت شاید قرار نباشه اصلا امتحان بگیریم

  14. سلام من در مدرسه نمونه دولتی هستم آیا اگر یک درس را در نوبت اولم پایین ۱۵بشم اخراج میکنن یا اخطارمیدهند واسه نوبت دوم لطفا جوابم رو بدین خیلی ترسوندم؟؟؟

  15. سلام ببخشید معدل زیر شونزده یا چهارده باعث اخراجی از مدارس نمونه دولتی نمیشه؟

  16. با سلام
    اخراج در مدرسه نمونه دولتی فقط در نوبت دوم هست یا نوبت اول هم اخراج میکنند؟

  17. به نمرات مستمر بستگی ندارد؟ یعنی اگر نمره مستمر کسی پایین ۱۴باشد میتونه اخراجش کنن یا فقط برای امتحانات اصلی صدق میکنه؟

  18. سلام من دهم تجربی هستم در مدرسه نمونه دولتی درس میخونم در ترم اول ۲ درس افتادم و حالا ترم دوم نمره مستمرم خیلیییی پایین است میخواستم بدونم اگه نمره برگه رو بالا بگیرم قابل قبول هست یا تجدید میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. سلام من یازدهم هستم مدرسه نمونه معدلم بالای هجده هست و یکی از درس هام رو زیر دوازده شدم هم ترم اول و هم ترم دوم آیا اخراج میشم؟

  20. سلام من دهم هستم سال دیگه میرم یازدهم و سه درس رو بین یازده تا دوازده شدم و سه تا تجدید سبز دارم ممکنه که اخراج بشم چون مدرسه تیزهوشان هست و سخت گیر منم موقع امتحانات مریض بودم شدید و از بیمارستان رفتم سر جلسه

  21. سلام دوستان
    من مدرسه نمونه دولتی درس میخونم، مدرسه گفته که کلاس جبرانی تابستان برای افرادی که مردودی دارند الزامیه، میخواستم ببینم این قانونیه یا نه؟

  22. سلام من در مدرسه نمونه درس میخونم در نوبت دوم نمره سالانه درس انگلیسیم شده ۱۱ اگه در شهریور کمتر از دوازده بشه بخاطر یک درس اخراج میشم؟

  23. سلام و خسته نباشید. بنده یازدهم تجربی رو تموم کردم در مدرسه نمونه دولتی و دو نمره سالانه دروس ریاضی و فیزیک 13/5 و یه نمره زیست 12 دارم و گفتند سالانه تخصصی زیر 14 بیاید امتحان بدید . حالا زیست و ریاضی رو تونستم جبران کنم اما فیزیک رو نه . آیا من مجاز به ادامه تحصیل تو این مدرسه هستم یا خیر . از مدرسه پرسیدم گفتند به نظر اداره کل بستگی داره اما اکثرا شنیدم که به خود مدرسه مربوطه . خلاصه گیج شدم حسابی و خیلی هم نگران . ممنون میشم راهنمایی کنید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید