تاریخ، شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دكتری نیمه متمركز Ph.D سال 97

تاریخ، شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دكتری نیمه متمركز Ph.D سال 97

جهت مشاوره در زمینه تاریخ، شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دكتری نیمه متمركز Ph.D سال 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله تاریخ، شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ph.D به حضورتان اعلام می گردد. داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون ورودی دوره دكتری (نيمه متمركز Ph.D) سال 97 براي پذيرش در دوره هاي روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پيام نور، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و پرديس خودگردان دانشگاه ها با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت نام و شركت نمايند.

تاریخ و زمان، شرايط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دكتری نیمه متمركز Ph.D سال 97

  • آغاز ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری: چهارشنبه مورخ 96/09/01
  • پایان ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری: سه شنبه مورخ 96/09/07

  ثبت نام به صورت اينترنتي انجام می شود، داوطلبان گرامی می توانند در رابطه با زمان توزیع دفترچه راهنماي مذكور، ثبت‌نام آزمون ورودی و جهت سرعت و سهولت در انجام ثبت نام با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

داوطلبان ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌توانند در يک كدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايند. داوطلبان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرايط بودن، نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباری ثبت ام در آزمون به شرح ذيل، اقدام نمایند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

مراحل ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری 97

  • با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت نام منحصراً بصورت اينترنتي است، داوطلبان لازم است به وسيله كارت های بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 600.000 (ششصد هزار) ريال به عنوان وجه ثبت نام شركت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.
  • مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشانی فوق برای تهيه كارت اعتباری ثبت نام (سريال 12 رقمی) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت نام (دفترچه شماره 1)
  • آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت نام
  • تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب دکتری بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی آزمون دکتری ph.D سال 97

داوطلبان کنکور، لازم است مراحل ذیل را انجام دهند:

  • فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه آزمون دکتری را تكميل نمایند
  • براساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمايند
  • داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمايند زیرا در صورت مشاهده هر گونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولي آن شخص لغو شده تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيری می شود.
  • توصيه‌ مي‌شود داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.
  • به داوطلبان توصيه مي‌شود در انتخاب كدرشته‌ امتحاني و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت نمایند. لذا پس از دريافت كد پيگيری 16 رقمی در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  • با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً برای داوطلباني كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام مي شود رخ داده است، تاكيد مي‌شود كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتی و محل آزمون دکتری 97

تاریخ و زمان آزمون ورودی دكتری (نيمه متمركز Ph.D) سال 97: در روز جمعه مورخ 96/12/04 برگزار خواهد شد.

زمان دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شركت در آزمون دکتری سال 97: سه‌شنبه مورخ 96/12/01 لغايت روز پنجشنبه مورخ 96/12/03

با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون دکتری اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعيين مي‌شود. داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

داوطلبان گرامی آزمون دکتری می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام در مورد تاریخ، شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دكتری نیمه متمركز Ph.D سال 97، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه تاریخ، شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دكتری نیمه متمركز Ph.D سال 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید