تاریخ ثبت نام آزمون MSRT سال 97

ثبت نام آزمون MSRT

جهت مشاوره در زمینه تاریخ ثبت نام آزمون MSRT سال 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ ثبت نام آزمون MSTR سال 97 در بهمن ماه می باشد. تاریخ ثبت نام آزمون MSRT,نحوه ثبت نام در آزمون msrt,دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان msrt,نمونه سوالات آزمون msrt,آزمون msrt چیست,منابع آزمون msrt چیست

ثبت‌ نام آزمون  MSTR سال 97 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری آزمون زبان msrt از تاریخ 97/07/29 آغاز می شود. برای انجام ثبت نام آزمون MSRT به سامانه msrt-exam.saorg.ir مراجعه نمایید و یا برای انجام ثبت نام و اطلاع از منابع آزمون msrt و زمان برگزاری آزمون ، زمان اعلام نتایج آزمونم MSTR و … این مقاله را مطالعه نموده و از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

مهلت ثبت نام آزمون msrt سال 97

ثبت نام آخرین آزمون MSRT سال 1397 از روز دوشنبه 15 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام سامانه آزمون زبان MSRT، ثبت نام آزمون زبان انگلیسی اسفند ماه 1397 وزارت علوم از ساعت 14 روز دوشنبه 15 بهمن آغاز خواهد شد.

مهلت ثبت نام این آزمون تا ساعت 16 روز چهارشنبه 24 بهمن 97 ادامه خواهد یافت. لازم به ذکر است که حوزه های برگزاری دارای ظرفیت بوده و ظرفیت تعدادی از حوزه ها تا قبل از تاریخ پایان ثبت نام تکمیل خواهد شد.

 داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که حوزه‌ های برگزاری آزمون MSTR دارای ظرفیت محدود است. بعد از تکمیل ظرفیت هر حوزه آزمون تا پیش از تاریخ پایان ثبت‌ نام ، حوزه در فهرست ثبت‌ نام بسته و صفر می شود.

داوطلبان با در نظر داشتن اینکه می توانند جهت ثبت نام در آزمون در سامانه ثبت نام MSTR پروفایل بسازند. داوطلبانی که در سامانه MSTR پروفایل ندارند می توانند پیش از شروع ثبت‌ نام پروفایل بسازند، در صورت نیاز به کسب راهنمایی برای ساخت پروفایل از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

حوزه های برگزاری آزمون MSTR :

شهرهای برگزاری آزمون تهران، اهواز، اصفهان، اراک، ایلام ، اردبیل، بابلسر، بیرجند، تبریز، خرم آباد، رشت، زاهدان، سنندج، شیراز، کرمانشاه، کرمان، قم، قزوین، مشهد، همدان، یزد، گرگان، کاشان، کیش، سمنان می باشد. گفتنی است از اسفند 97 شهر سمنان به حوزه های برگزاری این آزموناضافه شده است.

زمان اعلام نتایج آزمون MSTR

نتایج آزمون 25 اسفند اعلام می شود.

 

جهت مشاوره در زمینه تاریخ ثبت نام آزمون MSRT سال 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید