تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد

تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد 98

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد دارای اهمیت بسیار می باشد ،به همین دلیل قصد داریم تاثیر سهمیه ایثارگان در کنکور کارشناسی ارشد را بطور کامل شرح دهیم. در این صفحه از تمام اطلاعات مربوط به سهمیه های کنکور برای کارشناسی ارشد مطلع می شوید. سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد شامل سهمیه های ایثارگران 25 درصد و 5درصد ، سهمیه آزاد، سهمیه رزمدگان می باشد.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

سهمیه ایثارگران و جانبازان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور

سهمیه ایثارگران و جانبازاندریافت کد 12رقمی ایثارگری سپاه و ارتش در ثبت نام کنکور

شرایط و نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد

شرایط و نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور کارشناسی ارشد ، استفاده از سهمیه برای قبولی در کارشناسی ارشد پزشکی ، سهمیه کارشناسی ارشد برای کنکور سراسری، سهمیه کارشناسی ارشد برای فراگیر پیام نور و سهمیه کارشناسی ارشد برای قبولی دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است.

سهمیه ایثارگران کنکور کارشناسی ارشد:

سهمیه ایثارگران 25% ظرفیت (فرزندان و همسر ایثارگران) : 25 درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقود الاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان ایثارگران اختصاص دارد.

سهمیه ایثارگران 5% ظرفیت (فرزندان و همسر ایثارگران) : ظرفیت هر کد رشته محل نیز به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان رزمندگان و ایثارگران با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

در شرح سهمیه های ایثارگران 5 و 25 درصد و سهمیه آزاد باید بگوییم، اگر ظرفیت سهمیه 25 درصدی ایثارگران ، تکمیل نشود ، ظرفیت باقی مانده ابتدا به مشمولین سهمیه 5 درصدی ایثارگرانمشمول، اختصاص میابد، سپس به داوطلبان سهمیه آزاد اختصاص خواهد داشت. حد نصاب نمره داوطلبان مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران باید 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در هر کد رشته محل باشد.

رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای پزشکی

سهمیه ایثارگران  سهمیه ایثارگران برای کارشناسی ارشد پزشکی

داوطلبان مشمول میتوانند برای استفاده از ارشد پزشکی برای استفاده از سهمیه ایثارگران اقدام نمایند . مجلس شورای اسلامی با افزایش سهمیه ورود ایثارگران در کنکور و دانشگاه ه ها از  ۲۵ درصد به ۳۰ درصد موافقت نمود. کلیات مصوبه سهمیه ایثارگران به تصویب رسیده است ولی جزئیات اصلاحیه ایراداتی داشت که در حال بررسی در کمیسیون می باشد و برای تعیین تکلیف نهایی باید جمع بندی نهایی اعلام گردد، این یعنی احتمال تایید و یا تغییر در این مصوبه وجود خواهد داشت. وجود تمام تغییرات احتمالی بستگی به تایید نهایی اصلاحیه و صحن علنی مجلس دارد. در این طرح سهمیه ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه به 30 درصد افزایش یافت. بر مبنای تبصره جدید اگر سهمیه 25 درصد ایثارگران تکمیل نشود و 5 درصد سهمیه اختصاصی همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه پاسخگوی متقاضیان دارای شرایط نباشد، دولت مکلف خواهد بود مانده ظرفیت خالی 25 درصد ایثارگران را مازاد بر 5 درصد مذکور به همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه را که دارای شرایط می باشند، اختصاص دهد. برای دریافت کد 12 رقمی متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور سراسری 97 و اطلاع دقیق از نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران درکنکور سراسری و تاثیر سهمیه 5درصدی ایثارگران در تحصیل با تخفیف یا رایگان در دانشگاه ها با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

سهمیه ایثارگران رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای پزشکی

برای اطلاع از نحوه دقیق اعمال سهمیه ایثارگران برای پزشکی صحیح ترین روش و اصولی ترین نحوه محاسبه رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای قبولی پزشکی در کنکور استفاده از نرم افراز تخمین رتبه ایثارگران و جانبازان در کنکور می باشد، مبنای عملکرد نرم افزار رایگان سهمیه ایثارگران براساس کارنامه های کنکور سال های قبل می باشد، نرم افزار با توجه به اطلاعات مربوط به سهمیه و کارنامه های موجود، اطلاعات کافی برای تعیین رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی را به داوطلبان خواهد داد. بنابراین برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی پزشکی برای مشمولین سهمیه 25 درصد و سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان و همسران و فرزندان ایشان می توانید از این نرم افزار رایگان استفاده نمایید. برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران و جانبازان در کنکور روی لینک زیر کلیک نمایید:

سهمیه ایثارگران برای تخمین رتبه کنکور سراسری برای دارندگان سهمیه ایثارگران کلیک کنید.

سهمیه ایثارگرانشرایط استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور

شرایط استفاده مجدد از سهیمه ایثارگران در کنکور به شرح ذیل می باشد:

  • درصورتی که سهمیه داوطلب در کنکور دوره قبلی در هیچ کد رشته محلی استفاده نشده باشد و داوطلب در هیچ رشته ای مورد پذیرش قرار نگرفته باشد و یا در کد رشته محل غیر روزانه قبول نشود و ثبت نام ننماید، می تواند برای یک بار ، مجددا از سهمیه ایثارگران استفاده نماید.
  • درصورتی که سهمیه داوطلب در کنکور دوره قبلی تایید و اعمال گردیده باشد و در اعلام نتایج کنکور رتبه در سهمیه ایثارگران نوشته شده باشد، در آن مقطع امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران وجود نخواهد داشت
  • داوطلبانی که در کنکور سراسری روزانه مورد پذیرش قرارگرفته اند، درصورتی که ثبت نام نموده و یا انصراف داده باشند ، امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران را نخواهند داشت
  • داوطلبانی که در دوره غیرروزانه کنکور مورد پذیرش قرارگرفته اند ، درصورت انصراف فقط یک بار دیگر می توانند از سهیمه ایثارگران در کنکور استفاده نمایند.
  • درصورتی که در کنکور قبلی سهمیه ایثارگران را استفاده نموده باشید و در انتخاب رشته کنکور سراسری پذیرش نشده باشید، می توانید مجددا از سهمیه استفاده کنید.
  • درصورت وجود هر گونه سوال و ابهام درمورد استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور می توانید، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

 

سهمیه ایثارگرانسهمیه رزمندگان در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97-

سهمیه رزمندگان در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97- به شرح زیر است:

  • رزمندگانی که براساس آیین نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حداقل 6 ماه متوالی در مناطق عملیاتب جبهه حضور داشته اند، ضمن مراجعه به سازمان بسیج مستضعفین یا وزارت جهاد کشاورزی، فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان را تکمیل نمایند و بعد از تایید نهایی این ارگان ها در سهمیه رزمندگان گزینش می شوند.
  • بعد از تکمیل فرم تقاضای استفاده از سهمیه رزمندگان ، لازم است که کد پیگیری 12 رقمی ، از واحد مربوطه بگیرید و هنگام ثبت نام از آن کد استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که کد 12 رقمی که در هر سال دریافت می کنید با سال های دیگر متفاوت است.
  • اگر سهمیه شما تایید نشد، به واحدهای تابعه شهرستان های محل تشکیل پرونده خود ، مراجعه کنید.
  • مناطق عملیاتی براساس مصوبات شورای عالی دفاع تعیین می شود.
  • بسیجیان عادی و فعال مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان نیستند.
  • داوطلبان استفاده از سهمیه آجا لازم است برای دریافت کد 12 رقمی به نشانی www.aja.ir مراجعه نمایند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند.

 

سهمیه ایثارگراننحوه استفاده سهمیه ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی 97

نحوه استفاده سهمیه ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی به اطلاع متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران می رسد. برای اطلاع از نحوه استفاده از سهمیه ایثارگران از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی لینک زیر را انتخاب کنید:

سهمیه ایثارگران شرایط استفاده سهمیه ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی 97-

برای مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید