بهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور 98

بودجه بندی کنکور انسانی 99 نظام جدید

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم در این صفحه بهترین روش مطالعه برای کنکور 98 و افزایش سرعت درس خواندن کنکوری را آموزش دهیم. با افزایش سرعت مطالعه برای کنکور، می توانید در زمان کوتاه تری ، مطالب بیشتری را به خاطر بسپارید.

داوطلبانی که از تکنیک های تندخوانی برای افزایش سرعت درس خواندن استفاده می کنند، احتمال کسب رتبه دلخواه خود را در کنکور افزایش می دهند. 

بهترین روش مطالعه برای کنکور و افزایش سرعت درس خواندن

تندخوانی یا افزایش سرعت مطالعه، برای دروس حفظی کاربرد دارد. با افزایش تمرکز و سرعت مطالعه می توانید به سرعت مطالب بیشتری را بیاموزید. ولی در دروس تحلیلی و حل مسئله مانند مسائل ریاضی، فیزیک و… تکنیک های تندخوانی کابردی نیست، بلکه بیشتر نیاز به افزایش توانایی تمرکز دارید. در مطالعه کنکوری دروسی نظیر ریاضی ، نیاز به افزایش سرعت یادگیری تکنیک های حل تستی مسئله دارید تا بتوانید سرعت یادگیری و تست زنی خود را بالا ببرید. با این تکنیک ها در زمان زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سربلند خواهید شد.

کنکور چگونه ذهن خود را روی درس متمرکز کنیم

کنکور برای تمرکز حواس چه بخوریم کنکور قبول شویم

بهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور

بهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور 98

دانش آموزان می توانند برای افزایش سرعت یادگیری دروس و افزایش سرعت درس خواندن ، پیش از تدریس معلم، درس مورد نظر را به صورت روزنامه وار بخوانند. 

با پیش مطالعه ، ذهنتان از پیش آماده و متمرکز می شود و توانایی و سرعت یادگیری شما بالا می رود. 

مقید بودن به زمان مشخص برای افزایش سرعت مطالعه برای کنکور : در مطالعه دروس ، برای مطالعه هر درس یا مبحث زمان مشخص تعیین کنید. خودتان را مقید کنید که حتما در زمانی که تعیین کرده اید مطالب مورد نظر را بخوانید.

هدف گذاری برای افزایش سرعت مطالعه برای کنکور : برای هر روز ، هر هفته و هر ماه مطالعه خود برنامه ریزی مشخص داشته باشید. برای رسیدن به هدف در هر بازه زمانی ، روی کاغذ مزیت های رسیدن به هدف و عواقب نرسیدن به هدف را بنویسید.

تعیین جایزه برای افزایش سرعت مطالعه برای کنکور: بعد از رسیدن به هر کدام از هدف های خود ترجیحا جایزه کوچک برای خودتان در نظر بگیرید. با روش تعیین جایزه ضمیر ناخودگاه شما شور و هیجان بیشتری داشته و تمرکز شما برای رسیدن به هدف بالا می رود. در نتیجه با سرعت بیشتری مطالعه می کنید. در ضمن با این روش ، راحتتر خود را به زمان تعیین شده برای مطالعه، مقید می کنید.

مدت استراحت برای  افزایش سرعت مطالعه برای کنکور: توجه داشته باشید که به هیچ وجه زمان استراحت را از برنامه روزانه مطالعه خود حذف نکنید. این تصور که با حذف استراحت مدت بیشتری را مطالعه می کنید، اشتباه محض است. مغز شما برای بازیابی اطلاعات دریافتی و به خاطر سپاری مطالب نیاز به استراحت دارد. اگر استراحت نکنید سرعت یادگیری و تمرکز شما به طرز چشمگیری کاهش میابد.

البته توجه داشته باشید که در اختصاص زمان استراحت، افراط نکنید. طبق نتایج رسیده از تحقیقات محققان، بعد از هر یک ساعت مطالعه حدود 10 الی 15 دقیقه ، از اتاق مطالعه و درس و کتاب فاصله بگیرید. به ذهن خود مهلت استراحت و آرامش بدهید. مطالعه مکرر و بدون استراحت باعث خستگی ، کاهش یادگیری ، حس دلزدگی، استرس ، ناراحتی می شود. 

استفاده از تکنیک های تندخوانی برای افزایش سرعت مطالعه برای کنکور : برای افزایش سرعت یادگیری شما مقالات آموزشی مهم و کاربردی تهیه کرده ایم. برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید:

کنکورروش صحیح تندخوانی کنکور 98 – تکنیک های تندخوانی

کنکور برای افزایش سرعت مطالعه کنکور چگونه درس بخوانیم

بهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور

داوطلبان عزیز کنکور در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری  و… می توانند برای مشاوره بهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور 98 ، با مشاوره تحصیلی کنکور 98 و سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

 
 

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش افزایش سرعت مطالعه برای کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید