بهترین رشته های دانشگاهی آمریکا و انگلستان 2018

بهترین رشته های دانشگاهی آمریکا و انگلستان

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته های دانشگاهی آمریکا و انگلستان 2018

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین رشته های دانشگاهی آمریکا و انگلستان در این مقاله به اطلاع داوطلبان تحصیل در رشته های پولساز دانشگاهی آمریکا و رشته های پولساز انگلستان – بریتانیا می رسد ، آیا میدایند بهترین رشته های دانشگاهی آمریکا,بهترین رشته ها برای مهاجرت به امریکا,بهترین رشته تحصیلی در دنیا,بهترین رشته های تحصیلی در ایران,رشته های پردرآمد در دنیا,پردرآمدترین رشته های مهندسی در جهان,رشته های تحصیلی پولساز دنیا,رشته های پردرآمد در اروپا,بهترین رشته ها برای اپلای,پردرآمدترین ‌رشته ‌های آمریکا ,پرطرفدارترین رشته های آمریکا,رشته های محبوب تحصیلی در آمریکا,رشته های تحصیلی در انگلستان,رشته های محبوب در دانشگاه بریتانیا,بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان,معرفی رشته های دانشگاه کمبریج,رشته های تحصیلی دانشگاه آکسفورد,هزینه تحصیل دکتری در انگلستان,تحصیل در رشته روانشناسی در انگلستان,شرایط قبولی در دانشگاه کمبریج,تحصیل در رشته زبان انگلیسی در انگلستان,تحصیل در انگلستان کارشناسی ارشد,تحصیل در کالج های انگلستان کدامند برای دریافت پاسخ این سوالات روی لینک های آبی کلیک نمایید و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

بهترین رشته های دانشگاهی در آمریکا 2018

بهترین رشته های دانشگاهی در آمریکا 2018 مطابق گزارش اداره کار و آمار آمریکا فهرست پولسازترین رشته‌های دانشگاهی که هزینه هایی مناسب و به صرفه دارند را در این مقاله به اطلاع علاقمندان تحصیل در بهترین رشته های دانشگاهی در آمریکا می رسانیم. مطابق تحقیقات پایگاه یونیورسیتی هرالد، اداره کار و آمار آمریکا لیستی از بهترین رشته‌های دانشگاهی که بازار کار خوبی دارند و بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی از این رشته‌ها صاحب شغلی خوب با درآمد کافی می‌شوید، به شرح زیر است:

رشته مهندسی پزشکی

رشته مهندسی پزشکی در صنایع مرتبط با این رشته تا سال 2018 و بعد از آن با رشد 72 درصدی مواجه خواهند شد. فارغ التحصیلان این رشته با درآمدی بین 62 تا 104 هزار دلار در سال در حال حاضر از پردرآمدترین اقشار آمریکا هشتند.

رشته مهندسی سازه

رشته مهندسی سازه از شاخه‌های مهندسی عمران است که کاربردش بیشتر در طراحی و ساخت سازه‌های بلند و بزرگ است. درآمد این قشر نیز همانند مهندسین پزشکی است.

رشته دستیاری پزشکی

رشته دستیار پزشکی برای فارغ التحصیلان این رشته علاوه بر تصاحب سریع شغل از درآمد بالایی نیز برخوردارند. 85 تا 103 هزار دلار در سال می باشد. این افراد تحت نظارت پزشکان به انجام وظایف متفاوتی نظیر کارهای آزمایشگاهی و معاینات فیزیکی می‌پردازند.

رشته کاردرمانی

تقاضا برای تحصیل این رشته تا سال 2024، 27 درصد افزایش خواهد یافت.

کاردرمانگرها به افراد معلول و بیمار در تسهیل زندگی روزمره و امورشان کمک می‌کنند. درآمد سالیانه این افراد بین 49 تا 85 هزار دلار است.

رشته زبان‌های خارجه

رشته زبان های خارجی با توجه به پیشرفت فضای کسب وکارهای بین المللی و نیاز به مترجمان که بیش از پیش ایجاد شده است و نتایج پژوهشی در سال 2016 نشان دهنده این است که میزان تقاضا برای استخدام مترجمان با 28 درصد افزایش تا سال 2021 همراه خواهد بود.

 

بهترین رشته های دانشگاهی در انگلستان – بریتانیا 2018

بهترین رشته های دانشگاهی در انگلستان – بریتانیا 2018 و درآمد سالیانه این افراد فارغ التحصیل رشته های پولساز در بریتانیا و که حداقل درآمد آنها 24 تا 72 هزار دلار می باشد به شرح زیر است و این تفاوت می تواند به خصوص در بین فارغ التحصیلان با یک سطح تحصیلی، بیشتر خودنمایی کند. داوطلبان تحصیل در اروپا می توانند برای کسب اطلاع درمورد ادامه تحصیل رایگان مهندسی و پزشکی در آلمان و لیست دانشگاه های برتر اروپا روی لینک های آبی کلیک نمایند.

مثلا در بریتانیا حداقل درآمد فارغ التحصیلان رشته های:

  •  رشته پزشکی و دندان پزشکی 47000 پوند،
  • رشته اقتصاد 40000 پوند،
  • رشته هنرهای تجسمی 20000 پوند،
  • رشته کشاورزی 22000 و ارتباطات 23000 پوند است.

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته های دانشگاهی آمریکا و انگلستان 2018

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “بهترین رشته های دانشگاهی آمریکا و انگلستان 2018”
  1. سلام.وقت بخیر .
    در مورد بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان میشه راهنمایی بفرمایید؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید