برنامه ریزی کنکور سراسری تجربی 98

لیست تغییرات منابع کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی کنکور سراسری تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی راهنمای برنامه ریزی کنکور تجربی 98 ، می باشند داوطلبان کنکور تجربی می توانند با داشتن برنامه ریزی اختصاصی برای کنکور تجربی ، در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ثبت نام و تحصیل نمایند. قبولی در پرطرفدارترین رشته های تجربی مانند پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و… در برترین دانشگاه ها ، فقط با داشتن برنامه ریزی اصولی و اختصاصی امکانپذیر خواهد بود. موفقیت در کنکور با برنامه ریزی صحیح برای هر فردی ممکن و عملی خواهد بود. همانطور که می دانید و احتمالا از سایر داوطلبان کنکور شنیده اید استفاده از برنامه ریزی های عمومی برای کنکور موثر نبوده و داوطلبان نیازمند استفاده از برنامه های اختصاصی برای مطالعه کنکوری در گروه های مختلف آزمون سراسری می باشند. بنابراین با توجه به اهمیت هدفگذاری و برنامه ریزی کنکور پیشنهاد ما به داوطلبان این است که زمان را از دست ندهند و برای موفقیت در کنکور 98 اقدام نمایند. ما از طریق این مقاله اصول برنامه ریزی مطالعه کنکور را به علاقمندان آموزش خواهیم داد.

متقاضیان گرامی می توانند جهت مشاوره تحصیلی کنکور و دریافت برنامه قبولی در کنکور 98 به صورت کاملا اختصاصی برای هر داوطلب، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

هدف گذاری در برنامه ریزی کنکور تجربی 98

گام اول موفقیت در کنکور هدف گذاری می باشد که مسیر مطالعه کنکوری داوطلب و نوع برنامه ریزی کنکور را تعیین خواهد کرد. داشتن برنامه ای هدفمند انگیزه موفقیت را در داوطلب کنکور افزایش خواهد داد.

برای مطالعه و برنامه ریزی کنکور نیاز به هدف گذاری کلی ، هدف گذاری بلند مدت و هدف گذاری کوتاه مدت است. با این شیوه یک تقسیم بندی به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه انجام می شود که ساعت مطالعه هر درس در طول شبانه روز و میزان وقفه و استراحت در میان دروس را تعیین می نماید و اینکه در هر بازه زمانی چه دروسی و چه مباحثی به چه صورت مطالعه شود و زمان جمع بندی کنکور را تعیین خواهد نمود. در برنامه ریزی کنکور حتی ویتامین های مورد نیاز بدن برای افزایش سطح هوشیاری، تمرکز و یادگیری باید مد نظر قرار بگیرد. معیارهای تهیه برنامه ریزی کنکور 98 به صورت اختصاصی متعدد می باشد و نیاز به بررسی دارد.

داوطلبان کنکور تجربی می توانند برای مشاوره کنکور و تهیه برنامه اختصاصی و تضمینی قبولی در کنکور سال 98 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

بودجه بندی کنکور تجربی 98

معنی بودجه بندی کنکور چیست؟ بودجه بندی کنکور تجربی به این معنی است که هر سال از هر درس چه تعداد سوال مطرح خواهد شد و به میزان اهمیت دروس پی خواهید برد و اینکه از هر فصل و مبحث چه تعداد سوال طبق عادت و الگو در کنکوری سراسری طرح می گردد و بر اساس بودجه بندی کنکور سال های قبل روی دروس مهم تر زمان بیشتری صرف می نمایید. برای برای دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری تجربی کلیک نمایید. معمولا ضرایب دروس تغییر نخواهد داشت ولی در صورت ایجاد هرگونه تغییر در ضرایب دروس کنکور تجربی ، تغییرات از طریق همین مقاله اعلام خواهد شد. برای مطالعه بیشتر در مورد بودجه بندی کامل دروس تجربی کنکور 97 کلیک نمایید.

جدول ضرایب کنکور سراسری تجربی

کنکور تجربی

زمین شناسی

۰

۱

۴

۱

۱

ریاضیات

۲

۳

۳

۴

۳

زیست شناسی

۴

۴

۲

۲

۲

فیزیک

۲

۲

۲

۳

۲

شیمی

۳

۴

۲

۲

۲

ضرایب دروس عمومی کنکور 98

فرهنگ و معارف اسلامی 3
زبان و ادبیات فارسی 4
زبان انگلیسی 2
زبان عربی 2

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی کنکور سراسری تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید