برنامه ریزی کنکور سراسری انسانی 98

درس خواندن در عید برای کنکور و اهمیت نوروز در کنکور

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی کنکور سراسری انسانی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر برنامه ریزی کنکور انسانی در قبولی کنکور 98 غیر قابل انکار و حائز اهمیت بسیار می باشد. داوطلبان کنکور انسانی می توانند با داشتن برنامه ریزی اختصاصی برای کنکور انسانی ، در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار گرفته و  ثبت نام نمایند. نحوه برنامه ریزی اختصاصی کنکور برای هر داوطلب با توجه به شرایط عمومی و شخصی فرد متقاضی متفاوت خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری انسانی بپردازیم. لازم به ذکر است که کنکور 98 استثنا به صورت دو کنکور مجزا در گروه سوالات نظام قدیم و نظام جدید برگذار خواهد شد و منابع کنکور سال 99 کاملا با دروس کنکور امسال متفاوت خواهد بود ، بنابراین داوطلبانی که در کنکور سال 97 مورد پذیرش قرار نگرفته اند، عملا تنها یک فرصت دیگر برای قبولی در کنکور، با منابع درسی که در طول دوران تحصیل مطالعه نموده اند، خواهند داشت.

داوطلبان عزیز کنکور انسانی سال 98 می توانند برای دریافت برنامه اختصاصی قبولی در کنکور  ،از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ، با شماره ده رقمی 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

برنامه ریزی کنکور سراسری انسانی 98

برنامه ریزی اختصاصی کنکور انسانی سال 98 ،برای هر داوطلب با توجه به هدف ، توانایی  ، سطح اطلاعات ، توانایی یادگیری هر درس در هر ساعت از شبانه روز ، شرایط زندگی و تمام ملاک ها و متغییرهای تاثیرگذار ، طراحی می گردد. استفاده از یک برنامه معمولی و عمومی قطعا به نتیجه خاص و کسب رتبه برتر منجر نخواهد شد. بنابراین برای قبولی در بالاترین رتبه ممکن نیاز به برنامه ای اختصاصی خواهید داشت که دارای خصوصیاتی نظیر انعطاف پذیری در نحوه برنامه ریزی کنکور  ، سادگی، انجام پذیری و منطقی بودن برنامه ریزی مطالعه کنکوری ، برنامه قابل ارزیابی باشد و تاثیر گذاری آن قابل بررسی باشد ، برداشتن گام ها و اقدامات موثر و مورد نیاز برای موفقیت در کنکور و تنوع در مطالعه دروس کنکور باشد. اطلاع از اهمیت هدفگذاری ، درسترسی به منابع کنکور 98 ، ضرایب دروس عمومی و اختصاصی، بودجه بندی کنکور سال 98 و نحوه مطالعه صحیح دروس و شیوه های صحیح کنکوری خواندن و… در تهیه برنامه ای موثر در موفقیت  ،حائز اهمیت بسیار می باشد.

ضرایب دروس عمومی کنکور 98

نام درس

ضرایب

زبان و ادبیات فارسی

۴

فرهنگ و معارف اسلامی

۳

زبان عربی

۲

زبان انگلیسی

۲

ضرایب دروس اختصاصی کنکور انسانی 98

کنکور انسانی

ریاضیات

۲

۴

۴

۳

۳

اقتصاد

۱

۲

۳

۲

۲

زبان وادبیات فارسی

۴

۲

۲

۲

۲

زبان عربی

۴

۱

۱

۱

۱

تاریخ و جغرافیا

۱

۱

۱

۳

۱

علوم اجتماعی

۱

۳

۲

۲

۳

فلسفه و منطق

۳

۱

۱

۲

۲

روانشناسی

۱

۲

۱

۳

۳

متقاضیان گرامی می توانند جهت مشاوره تحصیلی کنکور و دریافت برنامه قبولی در کنکور 98 به صورت کاملا اختصاصی برای هر داوطلب، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی کنکور سراسری انسانی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید