راهنمایی برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 99

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه راهنمایی برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به یادگیری نحوه انجام برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 99 می پردازیم. داوطلبان کنکور 98 با مطالعه این مقاله می توانند به صورت هفتگی برای مطالعه کنکوری برنامه ریزی نمایند.

برای انجام برنامه ریزی صحیح نیاز به اطلاع از برخی نکات مهم خواهید داشت. اینکه از چه زمانی برای کنکور شروع کنید، از مطالعه چه درسی شروع کنید، اهمیت و اولویت بندی دروس به چه صورت است؟ برای هر درس چه زمانی صرف نمایید و نحوه مطالعه صحیح چگونه است؟ و… بهترین زمان برای برنامه ریزی صبح یک روز تعطیل است ، با تمرکز ، آرامش و آگاهی اقدام به تهیه برنامه ای هدفمند نمایید،

مشخص نمایید که در پایان هفته باید به چه هدفی برسید. اگر دانش آموز هستید لازم است برنامه کلاسی مدرسه را نیز در نظر بگیرید. انتخاب کتاب تست و افزایش مهارت تست زنی سریع و صحیح از اهمیت بسیاری برخوردار است، لازم است در دروسی نظیر ریاضی، فیزیک و شیمی و … راه حل های تستی کوتاه را بیاموزید.

برای اولویت بندی مطالعه دروس و اطلاع از درجه اهمیت هر درس در کنکور نیاز به بودجه بندی منابع کنکور 99 خواهید داشت.

نحوه برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 99

برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 99 ، به صورت برنامه ریزی روزانه که هدف آن رسیدن به هدف معین در پایان هفته می باشد، به صورت مستمر انجام خواهد شد. با یادگیری نحوه برنامه ریزی هفتگی برای کنکور قادر خواهید بود اهداف ماهانه و برنامه ریزی ماهانه کنکور را انجام دهید و در پایان پیش از آزمون در زمان معین جمع بندی مطالعه کنکوری را آغاز خواهید کرد. با در اختیار داشتن بودجه بندی منایع کنکور سال 99 ، اولویت بندی ، درجه اهمیت دروس و زمان مورد نیاز برای هر درس را تشخیص خواهید داد،

داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت بودجه بندی منابع دروس نظام قدیم کنکور 99 و بودجه بندی منابع دروس نظام جدید کنکور 99 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند کارشناسان راهنمای شما در نحوه استفاده از بودجه ریزی منابع کنکور 99 و انجام برنامه ریزی هفتگی کنکور خواهند بود.

آیا می دانید توانایی یادگیری دروس تحلیلی ، حل مسئله و دروس حفظی شما در چه ساعتی از روز بیشتر است؟ توانایی یادگیری هر یک دروس در ساعات مشخصی بیشتر است و این موضوع در افراد مختلف متفاوت است،

بنابراین اگر توانایی یادگیری درس ریاضی را بیشتر نیمه های شب یا صبح زود دارید ، این نکته را به خاطر بسپارید و از اهمیت آن غافل نشوید و در صورت نیاز به مشاوره و تشخیص این موضوع می توانید ، از راهنمایی مشاوران تحصیلی بهره مند شوید. برای افزایش سرعت و مهارت تست زنی نیاز به تمرین روزانه خواهید داشت در پایان هفته ، مجموعه ای از تست های دروسی که در طول هفته مطالعه نموده اید را به صورت ترکیبی و آزمون ، بزنید و حتما به زمانی که صرف می کنید توجه داشته باشید ،

برنامه ریزی حرفه آزمون سراسری کنکور

این آزمون هفتگی باید به صورت زماندار انجام شود. مباحث هدف در هر درس را تعیین نمایید، زمانی که صرف مطالعه مباحث (مباحث پر اهمیت در کنکور و مباحثی که در آن ضعف دارید) میکنید با توجه به زمان باقی مانده تا کنکور متفاوت خواهد بود، مثلا اگر تا کنکور زمان کمی باقی مانده و جهت مطالعه کنکوری دیر اقدام نموده اید بهتر است تمرکز خود را صرف مباحث مهم که بر روی آن ضعف شدید ندارید ، نمایید.

در روزهای پایانی کنکور مطالعه مباحثی که هیچ تسلطی بر آن ندارید فقط اضطراب شما را بیشتر می کند و زمان زیادی را صرف یادگیری خواهید کرد، سعی کنید در روزهای پایانی به یادگیری مباحث جدید نپردازید، اطلاع از تعداد تمرنیات تستی که در هر روز برای هر درس باید بزنید ، ضروری است.

توجه:

ساعات مطالعه و استراحت شما در روز باید مشخص باشد و هر روز مطابق با برنامه عمل کنید برای موفقیت و رسیدن به هدف از طریق برنامه ریزی صحیح ، به برنامه ریزی خود پایند بوده و به این برنامه ریزی احترام بگذارید و خارج از برنامه عمل ننمایید.

اگر برای انجام برنامه ریزی اصولی و حرفه ای نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید ، با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید. داوطلبان گرامی کنکور می توانند جهت دریافت برنامه منعطف و اختصاصی مطالعه کنکوری به صورت ، روزانه، هفتگی و ماهانه و اطلاع از راهکارهای موفقیت در کنکور 99 از طریق تلفن ثابت و بدوه شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه راهنمایی برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید