برنامه‌ ریزی برای قبولی نمونه دولتی 97-98

جهت مشاوره در زمینه برنامه‌ ریزی برای قبولی نمونه دولتی 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 97-98 برای دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به ورود به مدارس نمونه دولتی هستند، ضروری است. مدارس نمونه دولتی به دلیل کیفیت بالای آموزشی که دارد در بین دانش‌آموزان خواهان زیادی دارد و لذا دانش‌آموزان داوطلب شرکت در آزمون نمونه دولتی 97-98 بایستی با بسیاری از دانش‌آموزان زرنگ رقابت کنند. بدون شک برنامه‌ریزی درست برای درس خواندن به منظور آمادگی برای آزمون نمونه دولتی 97-98 موفقیت در این رقابت را برای دانش‌آموزان تسهیل می‌کند. در این نوشتار ما نکات مهمی را برای یک برنامه‌ریزی صحیح مطرح کرده‌ایم که دانش‌آموزان بایستی در برنامه مطالعاتی خود برای آزمون نمونه دولتی 97-98 مد نظر قرار بدهند.

 

برای اطلاع از اصول صحیح برنامه ریزی و نحوه صحیح مطالعه برای آزمون نمونه دولتی می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس حاصل فرمایید. 

 

انواع برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 97-98

انواع برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 97-98 کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است. بهتر است دانش‌آموزان در برنامه مطالعاتی خود، دید کلی نسبت به این سه نوع برنامه خود داشته باشند. برنامه بلند مدت به این صورت است که شما باید حواستان باشد که الان چند ماه تا آزمون نمونه دولیت 97-98 زمان دارید و در هر ماه چقدر از درس‌های خود را باید به طور حدودی جلو ببرید تا در زمان آزمون کاملا برای آزمون نمونه دولتی 97-98 آماده باشید. برنامه میان مدت لازم است دقیق‌تر از برنامه بلند مدت باشد. در برنامه میان مدت که می‌تواند برای دو هفته و یا یک هفته باشد، شما باید حدود ساعات مطالعه خود و عناوین درس‌هایی که می‌خواهید برای آزمون نمونه دولتی 97-98 مطالعه کنید را یادداشت کنید. برنامه کوتاه مدت دقیق‌ترین برنامه‌ریزی شما است که قرار است بر مبنای آن عمل کنید. در برنامه کوتاه مدت که برای یک روز، چند روز و نهایت برای یک هفته تنظیم می‌کنید بایستی ساعات دقیق مطالعه خود در طول روز، درسی که می‌خواهید مطالعه کنید و تعداد صفحات آن کتاب یا تکلیفی که می‌خواهید انجام دهید را یادداشت کنید و در طول روز به طور دقیق به آن عمل کنید. اگر برنامه کوتاه مدت خود را به صورت هفتگی می‌نویسید، می‌توانید اول هر روز آن را دقیق‌تر کنید.

 

هدف‌گذاری در برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 97-98

اولین گام برای شروع و طی و کردن مسیر موفقیت در آزمون نمونه دولتی 97-98 هدف‌گذاری است. مادامی که شما هدف مشخصی نداشته باشید، برنامه شما منسجم نمی‌شود. باید هدف خود را به طور دقیق مشخص کنید، برای مثال مشخص کنید که من قرار است سال تحصیلی آینده در این رشته خاص در آن مدرسه نمونه دولتی خاص تحصیل کنم. پس از دقیق کردن هدف خود در ذهن است که می‌توانید گام به گام به سمت آن حرکت کنید. دقیق کردن هدف به شما این امکان را می‌دهد که گام‌های خود در مسیر را نیز با دقت بیش‌تر بردارید و احتمال موفقیت خود را در آزمون نمونه دولتی 97-98 افزایش دهید. نکته مهم دیگر اینکه هدف مشخص داشتن باعث می‌شود با مرور هدف در ذهن خود انگیزه بگیرید و با امید بیش‌تری گام‌های‌تان را بردارید. در واقع هدف باعث می‌شود که بیش‌تر به برنامه مطالعاتی خود برای آزمون نمونه دولتی 97-98 پایبند باشید.

 

نکات مهم در برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 97-98

برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 97-98 به شما کمک می‌کند که زمان را از دست ندهید و به شیوه صحیح درس بخوانید. یکی از نکات مهمی که در تنظیم برنامه مطالعاتی خود برای آزمون نمونه دولتی 97-98 لازم است به آن توجه کنید، خواندن هر درس در همان روز است. مکان درس خواندن شما نیز مهم است؛ بهتر است برای جلوگیری از حواس‌پرتی و یادگیری کامل مطالب، در محیط آرام درس بخوانید. باید توجه کنید که زمان درس خواندن شما بر روی کیفیت یادگیری‌تان تاثیر دارد؛ بهتر است بعد از اینکه 45 دقیقه مطالعه کردید، 15 دقیقه استراحت کنید. در برنامه مطالعاتی خود برای آزمون نمونه دولتی 97-98 ساعات جبرانی بگذارید برای جبران درس‌های عقب مانده که نتوانسته‌اید در زمان تعیین شده بخوانید. در هفته حداقل یک جبرانی بگذارید. در برنامه خود زمانی را برای تفریح در نظر بگیرید چرا که به شما برای اجرای ادامه برنامه‌تان انرژی می‌دهد. فراموش نکنید که برای تثبیت شدن مطالب در ذهن، در برنامه مطالعاتی آزمون نمونه دولتی خود، زمان‌هایی را برای مرور در نظر بگیرید و درس‌ها را در طول هفته مرور کنید. نکته مهم دیگر اینکه از درس‌هایی که مطالعه می‌کنید یادداشت‌برداری کنید و در یادداشت‌های خود نکات مهم برای آزمون نمونه دولتی 97-98 را بنویسید و در زمان مرور یادداشت‌های خود را مرور کنید. . حتما در برنامه‌تان، زمانی را برای تست زدن در نظر بگیرید چرا که آزمون‌های نمونه دولتی 97-98 تستی است و شما به امتحان‌های تشریحی مدرسه عادت کرده‌اید. اشتباهات‌تان را در تست‌زنی یادداشت کنید و آن‌ها را مرور کنید.

 

برای اطلاع از اصول صحیح برنامه ریزی و نحوه صحیح مطالعه برای آزمون نمونه دولتی می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس حاصل فرمایید. 

 

جهت مشاوره در زمینه برنامه‌ ریزی برای قبولی نمونه دولتی 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “برنامه‌ ریزی برای قبولی نمونه دولتی 97-98”
  1. سلام برای ازمون نمونه دولتی ۹۷_۹۸ از دروس هفتم هشتم نهم میات؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید