ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوید. این ثبت نام به دلیل شرایط کرونا در کشور اعمال شده است و داوطلبان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود اقدام به ثبت نام نمایند. در ادامه می توانید ظرفیت پذیرش در دانشگاه های سراسر کشور را در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون مشاهده نمایید. در سال جدید ابلاغیه منتشر شده برای ظرفیت ها به نسبت سال های گذشته متفاوت می باشد.

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد به دلیل شرایط کرونا صرفا برای داوطلبان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. با توجه به اطلاعیه های دانشگاه آزاد ، پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 و مشخص شدن ظرفیت رشته ها ، شرایط و قوانین مربوط به پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد منتشر شده و داوطلبان می توانند اطلاعات خود را برای ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد که بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود ارسال نمایند .

ضمن وجود شرایط کرونا در کشور در راستای تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، به زودی نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام می شود و داوطلبان می توانند در رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد می توانند در زمان مقرر به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

برای پرداخت هرینه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد می توانید با شماره های درج شده در مقاله تماس حاصل نموده و هزینه را به راحتی پرداخت نمایید. 

ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد با توجه به وضعیت ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش اضطراب و نگرانی داوطلبان و دانشجویانی که نتوانستند در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام بکنند صورت گرفته است و می توانند در رشته های بدون آزمون که این دانشگاه ارائه می دهد اقدام به ثبت نام نمایند. با اعلام نتایج کارشناسی ارشد می توانید ظرفیت ها جدید و لیست رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد را مشاهده نمایید. زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد به محض اعلام از سازمان مربوطه در این مقاله قرار خواهد گرفت.

پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال جدید در 280 واحد دانشگاهی در سراسر کشور وجود دارد. در این واحد های دانشگاهی بیش از 500 رشته تحصیلی ارائه می شود و داوطلبان می توانند با توجه به این رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش داشته باشند. ظرفیت گسترده می تواند امکان انتخاب آسان تر و بهتر را برای داوطلبان این مقطع به وجود آورد.پذرش کارشناسی ارشد این رشته ها شامل رشته محل هایی است که درپذیرش سال 98 تکمیل نشده اند و لذا طبق مصوبه این ستاد، متقاضیان بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی تراز شده پذیرفته شوند .

برای اطلاع از شرایط پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و یا با خرید بسته های تخفیفی از سایت منتظر تماس کارشناسان مجرب و ارائه اطلاعات مربوطه باشید.

ظرفیت پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

ظرفیت پذیرش واحد های پذیرنده کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال، شرایط و چگونگی پذیرش این دوره اعلام خواهد شد. ظرفیت دقیق تر ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد به محض نتشرشدن دفترچه انتخاب رشته بر اساس یوابق تحصیلی و بدون آزمون در این مقاله قرار خواهد گرفت. در سال جدید امکان وجود کلاس های مجازی برای داوطلبان وجود دارد و به دلیل شرایط کرونا درکشور کلاس های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجازی برگزار می شود.

حداقل معدل برای رشتههای بدون کنکور دانشگاه آزاد چه قدر است ؟

حداقل معدل 17 برای فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های علوم انسانی حداقل معدل 16 برای فارغ التحصیلان کارشناسی دیگر رشته ها.

چه کسانی می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنند ؟

تنها مختص فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد بوده و دانش آموختگان برتر سایر دانشگاه ها نمی توانند از مزایای آیین نامه استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استفاده نمایند .

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید